huh? ik ben geboren in zevenkamp (rotterdam)quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:19 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ik ken iemand die daar woont en bij jou in de klas heeft gezeten.
Waar verhaal broeder.
TS is mij niet, ik ben in Borne geboren, niet in Zevenkamp/Schiedam/Barendrechtquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:20 schreef Sealnova het volgende:
TS is een kutkloon die naamtopics voor zichzelf maakt
Ik quote jou toch ook niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:19 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
huh? ik ben geboren in zevenkamp (rotterdam)
Laat me raden. Je nichtje/zusje woont in Barendrecht?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:19 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
[..]
???
Niet ver nee...ik woon in Schiedam.
Dat zijn de soufi zussen! Ik ben er 1 van ga je niet vertellen wiequote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maareh, waar heb ik deze eer aan te danken?![]()
Geef eens antwoord op mijn vraag.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:23 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Dat zijn de soufi zussen! Ik ben er 1 van ga je niet vertellen wieje had mij eerder een compliment gegeven.
Ah, die ene met de zonnebril, duidelijk de mooiste van de 3quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:23 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Dat zijn de soufi zussen! Ik ben er 1 van ga je niet vertellen wieje had mij eerder een compliment gegeven.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ah, die ene met de zonnebril, duidelijk de mooiste van de 3
Hoofd.quote:
Post die pic hier nog es, kan 't topic niet meer vinden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |