SpaB!quote:
Huh? Hoezo wordt er nog gevoetbald dan?quote:
play-offs.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Huh? Hoezo wordt er nog gevoetbald dan?
Oh ok. Veel wil!quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:37 schreef Daywalk3r het volgende:
C&C en Hamachi geïnstalleerd.
Net ook al ff verbonden.
Is die pruttel verder wel dichtgespijkerd? Jatoch.. Aangezien het over VPN vliegt allemaal.
Moredhel?quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tuurlijk is het dicht.
FF testen of we kunnen spelen?
quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik dacht dat dit een Tukkerstopic was.
Lijkt wel omgedoopt tot Mannentopic..
Zeurtitquote:
Het gaat nu al 3 dagen ofzo, alleen maar over Generals.. Eerst vond ik dat niet zo'n ramp, maar daardoor kan ik gewoon niet meepraten, en ik denk dat meerdere dames uit dit topic daar last van hebben. Begrijp me niet verkeerd, maar ik wil gewoon lekker mee kunnen praten, en dat kan nu niet.quote:
If you cant beat them, join them!quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het gaat nu al 3 dagen ofzo, alleen maar over Generals.. Eerst vond ik dat niet zo'n ramp, maar daardoor kan ik gewoon niet meepraten, en ik denk dat meerdere dames uit dit topic daar last van hebben. Begrijp me niet verkeerd, maar ik wil gewoon lekker mee kunnen praten, en dat kan nu niet.
Mja, maar toen het alleen maar over huizen, kapotte telefoons en weet ik het wat ging, kon ik ook niet meepraten. Boeide me geen hol, dus om er een punt over te maken?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het gaat nu al 3 dagen ofzo, alleen maar over Generals.. Eerst vond ik dat niet zo'n ramp, maar daardoor kan ik gewoon niet meepraten, en ik denk dat meerdere dames uit dit topic daar last van hebben. Begrijp me niet verkeerd, maar ik wil gewoon lekker mee kunnen praten, en dat kan nu niet.
Jamaar dat was de bedoeling nietquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nevermind.
Boodschap is duidelijk, ik ben weer weg hier
Noh..quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nevermind.
Boodschap is duidelijk, ik ben weer weg hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Proof it.Prove.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziezo, ander onderwerp
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Van 9 tot 6 op school gezeten.quote:
quote:
Wat een gaylordsquote:
Net pas geïnstalleerd en dat werkt niet dus ik kan er nog niet over meepraten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Van 9 tot 6 op school gezeten.
Ik zal het aan jou maar niet vragen.. of kan dat wel, zonder weer op Generals uit te komen?
Wat is er mis met mannen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik dacht dat dit een Tukkerstopic was.
Lijkt wel omgedoopt tot Mannentopic..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat is er mis met mannen?
Niks, maar als ze gaan praten over dingen waar vrouwen over het algemeen niet over mee kunnen praten, dan is dat stom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niks, maar als ze gaan praten over dingen waar vrouwen over het algemeen niet over mee kunnen praten, dan is dat stom.Dat ligt aan de interessesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben regelmatig verslagen door een vriendin met dat desbetreffende spel.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |