ik zou als ik puff was niet minderen op brood, wel op dingen als hagelslag en chocoladekoekjes denk ik.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Puff, zie je kans om wat minder carbs te eten? 2 boterhammen minder, soepje erbij of wat fruit..
Wel lekker allemaal trouwens
Dag is nog niet voorbijquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:54 schreef kwakz0r het volgende:
hier een heel slecht lijstje
brunch: twee boterhammen met ham
tussendoor: een zakje snack-a-jacks
avondeten: patat zonder en een nasischijfniet representatief voor mij de laatste weken. wel representatief voor mij in 2006.
ik zit te ploffen van mn patat nog. megaporties hebben ze daar zeg. pffffffff.quote:
Choco makes a girl happyquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik zou als ik puff was niet minderen op brood, wel op dingen als hagelslag en chocoladekoekjes denk ik.
Dit. Maar afgelopen tijd heb ik dus echte vreetbuien gehad, dus heb ik het idee dat ik me hiermee 'in toom' hou.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik zou als ik puff was niet minderen op brood, wel op dingen als hagelslag en chocoladekoekjes denk ik.
oh ik bedoelde t niet als commentaar op je lijstje, meer gewoon dat ik pro boterhammen ben. minderen op boterhammen leidt bij mij altijd tot vreten... ik ben niet gemaakt voor low-carb...quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dit. Maar afgelopen tijd heb ik dus echte vreetbuien gehad, dus heb ik het idee dat ik me hiermee 'in toom' hou.
Als ik kleingeld bij heb, neem ik vaak salade en soep bij de lunch, dan sla ik de koekjes over.
Ik kan het vragen maar het komt vast nietquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:03 schreef Mini. het volgende:
Poeh, ik zit eens oude foto's met nieuwe te vergelijken, goede motivatie is dat. Typische voor en na, maar dan verkeerdom.
Ik heb laatst ook bikinifoto's gemaakt, gewoon om het verschil straks te kunnen zien.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:06 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik kan het vragen maar het komt vast niet
Dan ben ik aan het fietsen!quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoe staat het trouwens met 11 juni, behalve dat we geen idee hebben wat het weer zal gaan doen?
Ik wás veel afgevallen, 5 jaar geleden, en dat zit er nu weer aan. Op dit moment zijn de nieuwe foto's dus juist slechter. Maar de vorige keer had ik niet echt duidelijke voor-foto's, en die heb ik nu expres wel gemaakt want het leek me inderdaad wel leuk om het straks echt goed te kunnen zien.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:29 schreef Novem het volgende:
Poe, ik ben moe! Merk wel dat dat sporten veel energie verbruikt, ik val bijna iedere avond om 10 uur op de bank in slaap!
Mini, ik heb ook motivatiefoto's gemaakt, lijkt me leuk om later te vergelijken. Ben je veel afgevallen dan?
Dat is mooi, dan komen ze op de receptie en kunnen ze daarna door naar het werk!quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb best veel 'dik' foto's... Dat motiveert wel om tijdens een snaaibui te stoppen
Wij gaan hopelijk wel trouwen op 2-2-2012 maar dan heeft de ploeg waar mijn aanstaande in zit, late dienst... Heb helemaal geen zin om de datum te veranderen om zijn ploeg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |