SpaB!quote:
Huh? Hoezo wordt er nog gevoetbald dan?quote:
play-offs.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Huh? Hoezo wordt er nog gevoetbald dan?
Oh ok. Veel wil!quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:37 schreef Daywalk3r het volgende:
C&C en Hamachi geďnstalleerd.
Net ook al ff verbonden.
Is die pruttel verder wel dichtgespijkerd? Jatoch.. Aangezien het over VPN vliegt allemaal.
Moredhel?quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tuurlijk is het dicht.
FF testen of we kunnen spelen?
quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik dacht dat dit een Tukkerstopic was.
Lijkt wel omgedoopt tot Mannentopic..
Zeurtitquote:
Het gaat nu al 3 dagen ofzo, alleen maar over Generals.. Eerst vond ik dat niet zo'n ramp, maar daardoor kan ik gewoon niet meepraten, en ik denk dat meerdere dames uit dit topic daar last van hebben. Begrijp me niet verkeerd, maar ik wil gewoon lekker mee kunnen praten, en dat kan nu niet.quote:
If you cant beat them, join them!quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het gaat nu al 3 dagen ofzo, alleen maar over Generals.. Eerst vond ik dat niet zo'n ramp, maar daardoor kan ik gewoon niet meepraten, en ik denk dat meerdere dames uit dit topic daar last van hebben. Begrijp me niet verkeerd, maar ik wil gewoon lekker mee kunnen praten, en dat kan nu niet.
Mja, maar toen het alleen maar over huizen, kapotte telefoons en weet ik het wat ging, kon ik ook niet meepraten. Boeide me geen hol, dus om er een punt over te maken?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het gaat nu al 3 dagen ofzo, alleen maar over Generals.. Eerst vond ik dat niet zo'n ramp, maar daardoor kan ik gewoon niet meepraten, en ik denk dat meerdere dames uit dit topic daar last van hebben. Begrijp me niet verkeerd, maar ik wil gewoon lekker mee kunnen praten, en dat kan nu niet.
Jamaar dat was de bedoeling nietquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nevermind.
Boodschap is duidelijk, ik ben weer weg hier
Noh..quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nevermind.
Boodschap is duidelijk, ik ben weer weg hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Proof it.Prove.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziezo, ander onderwerp
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Van 9 tot 6 op school gezeten.quote:
quote:
Wat een gaylordsquote:
Net pas geďnstalleerd en dat werkt niet dus ik kan er nog niet over meepraten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Van 9 tot 6 op school gezeten.
Ik zal het aan jou maar niet vragen.. of kan dat wel, zonder weer op Generals uit te komen?
Wat is er mis met mannen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik dacht dat dit een Tukkerstopic was.
Lijkt wel omgedoopt tot Mannentopic..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat is er mis met mannen?
Niks, maar als ze gaan praten over dingen waar vrouwen over het algemeen niet over mee kunnen praten, dan is dat stom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niks, maar als ze gaan praten over dingen waar vrouwen over het algemeen niet over mee kunnen praten, dan is dat stom.Dat ligt aan de interessesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben regelmatig verslagen door een vriendin met dat desbetreffende spel.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Jij speelt nooit spelletjes?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Niks, maar als ze gaan praten over dingen waar vrouwen over het algemeen niet over mee kunnen praten, dan is dat stom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:50 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat ligt aan de interesses
Ik ben regelmatig verslagen door een vriendin met dat desbetreffende spel.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jij speelt nooit spelletjes?Jawel, maar geen schietspellen of RPG..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Welke zijn jouw favoriet?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jawel, maar geen schietspellen of RPG..
Dan zit je goed, Generals is een RTSquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jawel, maar geen schietspellen of RPG..
Nintendo games..quote:
Goed, en strategiespellen dus ook niet.. Maar Generals is ook met schieten toch? Valt voor mij onder schietspellen dus..quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan zit je goed, Generals is een RTS
Ik hou al op
nostalgie!quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb ze helemaal grijs gespeeld![]()
[ afbeelding ]
Mwa, jij schiet zelf niet, dat doen je troepen. Jij bepaalt de strategiequote:Op donderdag 19 mei 2011 20:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Goed, en strategiespellen dus ook niet.. Maar Generals is ook met schieten toch? Valt voor mij onder schietspellen dus..
California games?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb ze helemaal grijs gespeeld![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad. Toen je tevreden was met een paar pixels en de rest bij fantaseerdequote:
U gaat voor de magnetronquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:18 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik ben nu c&c generals aan het downloaden
Jeweetz....quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ah, nog een verslaafde
Potje doen, kerel?
Neequote:Op donderdag 19 mei 2011 21:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jeweetz....
Ben helaas niet thuis dude. Draait Generals op Android?
Die lichtstraal kwam ergens vanaf het rembrandquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik dacht net even dat vanachter de bewolkte hemel de maan bewoog, zie ik dat het afkomt van een lichtstraal vanaf het stadion.
Hamachi ook?quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:37 schreef MarjoBlabla het volgende:
En dat bij de dodenherdenking niet live muziek wordt gespeeld, maar het op een bandje staat en de mensen doen alsof ze muziek maken..
quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:04 schreef MarjoBlabla het volgende:
[..]
Dat vertelde de vader van een vriendin van me.. Bij de live uitzending van de dodenherdenking op de dam.. Het schijnt dat ze dat doen, zodat er geen fouten worden gemaakt en er geen valse noten gespeeld worden. Ik weet niet 100% of het waar is, kan er namelijk niets over vinden op internet.. Maar als je op youtube kijkt zie je dat de trompetblazer zijn vingers niet beweegt..
quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:08 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Klopt, maar het is pas sinds een paar jaar. Dit hebben ze gedaan nadat in 2006 een grapjas de bladmuziek van de trompetblazer had vervangen door de melodie van Never gonna give you up.
In Dingen die je pas jaaaaaren later begrepen hebt #51quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je mag er eigenlijk niet om lachen maar...![]()
Ik heb via en stream gekeken, lekker potje iddquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoi
Dat was een leuk potje voetbal
Tweede helft duidelijk minder, maar toch was 't mooi
Joahquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb via en stream gekeken, lekker potje idd
Het is er nog steeds hoor. De straal is onderbroken dus ik zag alleen het brandpunt boven me (de maanquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Die lichtstraal kwam ergens vanaf het rembrand
ik wil wel, maar het spel wil nietquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ivo, ik zie dat je on bent in Hamachi, zin in een potje?
Jep.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:40 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
ik wil wel, maar het spel wil niet
werkt het spel wel onder windows 7 ?
quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:51 schreef sjoemie1985 het volgende:
heb ik denk ik de verkeerde gedownload
\waar hebben jullie hem vandaan?
ik bedoel dus dat ik geen goed werkende versie hebquote:
Het ergste is gewoon .quote:
Nerdquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:40 schreef DeKleineBaas het volgende:
[..]
Het ergste is gewoon .
Dat ik aan die zin genoeg heb om te weten welk spel je bedoelt
Kijk, daar hebben we wat aan. Allemaal dezelfde release. Ik ben voor...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Good people of Azeroth!!!
Kak, verkeerde spel...
Iedereen die Generals speelt/wil spelen, misschien is dit een betere oplossing voor ons allemaal: http://isohunt.com/torren(...)generals?tab=summary veel seeders en de meesten zullen Daemon Tools (Lite) wel gebruiken, dus appeltje eitje zou ik zeggen
Kunnen we een keer masaal 4v4 gaan rellen!
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:24 schreef Redbaron het volgende:
Pff wat is het zuidelijke gedeelte van NL toch mooi!
quote:
Kweenie, Nicole komt vanavond naar mij toe, dus moet nog maar zienquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:08 schreef sjoemie1985 het volgende:
vanavond nog een ToF meet @c&c generals?
Misschien wat later op de avond?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:08 schreef sjoemie1985 het volgende:
vanavond nog een ToF meet @c&c generals?
Doen ze goedquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PSV gaat proberen Gomes terug te halen
Fuck yeah
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
...maar ik wil gewoon lekker mee kunnen praten, en dat kan nu niet.
En daar gaat je alpha-statusquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoe vaak scrub jij je gezicht?
Ik één ŕ twee keer per week.
Tsja, ik denk dat de bodem daar wel bereikt is ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:32 schreef Redbaron het volgende:
Godsamme nog aan toe, moet ik richting Mestreech rijden![]()
Hoe laag kan ik zinken
Nee.quote:
Inderdaad. En 2 keer per week scrubben is niet een béétje, da's gewoon gay.quote:
Probeer het eens, het is echt héérlijk en het fleurt je snoetje mooi op.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Inderdaad. En 2 keer per week scrubben is niet een béétje, da's gewoon gay.
100% zit zeker ook elke week bij zo'n nagelverzorgingsdinges.
kom je ff langs?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:32 schreef Redbaron het volgende:
Godsamme nog aan toe, moet ik richting Mestreech rijden![]()
Hoe laag kan ik zinken
gayquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:58 schreef 100% Tukker het volgende:
Henrike, wat vind jij van mannen die zich scrubben?
ik woon niet in een woonwijk maar buitenaf he.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:59 schreef Redbaron het volgende:
denk niet dat past
4m hoog, 2.55 breed 17m lang en 22t zwaar in een woonwijk.
Kom maar an de route staan, toeter ik wel ff
Ik ookquote:
inderdaad die bedoelde ik. Die kop op een stok, alleen kijkt die wat minder vrolijkquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:47 schreef Redbaron het volgende:
Ivo, je bedoeld Big Daddy van Jeff Dunham?
wie zorgt ff voor een BOM op maastricht? vieze kutfile de stad in
Ik mis alleen nog een oorbel, in je tepelquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:42 schreef Kreator het volgende:
Wat vinde julie van me nieuwe kettink>?
[ afbeelding ]
En we benoemen jou tot ere lidquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dit lijkt wel een gay-topic te worden
Onmogelijk, we hebben je nu eenmaal geridderd tot anaalridderrquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan doe ik graag afstand van mijn erelidmaatschap.
...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:13 schreef Assiej het volgende:
[..]
Onmogelijk, we hebben je nu eenmaal geridderd tot anaalridderr
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:25 schreef norich het volgende:
nog geen weekendgezellig op school vertalingen maken olé wat een feest
Ik zou liever vertalingen maken dan die klotetoets van belasting die ik net had.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:25 schreef norich het volgende:
nog geen weekendgezellig op school vertalingen maken olé wat een feest
Die computertoets?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:06 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik zou liever vertalingen maken dan die klotetoets van belasting die ik net had.
tegen de tijd dat ik zoveel zooi moet invullen voor de inkomstenbelasting, betaal ik gewoon een jood 40 euro en vult het dan maar voor me in.
Guido!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:10 schreef 100% Tukker het volgende:
Nou, dit ben ik... dus...
[ afbeelding ]
Mooi huidje, hč...
Mwa, gemiddeld om 5.30 uit bed gegaan tot een uur of 6 's middagsquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:09 schreef Assiej het volgende:
Och arme jij..
Ik gok dat jij rest van de week betere tijden hebt
Ach gut.. verschil moet er zijn hequote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:32 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Mwa, gemiddeld om 5.30 uit bed gegaan tot een uur of 6 's middags.
Geen idee.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat gaan ze ons morgen vertellen op het Sinterklaasjournaal?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geen idee.
Boeit me ook niet zo.
Volgens Dumpert heeft Noord Korea het paard van Sinterklaas ontvoerd
Als 18-jarige? Denk het welquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nog even en ik ben de jongste hier.Of ben ik dat al?
Jij wel...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nog even en ik ben de jongste hier.Of ben ik dat al?
je plaatje doet het nietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Helemaal goed, en nu de danspasjes nog:
[ afbeelding ]
Morgen in ZAK!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Helemaal goed, en nu de danspasjes nog:
[ afbeelding ]
Hotlinken zou bij wet gelegaliseerd moeten wordenquote:
Je zult versteld staan hoeveel artiesten nog steeds teren op hun successen in de jaren '70 '80 en '90.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ruffneck ken ik nog van vroegahhDat ie nog steeds draait joh..
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ruffneck ken ik nog van vroegahhDat ie nog steeds draait joh..
Doeiiiii Assepoesterquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:19 schreef Assiej het volgende:
Mocht de wereld morgen vergaan, dag Toffers
Sel, ff msn?quote:
is toch een leuk spelquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Toch niet om me dat spel weer aan te smeren he?
das ook wel balenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:55 schreef Redbaron het volgende:
het is weer feest hier, kan ik solo (alleen trekker) van Vailly naar Luxemburg rijden...
kom ik daar aan om trailer op te pikken is dat kreng er morgen pas rond 10u![]()
![]()
ohjah Justin, ik neem gelijk ff shag mee, boek je t over?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:15 schreef rulerofdeath het volgende:
I will rip your head off and shit down your neck
BIj The Duke weet je het maar nooitquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:11 schreef Under_Score het volgende:
ik dacht even dat ze zn piemel uit zn nek gingen halen
heb jij de foto's nog?quote:
troost je met de gedachte dat ik tot 1630 moet werkenquote:
Sterkte man. Ik steek 1630 waxinelichtjes voor je aan...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
troost je met de gedachte dat ik tot 1630 moet werken
Doe je dat nou met opzet 'GTP ' ?quote:
je hebt toch geen radio 2 opstaan ofwel?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:21 schreef Assiej het volgende:
Whoe whoe whoe
It takes twooo babyyyy... me and you
Geen idee, het stond aan in de keukenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je hebt toch geen radio 2 opstaan ofwel?
ToF-tradities moet je in ere houden.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:34 schreef Assiej het volgende:
[..]
Doe je dat nou met opzet 'GTP ' ?
Nja toe maar, hier alles goed ik zit met mijn blote billetjes op de stoel
en daar?
Nou liever Geen tradities dan Die tradities..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
ToF-tradities moet je in ere houden.
Hier gaat het matig.Was een beetje erg vroeg wakker gebeld door de zaak.
Zo maar even lekker douchen en in de zon liggen.
Kleine storing op de zaak. Gelukkig vanuit huis op te lossen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:41 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nou liever Geen tradities dan Die tradities..
Hmm, why? moest je komen werken ofzo..
Ah op je dakterras zeker?
Ja, dat weet ik wel. Maar welke? In Almelo, toch?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:32 schreef Assiej het volgende:
[..]
Hij werkt bij de bieb, wist je wel, toch?
Anders moest je ook nog op je zaterdag de deur uit om naar werk te gaan, dat is zuurquote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kleine storing op de zaak. Gelukkig vanuit huis op te lossen.
Ja, lekker chillen op m'n dakterras.Vanavond de bbq aanzwengelen... omnomnom...
Hij woont in Amersfoort daarzo ergensquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik wel. Maar welke? In Almelo, toch?
Rond 18:00? Lust je kogelbiefstuk?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:36 schreef Assiej het volgende:
[..]
Anders moest je ook nog op je zaterdag de deur uit om naar werk te gaan, dat is zuur![]()
Oehh lekker, hoelaat mag ik aanschuiven?
Aahh iets verder dan Almelo, maar een klein stukje hoor..quote:
Nou die geef ik liever aan de kok, wat voor een vlees heb je nog meer in de aanbieding?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Rond 18:00? Lust je kogelbiefstuk?
Bijnaquote:
ja, verplicht. De zender is niet te veranderenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:36 schreef Assiej het volgende:
[..]
Geen idee, het stond aan in de keuken
want dan, jij luistert het ook ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |