Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:20 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik twee jaar geleden rond deze tijd. Ik denk er ook veel aan terug, was zo mooi en leuk.Echt het beste uit de afgelopen zes jaar.
Dan is het goed, dat heb ik gemistquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: jij en Samuel zijn uitzonderingen.
Ik ben ook nog nooit in Griekenland geweest, zou ik graag eens heen willen! Maar ja, was ook nog nooit in Italië geweestquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:20 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Haha! Bij ons is het nu om het jaar Rome / Griekenland. Ik had eigenlijk ook wel het liefst naar Griekenland gewild. Ook de eerste keer vliegen.![]()
Het totaal was dan wel erg prijzig, maargoed.
Wat is dit, ik niet eensquote:Geen vragen stellen, gewoon kijken
http://dagobah.net/flash/future_is_wonderful.swf
600 EURO?! Voor hoelang?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:21 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik ben ook nog nooit in Griekenland geweest, zou ik graag eens heen willen! Maar ja, was ook nog nooit in Italië geweestEn die reizen zijn sowieso prijzig ja, Rome kwam bij ons ook ruim boven de 600 uit en dat was zelfs met de bus...
Samuel.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben van 1993.![]()
Wie is Samuel eigenlijk?
VERLAAT MII NII.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:23 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ennieweeeeez, ik ga fitnessen. Lat0rz.![]()
Dag jongen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:23 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ennieweeeeez, ik ga fitnessen. Lat0rz.![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:22 schreef Etsu het volgende:
Uitwisseling
Ik zit op zo'n tokkie school waar ze het woord 'kamp' oid niet kennen.
Ofjawel, 't begin van het schooljaar, naar Antwerpen
maar ben niet mee gegaan.
Vorig jaar was het zeilen in Friesland.
En op m'n vorige school kwamen we niet verder dan 3 daagse kamp in Rotterdam
middelbare
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben van 1993.![]()
Wie is Samuel eigenlijk?
Dat wist ik ook nog nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|