SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat mij weer doet denken, zijn ze dan op het VMBO nog dommerquote:
quote:
Juist schattigquote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:26 schreef Pino112 het volgende:
3FM belt haar ook steeds, kan wel ff wat linkje opzoeken.
Tenenkrommend hoe ze praat
Ken zat mensen die via de VMBO naar de HAVO zijn gegaan...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:40 schreef Pipo1234 het volgende:
Dan ben je wel redelijk kansloos als je op je 19de nog je HAVO-diploma moet halen...
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:43 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ken zat mensen die via de VMBO naar de HAVO zijn gegaan...
Mwah MBO weg is denk ik veel beter, wat heb je aan algemene kennis? Dat leer ik gaande weg ook wel op het MBO.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:48 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]Om maar te voorkomen dat ze op het MBO terechtkomen. Daar zit natuurlijk ook wel iets in.
Ja het is inderdaad beter, mits je een fatsoenlijke MBO hebt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:53 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Mwah MBO weg is denk ik veel beter, wat heb je aan algemene kennis? Dat leer ik gaande weg ook wel op het MBO.
Toen ik examen deed op de HAVO zeiden medeleerlingen u tegen me.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:40 schreef Pipo1234 het volgende:
Dan ben je wel redelijk kansloos als je op je 19de nog je HAVO-diploma moet halen...
Nonde dat grapje heb ik een jaar geleden pas nog gehoordquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen ik examen deed op de HAVO zeiden medeleerlingen u tegen me.
Ik zat op het MBO. Ik wil niet zeggen dat de mensen daar dom waren, maar zelfstandig nadenken waren ze, na al die jaren op het geestdodende VMBO gezeten te hebben, niet echt meer gewend volgens mij ? Toch wel een groot niveauverschil met HAVO of VWO iig.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:00 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Ja het is inderdaad beter, mits je een fatsoenlijke MBO hebt.
Nee. Dat ligt aan de onderwijsvorm. Als je een beetje niveau hebt, heb je niks op het MBO te zoeken.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:30 schreef Sabyo het volgende:
[..]
...
Ik dacht dat het mss een wat ' leukere ' weg zou zijn om op een HBO opleiding te komen, maar ben na een jaartje snel weer HAVO gaan doen ... 'T zal mss liggen aan je onderwijs instelling, maar ik vond het niveau echt heel laag. Inmiddels ook bijna 19 hierdoor trouwens.
...
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:02 schreef Amasin het volgende:
Ik ben echt fan van Britt man!
Ik vond het zo kut dat ze er eerst misschien uitging bij 'echte meisjes in de jungle', gelukkig kreeg ze vrijstelling.
GO BRITT
Shit!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:53 schreef TMartina het volgende:
Ze beweert dat ze geen vriendje heeft in t filmpje.
Ik zou vragenstellen als ik jou was.
Waar bazeer je dat op?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:00 schreef emzor1994 het volgende:
Als zij het haalt moet de nomering wel erg soepel worden
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:35 schreef emzor1994 het volgende:
havo is niet niks, en Britt is vooral met haar paardjes en nick en simon bezig. Bovendien heeft al dat McDonalds eten haar hersenen opgevreten.
Ja, maar ik doe eindexamen vwo, dus als zij het haalt voel ik me niet beledigd ofzo :pquote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:54 schreef TMartina het volgende:
Ach ach, de domste mensen slagen, terwijl soms slimmeren blijven zitten. Het is oneerlijk maar de realiteit.
Maar om dan daar de conclussie aan te verbinden dat ze het:
a) slecht doet
b) zo slecht, dat ze alleen met een hoge norm zou gaan slagen
c) Dat een soepele norm ervoor zorgt dat dit type volk het haalt, terwijl het gaat om het gemiddelde.
Als ik jouw leeftijd uit jouw naam moet afleiden, en haar leeftijd is 19. Dan is zij in het voordeel i.v.m ervaring van toetsen maken.
Misschien heeft ze zelfs nog mavo hiervoor gedaan, of ROC VAVO waarbij ze misschien maar 2 toetsen hoeft te halen.
je weet t niet je weet t niet....
MBO heb ik wel gedaan. 0 spijt van. Het is afhankelijk van welk ROC je doet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:30 schreef Sabyo het volgende:
[..]
Ik zat op het MBO. Ik wil niet zeggen dat de mensen daar dom waren, maar zelfstandig nadenken waren ze, na al die jaren op het geestdodende VMBO gezeten te hebben, niet echt meer gewend volgens mij ? Toch wel een groot niveauverschil met HAVO of VWO iig.
Ik dacht dat het mss een wat ' leukere ' weg zou zijn om op een HBO opleiding te komen, maar ben na een jaartje snel weer HAVO gaan doen ... 'T zal mss liggen aan je onderwijs instelling, maar ik vond het niveau echt heel laag. Inmiddels ook bijna 19 hierdoor trouwens.
Britt is verder wel een heldin, ik snap alleen niet hoe ze Engels heeft kunnen laten vallen..... Maar verder gun ik haar haar diploma
quote:Op zondag 22 mei 2011 09:42 schreef Venetiaansblond het volgende:
Als zij slaagt en ik niet.. dan.. dan.. Zie ik het niet meer zitten
Bij mij in de klas zitten ook heel veel mensen uit '94quote:Op zondag 22 mei 2011 00:28 schreef TMartina het volgende:
Niet de bedoeling amigoik bedoel te zeggen dat dat mens gewoon naar alle waarschijnlijkheid meer ervaring heeft in examens dat jij en ik.
trouwens, wtf geboren in 1994 en nu al eindex VWO O.o
Dan ben je volgend jaar echt de brugpieper van de uni!
Uhh.. nee.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:53 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Mwah MBO weg is denk ik veel beter, wat heb je aan algemene kennis? Dat leer ik gaande weg ook wel op het MBO.
Bedankt voor het leuke vooruitzichtquote:Op zondag 22 mei 2011 00:28 schreef TMartina het volgende:
Niet de bedoeling amigoik bedoel te zeggen dat dat mens gewoon naar alle waarschijnlijkheid meer ervaring heeft in examens dat jij en ik.
trouwens, wtf geboren in 1994 en nu al eindex VWO O.o
Dan ben je volgend jaar echt de brugpieper van de uni!
Ik zou denken dat ze op de uni niet meer zo kinderachtig daarover dedenquote:Op zondag 22 mei 2011 16:39 schreef TMartina het volgende:
[..]
Ach je zal dat vast zelf ook wel bedacht hebben.
Ach. Ik ben bijna 30 en hoop in september te beginnen. Dat wordt pas leuk...quote:Op zondag 22 mei 2011 22:00 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik ben van september 1993, ben ook pas net 18 als ik naar de uni ga.
Wordt ook nog leuk..
Zou wel leuk zijn als je bij me in de klas komt ofzo.. leeftijdsverschil van 13 jaar (a)quote:Op zondag 22 mei 2011 22:27 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Ach. Ik ben bijna 30 en hoop in september te beginnen. Dat wordt pas leuk...
Havo is het nieuwe vmbo, mensen die zich ten onrechte te goed vinden voor schoonmaker bevolken deze opleiding.quote:
Wat ga je doen? Op Breukelen een Intercity nemen?quote:Op zondag 22 mei 2011 09:42 schreef Venetiaansblond het volgende:
Als zij slaagt en ik niet.. dan.. dan.. Zie ik het niet meer zitten
quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:22 schreef Masterboy het volgende:
Ze is geslaagd volgens iemand van Twitter...
http://www.rtl.nl/%28/act(...)pellens_geslaagd.xml
Bron = twitterquote:Brittjje Britt Dekker
IK HEB ME HAVO DIPLOMAAA IN DE POCKET!!!!!!!!!!! WAT NOU DOM????? #PAK-AAAAN ZO BLIJ!!!!
Hartchirurg lijkt me.quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:00 schreef waj1 het volgende:
Iedereen die nu voor havo gezakt is voelt zich vast echt dom nadat ze weten dat Britt zelfs geslaagd is
Geweldig toch ?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en dan wel zeggen 'me havo diploma'
Ze is trouwens fan van Hamburger SV.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:53 schreef Adelante het volgende:
Heeft ze al een baan bij MacDonald's????
Economie een 'echt' vak noemenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:43 schreef samthegreat5 het volgende:
C&M zonder economie of andere échte vakken)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |