quote:Op zondag 18 maart 2012 19:32 schreef Twinky het volgende:
[..]
Yes. Ik zal deze week wel wat knutselen met mijn koters als er tijd is. En dan het nieuwe lamineerapparaat testen of dat regen- en eendbestandig is
Eels? Leuke naam toch?quote:
Dank dank! Leuk nummer.quote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 09:39 schreef Lonka het volgende:
Oeh nice! Ik heb gestemd op Ernst-JanGo Ernst-Jan en Emma
Vanavond maak ik de stand op, maar het lijkt op Elton uit te draaien. Ik had zelf op Évariste gestemd, omdat ik altijd al een wiskundige in de achtertuin heb willen hebben.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:09 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]![]()
We krijgen alleen niet veel bijval
Ik heb mensen hierheen gehaald om op Earl te stemmen en dat zelf ook gedaan, wint Elton alsnogquote:Op maandag 19 maart 2012 19:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Vanavond maak ik de stand op, maar het lijkt op Elton uit te draaien. Ik had zelf op Évariste gestemd, omdat ik altijd al een wiskundige in de achtertuin heb willen hebben.
Nou, er zijn 8 kinderen begonnen, vier voorkantjes en vier achterkantjes (jullie mogen kiezen wat voor of achter gaat). Morgen afmaken, dan zal ik ze lamineren. Op het bord staan de 'Emma-bordjes' al als extra werkje. Wat voor paaltjes moeten eraan?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]Dat wordt een ware kermis in de achtertuin...
quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:17 schreef Twinky het volgende:
[..]
Nou, er zijn 8 kinderen begonnen, vier voorkantjes en vier achterkantjes (jullie mogen kiezen wat voor of achter gaat). Morgen afmaken, dan zal ik ze lamineren. Op het bord staan de 'Emma-bordjes' al als extra werkje. Wat voor paaltjes moeten eraan?
Daarnaast ben ik nu even de leukste foto's aan het verzamelen (zonder gerampetamp) om morgen eens uitgebreid het vierjarenverhaal van Emma te vertellen. Ze vinden het prachtig! Moet ik ze wel op de hoogte blijven houden komende weken
Heb je een hele klas ofzo?quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:51 schreef Twinky het volgende:
Okay. Ik heb dus ANDERHALF uur alle topics doorgebladerd en alle foto's bekeken![]()
![]()
![]()
Ik heb het verhaal ietsje aangepast, er zijn een paar mannetjes uitgebleven, de 'verkrachter' heet gewoon 'vreemde eend'. Na Eduard komen achtereenvolgens Edwin (einde seizoen 2010) en Edmund (met witte ring, 2011). De productie van de eieren komt ook niet expliciet in beeld
Nou, morgen maar eens aan ze laten zien, maken we de bordjes af en dan zijn er zomaar 19 Emma-fans erbij
Hoe heet nou de nieuwe (donkere borst) eend?
jaquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Heb je een hele klas ofzo?
Ik heb nog geen naam, de poll wijst vooralsnog 'Elton' uit...
quote:
Ik las het al ergens (heb dus alle topics doorgespit), dat er een kauwennest ofzo buiten je klaslokaal was!quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Wat grappig, ik sta ook voor de klas (maar niet de doelgroep die bordjes voor eenden gaat maken
).
kan best hoor, er staan nog allemaal kinderen te springen om nog een bordje te maken!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En ook vandaag hebben ze een groot deel van de dag in het hoekje tegen het huis aan gelegen. Zal ik daar ook iets van een doosje met stro zetten, of zal ik de plek met rust laten aangezien ze het zo ook een prima hangplek vinden?
Ik zit in het VO, laagbegaafde kinderen met eveneens flink wat bijkomende problemen/stoornissen. Ook heel leuk (meestal).quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:30 schreef Twinky het volgende:
[..]
Ik las het al ergens (heb dus alle topics doorgespit), dat er een kauwennest ofzo buiten je klaslokaal was!
Ik loop stage (helaas is het -nog- niet helemaal mijn eigen klasje) in de middenbouw (groep 4,5,6) van een Leonardoschool, voor hoogbegaafde kinderen met nog wat extra problemen. Heel leuk!
[..]
Ik ben erg benieuwd, heb je niet een foto als voorproefje?quote:kan best hoor, er staan nog allemaal kinderen te springen om nog een bordje te maken!
Er zijn er overigens al twee af, maar ik wacht even op de rest. Hopelijk kan ik ze volgende week opsturen!
Waarschuwing: de kids zijn niet ontzettend creatief. Ze doen wel erg hun best!
Wauw tofquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik zit in het VO, laagbegaafde kinderen met eveneens flink wat bijkomende problemen/stoornissen. Ook heel leuk (meestal).
quote:Ik ben erg benieuwd, heb je niet een foto als voorproefje?
Maar wat zouden de eenden willen, een ingericht hoekje of het hoekje zoals het nu is?
Het kost me wel heel veel moeite om niet weer met slippers en waterballonnen te smijten...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:57 schreef Guppyfriend het volgende:
Tja, d'r zullen toch eitjes moeten komen...
Vind je? Hij laat hem er anders flink overheen gaan...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:03 schreef Miendientje het volgende:
Haar mannetje probeert haar iig goed te verdedigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |