Ik hoop dat Emma er ook zo over denkt.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat kan je hier nog anders op zeggen dan
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
We hebben toch nog wat meer maatregelen getroffen.
Broedplaats 1:
[ afbeelding ]
Broedplaats 2:
[ afbeelding ]
Broedplaats 3:
[ afbeelding ]
Broedplaats 4:
[ afbeelding ]
We zijn inmiddels een kapitaal verder, dus die eenden mogen nu eindelijk weer eens iets terug doen....
Tja, dat er nu honden bij de buren wonen, schept kansenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik hoop dat Emma er ook zo over denkt.
Maar onze directe buren (aan de kant van het vijvertje en 3 van de 4 broedplaatsen) hebben een gigantische trampoline voor hun zoontje in de tuin geplaatst. Da's dan weer een mogelijke belemmering.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Tja, dat er nu honden bij de buren wonen, schept kansen
Welnee, er staat toch een mooie robuuste schuttingquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Maar onze directe buren (aan de kant van het vijvertje en 3 van de 4 broedplaatsen) hebben een gigantische trampoline voor hun zoontje in de tuin geplaatst. Da's dan weer een mogelijke belemmering.
dit idd, prachtigquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat kan je hier nog anders op zeggen dan
De allereerste mannetjeseend was Edward. Elton gaat mee in de overweging.quote:
Nee joh, dat went gauw genoeg. Edward is een statige eendennaamquote:Op zondag 18 maart 2012 14:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
De allereerste mannetjeseend was Edward. Elton gaat mee in de overweging.
Edit: Eduard was dat. Hmm, Edward is nu al te verwarrend.
Dan zouden we ook voor Etienne, Ernst-Jan of Ewout kunnen gaan.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee joh, dat went gauw genoeg. Edward is een statige eendennaam
Hč bah, Earl vind ik leuk.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dan zou 'ie het met z'n moeder doen.
Wat dachten jullie van Earl?
Ja hoor!quote:Op zondag 18 maart 2012 14:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hč bah, Earl vind ik leuk.![]()
Mag ik dan een baby Edward![]()
oh was er al een engelbertquote:Op zondag 18 maart 2012 14:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dan zou 'ie het met z'n moeder doen.
Wat dachten jullie van Earl?
En dat nog wel op zondagquote:Op zondag 18 maart 2012 14:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Vanochtend heeft er een flinke rampetamperij plaatgevonden; er wordt dus aan piepjes gewerkt!
Gestemdquote:Zie hier E...... (naam moeten we nog bedenken, we staan open voor suggesties), en Emma ligt erachter op broedplaats 4
Die idiote bordjes ookquote:
Voor E....:quote:Op zondag 18 maart 2012 15:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Met al die nieuwe plantenbakken hebben we genoeg ruimte voor een paar extra aanmoedigingsbordjes...
Vreemd, ik heb niets verwijderd. Ik zal eens kijken of ik 'm opnieuw kan uploaden.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:18 schreef Rapaille het volgende:
Het filmpje van de Grote Uittocht van Emma, Esmeralda, Elisa, Engelbert, Evert en Eddie Feather werkt niet meer.
Ik wilde piepjes kijken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik blijf gillen als ze over die tweede put heen struikelen.quote:
Zoals ik al aangaf hebben we genoeg ruimte voor bordjes. Laat het even weten als ze klaar zijn, dan PM ik je ons adres.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:22 schreef Twinky het volgende:
ik vind het een beetje verwarrend dat er zoveel broedmogelijkheden zijn. Kunnen er bordjes bij met nummers?
Geweldig topic, geweldig filmpje!quote:Op zondag 18 maart 2012 16:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik blijf gillen als ze over die tweede put heen struikelen..
Da's ook de reden dat ik er een liedje onder heb gezet ...
Je bedoelt dat deze E... daadwerkelijk de concurrentie uit de buurt houdt ipv. van een afstandje toe te kijken? Da's een blijvertjequote:Op zondag 18 maart 2012 18:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Er was net een verkrachter in de tuin! E... was prima in staat om deze bij Emma weg te houden, maar het was wel even paniek!
Eels - I like birds.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:48 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Geweldig topic, geweldig filmpje!
Hee, van wie is dat liedje en hoe heet 't? Heel grappig.
Yes. Ik zal deze week wel wat knutselen met mijn koters als er tijd is. En dan het nieuwe lamineerapparaat testen of dat regen- en eendbestandig isquote:Op zondag 18 maart 2012 17:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Zoals ik al aangaf hebben we genoeg ruimte voor bordjes. Laat het even weten als ze klaar zijn, dan PM ik je ons adres.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |