SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :
Ephenlania
'De Surinaamse Zenuwpees'
Rico
'De Labiele Clown'
Ibrahim
'De Gepassioneerde Mocro'
Pascal
'De Slinkse Saboteur'
Eelco
'De De Goedlachse überbaas'
Vorige deeltjes:![]()
http://forum.fok.nl/topicchain/289
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89
[ Bericht 0% gewijzigd door roos85 op 19-05-2011 22:35:51 ]
Bon chef, i wiel see iet troe ze fingursquote:
quote:
TAT IZ FERRIE GHOED!quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Bon chef, i wiel see iet troe ze fingurs
Ik ook.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:27 schreef Drassss het volgende:
Ik begin Moniek steeds meer te waarderen
Heidenquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:27 schreef Drassss het volgende:
ja ze doet het goed, maar ik vind haar echt een type voor de pasteriequote:Op donderdag 19 mei 2011 19:27 schreef Drassss het volgende:
In water dit keer?quote:
Natuurkundig onmogelijk, ook in geval van een wonderquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
Pas maar op dat Julius niet over het water gaat lopen
Als'ie het doet dan doettie het op een brug.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
Pas maar op dat Julius niet over het water gaat lopen
quote:
Veel witte saus!quote:
Misschien wel allebeiquote:
Flamousse avec poires!quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:32 schreef roos85 het volgende:
Jasper je hebt wel vaker kut gepresteerd!
Zo jammer dat Mark eruit lagquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:32 schreef roos85 het volgende:
Jasper je hebt wel vaker kut gepresteerd!
Later we uberninja Han niet vergeten iddquote:
ik denk dat je het nog een keer moet herhalenquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:34 schreef zoem het volgende:
Hoorden jullie dat? Wel 3(!) Michelinsterren
Drie!quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik denk dat je het nog een keer moet herhalen
Ik heb mijn theedoek alvast om mijn nek gebonden, gewoon omdat het kan.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik kijk alweer helemaal uit naar de sjaaltjesscene straks
Heldquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb mijn theedoek alvast om mijn nek gebonden, gewoon omdat het kan.
dat is vast de trucquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:36 schreef Axia het volgende:
3 sterren-chef, maar geen deksel voor de pan hebben
Het houdt een keer op hequote:Op donderdag 19 mei 2011 19:36 schreef Axia het volgende:
Dat is buiten de box denken.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:36 schreef Axia het volgende:
Een mooi vochtig gerechtjequote:
Youp, sowiesoquote:
Ik denk dat we nog moeten aanpoten om er evenveel mannelijkheid tegenover te zettenquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Als die meet er komt, heb ik zo'n fout beeld bij het vrouwelijk volk in dit topic
QFTquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik denk dat we nog moeten aanpoten om er evenveel mannelijkheid tegenover te zetten
Hoezoquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Als die meet er komt, heb ik zo'n fout beeld bij het vrouwelijk volk in dit topic
Doe je dat nu express?quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
ja ze doet het goed, maar ik vind haar echt een type voor de pasterie
ooh tellquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik zorg wel voor een extra sausje.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik denk dat we nog moeten aanpoten om er evenveel mannelijkheid tegenover te zetten
Je vroeg in het vorige deel waarom ik daar nooit meer wilde werken.quote:
Nou, dat laten we even in het middenquote:
jeetje das wel heftig, wel te begrijpen dat je daar niet meer wilt werkenquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:43 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Je vroeg in het vorige deel waarom ik daar nooit meer wilde werken.
Omdat je daar te lange dagen draait. Ik heb 1 keer 9 dagen achter elkaar 13 tot 14 uur per dag daar gewerkt. Dat wil ik nooit meer.
Doen we niet.quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:45 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Doen we niet.
Straks komt die übersturmbahnführerin nog op m'n deur kloppen. Met soes erachter om de boel op te ruimen.
Maar het eten van Youp was lekker van Jasper niet. Smaak is een heel belangrijk onderdeel.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:45 schreef SiGNe het volgende:
Tja en toch vond ik dat gerecht van Youp minder indrukwekkend dan die van Jasper, jasper had tenminste nog met schelpen gewerkt, Youp had alleen een paar topjes asperge en wat plakjes biet.
Maar goed, Jasper hoefde natuurlijk niet meteen terug dus die heeft een dagje kunnen genieten daar.
Dat gerecht wat ze in het 3 sterrensrestaurant moeten gaan na maken vind ik eigenlijk ook een beetje tegenvallen zo op het eerste gezicht.
Presentatie is leuk maar ook tikje overdreven
quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:45 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Doen we niet.
Straks komt die übersturmbahnführerin nog op m'n deur kloppen. Met soes erachter om de boel op te ruimen.
Dat is niet zo?quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
jij denkt dat we allemaal vrouwen met korte pittige kapsels zijn zeker?
In elk geval pittigquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jij toch niet? Nee toch, he?!!quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
nee hoorquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jij toch niet? Nee toch, he?!!
Dan mag je op de meet komenquote:
quote:
Ik ben bijna kaalquote:
weet niet hoe kort het isquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kort zoals dat van mij. Of de Blitzkriegchef.
Dat, zelfs bij Kraan danst het, dus dat moet sowieso ook bij een vrouw zo zijnquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als het waait en je haar niet danst.
quote:
Mijn tv loopt achter, je bericht kwam eerderquote:
quote:
Zo lijkt het welquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:52 schreef fespo het volgende:
staat er nou gewoon iemand over dat gericht te pissen?
quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Mijn tv loopt achter, je bericht kwam eerder
quote:
Vooral gister was erg.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:52 schreef roos85 het volgende:
Giles en Kraan proeven, Jaspers schuift het gewoon naar binnen
quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:52 schreef roos85 het volgende:
Giles en Kraan proeven, Jaspers schuift het gewoon naar binnen
Nee de andere zijn nog niet eens geweest.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:53 schreef roos85 het volgende:
Ben bang dat Moniek eruit gaat, hoop meer dat Youp faalt.
Zo te zien wel....schuim op lepel mist.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:53 schreef roos85 het volgende:
Ben bang dat Moniek eruit gaat, hoop meer dat Youp faalt.
Vooral als spekquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:55 schreef roos85 het volgende:
Jaspers zit er echt voor spek en bonen bij.
Hij verstaat er ook niets van, arme jongenquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:55 schreef roos85 het volgende:
En zelfs dát krijgt'ie niet te etenquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:55 schreef roos85 het volgende:
Met een vetje uiteraardquote:
Kraan kan echt wel Frans hoor, die heeft jaren in Frankrijk gewerktquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:55 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het wel geestig hoor. De Kraan die net doet of hij goed frans kan, maar eigenlijk alleen de Chef napraat
idd, Kraan spreekt het best goed.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:56 schreef roos85 het volgende:
[..]
Kraan kan echt wel Frans hoor, die heeft jaren in Frankrijk gewerkt
quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
GE KUNT DE GROENTUH UIT FRANKRIJK KRIJGUH!
Dekselse ketter!quote:
Geen tijd voor nuquote:
Ik zal dan volgend seizoen boycottenquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:00 schreef roos85 het volgende:
Als Yoeri niet doorgaat is dat de grootste faal van het programma
Gaat niet gebeuren!quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:00 schreef roos85 het volgende:
Echt he. Na Han en Mark kan ik niets meer hebben...quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Gvd Yoeri, beter ga je niet falen morgen
I feel youquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:00 schreef Axia het volgende:
[..]
Echt he. Na Han en Mark kan ik niets meer hebben...
wil je er over praten?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:00 schreef Axia het volgende:
[..]
Echt he. Na Han en Mark kan ik niets meer hebben...
Youri past toch niet in Bridges. Misschien beter ook om nu te verliezen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:00 schreef roos85 het volgende:
In het Topchefrestaurant steeds blijven vragen om saus, ook als het er niet bij zitquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik zal dan volgend seizoen boycotten
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:01 schreef Dekatria het volgende:
[..]
In het Topchefrestaurant steeds blijven vragen om saus, ook als het er niet bij zit
BLASFEMIE!quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:01 schreef hexje het volgende:
[..]
Youri past toch niet in Bridges. Misschien beter ook om nu te verliezen.
ik ookquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik zal dan volgend seizoen boycotten
Nog 1 daggie..quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:02 schreef Drassss het volgende:
Oh verdomd het is donderdag. Ik dacht dat het vrijdag was en zat vol spanning klaar wie Topchef 2011 zou winnen![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:02 schreef Drassss het volgende:
Oh verdomd het is donderdag. Ik dacht dat het vrijdag was en zat vol spanning klaar wie Topchef 2011 zou winnen![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:04 schreef roos85 het volgende:
godver de godver kan het morgen niet zien
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:04 schreef roos85 het volgende:
godver de godver kan het morgen niet zien
Ik vind juist Youp niet passen. Dus ik ga zeker voor Youri. Finale gaat wel spannend worden nu. Ineens heeft Moniek ook een goede kans om te winnenquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:01 schreef hexje het volgende:
[..]
Niet erg. Henk & Ingrid kijken rond dat tijdstip toch Hart van Nederland.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:11 schreef HalloLobbes het volgende:
Zag ik het nu goed? Aten Juul en Kraan uit hetzelfde schaalt terwijl Le Grand Chef zijn eigen schaal had? Die Juul balen....
Maar ik vind het wel grappig. Die Grand Chef die zo'n gerecht effe uit zijn mouw tovert en dit als masterclass aanbiedt. Dit is al moeilijk genoeg voor alle kandidaten laat staan voor de huis-tuin-en-keukenkok die dit recept nog eens kunnen nabekijken en lezen. En dan heb ik het ook nog niet die ingrediënten en dure specerijen die zij erbij moeten gebruiken. Alsof dat bij de Lidl of de Aldi te koop is. TopChef, mooi programma, mooie recepten en gerechten maar hoogstwaarschijnlijk te duur/kostbaar voor een Henk en Ingrid. Zeker als het zou mislukken
Juul eet alles, van iedereen. Juul zou bij gebrek aan voedsel direct als eerst voor kannibalisme opperenquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:18 schreef HalloLobbes het volgende:
Snap niet dat bepaalde werkgevers Moniek niet goed genoeg vonden. Als ik haar zo zie koken dan zou ik best wel een, door haar bereide, 5 gangen diner naar binnen werken. En ik zou niet de enige zijn maar Juul zou dat ook wel willen. Maar ja, zou hij dat niet graag van alle 5 finalisten willen...? Mmmhhmm, mjammie jammie,....
En dan begint hij bij Le Grand Chef...Mmmm, 3 Sterren gerecht. En die cuisson van hem is ook van hoog niveau...quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Juul eet alles, van iedereen. Juul zou bij gebrek aan voedsel direct als eerst voor kannibalisme opperen
welke werkgevers vinden haar niet goed genoeg?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:18 schreef HalloLobbes het volgende:
Snap niet dat bepaalde werkgevers Moniek niet goed genoeg vonden. Als ik haar zo zie koken dan zou ik best wel een, door haar bereide, 5 gangen diner naar binnen werken. En ik zou niet de enige zijn maar Juul zou dat ook wel willen. Maar ja, zou hij dat niet graag van alle 5 finalisten willen...? Mmmhhmm, mjammie jammie,....
Dat heeft zij niet verteld. In een van die tussenstukjes heeft zij dat aangegeven tenzij ik het verkeerd begrepen heb...quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
welke werkgevers vinden haar niet goed genoeg?
Ze zei alleen iets van dat anderen haar niet wilden ofzoquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
welke werkgevers vinden haar niet goed genoeg?
Ja dat kan ook, maar hoe het ook zij, een verkeerde keuze, dat blijkt wel....quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ze zei alleen iets van dat anderen haar niet wilden ofzo
Ik vind, van de kandidaten die nu nog over zijn, dat niemand Bridges materiaal is. Mark zou het daar wel aankunnen. gewoon een nuchtere gozer, die houd het daar makkelijk vol. Helaas is ie weg.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:01 schreef hexje het volgende:
[..]
van de 4 die over zijn denk ik dat Yoeri nog de beste kandidaat voor chef de parti is.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:50 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Ik vind, van de kandidaten die nu nog over zijn, dat niemand Bridges materiaal is. Mark zou het daar wel aankunnen. gewoon een nuchtere gozer, die houd het daar makkelijk vol. Helaas is ie weg.
Youp als ober, krijgt hij tenminste wat complimentjes.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:56 schreef roos85 het volgende:
[..]
van de 4 die over zijn denk ik dat Yoeri nog de beste kandidaat voor chef de parti is.
Monique gun ik ook een baan bij Bridges, op de patisserie
Ik gun het ze allemaal wel. Vraag me alleen af hoe lang ze het volhouden.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:56 schreef roos85 het volgende:
[..]
van de 4 die over zijn denk ik dat Yoeri nog de beste kandidaat voor chef de parti is.
Monique gun ik ook een baan bij Bridges, op de patisserie
nu je het over gifjes hebt, moet er nog een gifje van de blik van Jonnie Boer komen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:58 schreef don-diablo het volgende:
Toffe gifjesZijn erg memorabele momenten. Ik hoop dat Youri wint.
kan aan je browser liggen, van de week waren bij mij een aantal gifjes dood maar doen het nu weerquote:
Oh gelukkigquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
kan aan je browser liggen, van de week waren bij mij een aantal gifjes dood maar doen het nu weer
Ik ook. Hopelijk wint hij het morgen van Youp.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:58 schreef don-diablo het volgende:
Toffe gifjesZijn erg memorabele momenten. Ik hoop dat Youri wint.
dolenthousiast? wat heb jij gebruikt?quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:26 schreef Tim86 het volgende:
Ik zit het nu terug te kijken..ging echt stuk bij de evaluatie van het gerecht van Ivan...
Kraan: Ik mis iets...
Jaspers dolenthousiast: Een vetje misschien??!!?!?!
Bij je soepquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:01 schreef Dekatria het volgende:
[..]
In het Topchefrestaurant steeds blijven vragen om saus, ook als het er niet bij zit
Dat was het enige juiste woord voor dat moment.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:48 schreef padlarf het volgende:
[..]
dolenthousiast? wat heb jij gebruikt?
Hij stalt het voedsel in zijn wangen voor later.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:03 schreef fespo het volgende:
kranenborg nam van elk bord een hapje, jaspers zat de hele bordjes weg te kanen
Een keer zei Kranenborg dat het rauw was (bij de 1e opdracht) en schoof zijn bord op zij. Jaspers knikte instemmend maar tot mijn verbazing zag ik een leeg en (afgelikt?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:03 schreef fespo het volgende:
kranenborg nam van elk bord een hapje, jaspers zat de hele bordjes weg te kanen
HAMSTEREN!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij stalt het voedsel in zijn wangen voor later.
Bij Mark hetzelfdequote:Op donderdag 19 mei 2011 23:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij je soep![]()
Wel schandalig dat Youri naar de cook-off moet..continu foutloos, 1 keer kut en dan ineens dit..Eigenlijk geldt dat ook wel voor die limbo, maar die gun ik het niet, dus bij hem is het terecht
Psst kijk eens naar de TT.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:26 schreef Tim86 het volgende:
Ik zit het nu terug te kijken..ging echt stuk bij de evaluatie van het gerecht van Ivan...
Kraan: Ik mis iets...
Jaspers dolenthousiast: Een vetje misschien??!!?!?!
best een leuk item, beetje over de verkeerde persoonquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:43 schreef Paul-89 het volgende:
http://www.l1.nl/L1NWS/me(...)_lsvideoId/1_5250113
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
best een leuk item, beetje over de verkeerde persoon
Vorig seizoen had je wat meer 'clowns' ertussen omdat het meestal gewoon hobby koks waren. Nu zijn de meeste al werkzaam (geweest) in de horeca en dat zou het niveau ten goede moeten komen. Maar heel erg zichtbaar is dat imo niet. Gewoon leuk om te kijken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:12 schreef ZuidGrens het volgende:
Hmm, aangezien ik het voortaan enorm druk heb kan ik Topchef nooit kijken. Vorig seizoen heb ik wel alles gezien, letterlijkMaar toen had ik het ook minder druk.
Maar wat is nou het wezenlijke verschil tussen dit seizoen en het vorige seizoen? Is dit seizoen leuker of het vorige? Want ik lig nu ziek op bed en heb wel zin om wat terug te gaan kijken, vandaar mijn vraag.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:18 schreef roos85 het volgende:
Zou Chef Poirrot zijn voorkeur al tegen Kraan en Jaspers hebben uitgesproken?
Na de dag dat ze zijn restaurant hebben gekookt
oh de v vergetenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
![]()
Maar ik neem aan dat hij vast wel zijn voorkeur heeft laten weten
En dan mag Moniek ook bij The Grand aan de gang op de patisserie. Zoiets zie ik ook wel gebeuren.quote:
Je moet trouwens niet vergeten dat Moniek het wel heel makkelijk had met die gozer erbij in Bridges. Dat benadrukte Kraan in het algemeen ook nog even. Eén zwaluw maakt nog geen zomer wat betreft een keertje werken op de patisserie.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En dan mag Moniek ook bij The Grand aan de gang op de patisserie. Zoiets zie ik ook wel gebeuren.
Dat!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:24 schreef Dekatria het volgende:
Non-discussie, Youri heeft altijd al bewezen all-round de beste van het stel te zijn. Als hij niet wint is het een regelrechte schande
Klopt helemaal.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:24 schreef Dekatria het volgende:
Non-discussie, Youri heeft altijd al bewezen all-round de beste van het stel te zijn. Als hij niet wint is het een regelrechte schande
Weet iemand dit?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:31 schreef hexje het volgende:
Heeft Ivan eigenlijk tijdens de finale ronde al een cook-off of blackbox gehad? Ik kan mij dat niet herinneren.
Weet het niet helemaal zeker mar volgens mij had ie steeds de mazzel dat er steeds 2 anderen gekozen werden (al dan niet terecht)quote:
Hij heeft wel een keer bij de minderen gezeten en moest toen met Han en Moniek een cook-off doen. Daarbij ging Han eruit en Ivan was toen het bestequote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:31 schreef hexje het volgende:
Heeft Ivan eigenlijk tijdens de finale ronde al een cook-off of blackbox gehad? Ik kan mij dat niet herinneren.
QFTquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:21 schreef Paul-89 het volgende:
Over 40 min. de laatste aflevering en daarna één grote leegte van Ma t/m Vrij tussen 19.00 - 20.00.
Wat moeten we nuquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:21 schreef Paul-89 het volgende:
Over 40 min. de laatste aflevering en daarna één grote leegte van Ma t/m Vrij tussen 19.00 - 20.00.
Die gaat het einde der tijden verkondigen morgenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:58 schreef Cateye2011 het volgende:
En dan dat rare nieuws over Sinterklaas....
YESS!!!!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Die gaat het einde der tijden verkondigen morgen
Maar gelukkig weten we dan wie er Topchef 2011 heeft gewonnen
zou je ze niet!!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Mensen die me nu beginnen te whatsappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |