abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 mei 2011 @ 12:24:26 #176
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_97069653
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 12:06 schreef Frollo het volgende:
Ik ben het voor de verandering met de usual Wildersfans eens.

Als het werkelijk zo gegaan is als ik hier lees, heeft Wilders de PvdA proberen te kwetsen door hun intenties in twijfel te trekken. Maar ik zie er niet echt een belediging voor moslims in, zeker niet omdat hetzelfde woord al decennialang vrijwel dagelijks gebruik wordt door alle denkbare groeperingen voor alle denkbare groeperingen.
Dat lijkt me ook ja, het is een normale term, en hij heeft gewoon gelijk natuurlijk :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_97070365
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 11:58 schreef Gia het volgende:

[..]

'Stemvee' is een vrij normaal woord in de politiek.
Maar er spreekt natuurlijk wel minachting uit.
Zo'n uitspraak in een Hoog College van Staat, wat de staten-generaal is, tekent de verloedering en het verval van het debat. Ik vind het wel een goed statement van Roemer, los van of het zinnig, origineel etc. is. :)
  vrijdag 20 mei 2011 @ 12:45:08 #178
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_97070419
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 12:43 schreef DRidder het volgende:

[..]

Maar er spreekt natuurlijk wel minachting uit.
Zo'n uitspraak in een Hoog College van Staat, wat de staten-generaal is, tekent de verloedering en het verval van het debat. Ik vind het wel een goed statement van Roemer, los van of het zinnig, origineel etc. is. :)
het is ook minachtend bedoeld, jarenlang een groep paaien met (valse) beloftes, alles doen om die groep het gevoel te geven (meer niet) dat er een partij is voor ze, is gewoon hele slinkse politiek.
Get woke, go broke!
pi_97070469
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 12:45 schreef HeatWave het volgende:

[..]

het is ook minachtend bedoeld, jarenlang een groep paaien met (valse) beloftes, alles doen om die groep het gevoel te geven (meer niet) dat er een partij is voor ze, is gewoon hele slinkse politiek.
Wat een frustraties, ben je werkloos ofzo?
  vrijdag 20 mei 2011 @ 12:47:25 #180
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_97070503
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 12:45 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Je zou een punt hebben als dat de daadwerkelijke gang van zaken was.
pi_97070568
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 12:47 schreef Frollo het volgende:

[..]

Je zou een punt hebben als dat de daadwerkelijke gang van zaken was.
Waarom komen die schizoļde waanideeėn toch vandaan :{
  vrijdag 20 mei 2011 @ 12:50:25 #182
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_97070603
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 12:46 schreef DRidder het volgende:

[..]

Wat een frustraties, ben je werkloos ofzo?
Ja, de meeste werklozen stemmen VVD idd :7.

Nee, ik ben Amsterdammer en heb deze taktiek jarenlang met lede ogen moeten aanzien op stedelijk niveau :). Cohen :').
Get woke, go broke!
  vrijdag 20 mei 2011 @ 12:51:48 #183
15967 Frollo
pi_97070652
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 12:49 schreef DRidder het volgende:

[..]

Waarom komen die schizoļde waanideeėn toch vandaan :{
Cynisme en indoctrinatie, leuke combi.
pi_97070808
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 12:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, ik ben Amsterdammer en heb deze taktiek jarenlang met lede ogen moeten aanzien op stedelijk niveau :). Cohen :').
Ah. Hoe dan ook, ik ben blij voor je dat we een premier hebben die Nederland wil teruggeven aan de Nederlanders etc.
pi_97070811
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 12:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik zie vooral in het hier en nu een enorm begrotingstekort, en enorme lasten voor de echte werkende Nederlander. Kom op! Waarom zijn de benzineprijzen zo hoog? Waarom zijn de belastingen zo hoog? Dit is toch een rechts kabinet? Waarom prutst In Holland zo? En waarom doet de PVV, en in mindere mate de VVD en het CDA, niks anders dan de PvdA de schuld geven van alle ellende in Nederland.

Rechts en hard werken, bespaar me die onzin.
pi_97070839
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 12:51 schreef Frollo het volgende:

[..]

Cynisme en indoctrinatie, leuke combi.
:Y ^O^
  vrijdag 20 mei 2011 @ 13:01:16 #187
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_97071001
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 12:56 schreef skrn het volgende:

[..]

Ik zie vooral in het hier en nu een enorm begrotingstekort, en enorme lasten voor de echte werkende Nederlander. Kom op! Waarom zijn de benzineprijzen zo hoog? Waarom zijn de belastingen zo hoog? Dit is toch een rechts kabinet? Waarom prutst In Holland zo? En waarom doet de PVV, en in mindere mate de VVD en het CDA, niks anders dan de PvdA de schuld geven van alle ellende in Nederland.

Rechts en hard werken, bespaar me die onzin.
Ja maar de PVV is in essentie wel een linkse partij.
Dus combinatie CDA + VVD +- PVV is voor de VVD wel lastig.
Want CDA heeft ook een linkse achterban.
quote:
Waarom prutst In Holland zo?
Ik heb werkelijk nog geen jaar meegemaakt in mijn bijna 35 jarige leven waarin dat niet zo was.
pi_97071245
Het Kabinet presenteert zichzelf als rechts. En: met veel pretentie. Nederland teruggeven aan de hardwerkende Nederlander. Dan wil ik dat ook zien, zodat ik als zwevende kiezer, misschien ooit wel steun ga geven aan dit rechtse kabinet. Maar ik zie niks. VVD en CDA durven niet echte bezuinigingen door te voeren omdat ze vrezen voor economische schade. De PVV wordt dan ingezet als slooppartij; de bliksemafleider die het vuile werk doet.

Ik wil resultaten. Meer vraag ik niet.
pi_97071354
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 13:07 schreef skrn het volgende:
Het Kabinet presenteert zichzelf als rechts. En: met veel pretentie. Nederland teruggeven aan de hardwerkende Nederlander. Dan wil ik dat ook zien, zodat ik als zwevende kiezer, misschien ooit wel steun ga geven aan dit rechtse kabinet. Maar ik zie niks. VVD en CDA durven niet echte bezuinigingen door te voeren omdat ze vrezen voor economische schade. De PVV wordt dan ingezet als slooppartij; de bliksemafleider die het vuile werk doet.

Dat had je van tevoren toch wel kunnen zien aankomen? Dat het volk (het (semi)rechtse stemvee in de provincie en vinexwijken) zoetgehouden zou worden met 130 km/u mogen rijden op de Afsluitdijk maar dat er verder niet al te veel zou veranderen met dit kabinet van stilstand en achteruitgang?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_97071386
Ik heb het idee dat mensen, die op de PVV hebben gestemd, alleen maar uit zijn op rellen. Blijkbaar zitten ze zo vol met cynisme dat ze geen resultaten willen zien; ze zijn erop uit om anderen, die meer succesvol zijn, een pootje te lichten.

Die lui zitten trouwens overal. In de politiek, in het bedrijfsleven, op de vereniging, genoeg zieke figuren die er slechts op uit zijn om sabotage te plegen.
pi_97071431
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 13:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Dat had je van tevoren toch wel kunnen zien aankomen? Dat het volk (het (semi)rechtse stemvee in de provincie en vinexwijken) zoetgehouden zou worden met 130 km/u mogen rijden op de Afsluitdijk maar dat er verder niet al te veel zou veranderen met dit kabinet van stilstand en achteruitgang?
Zeker. Maar hun pretentie, dat had ik niet verwacht. Iets meer nederigheid en reflectie zou dit Kabinet zeker niet slecht doen.
pi_97071601
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 13:10 schreef skrn het volgende:
Ik heb het idee dat mensen, die op de PVV hebben gestemd, alleen maar uit zijn op rellen. Blijkbaar zitten ze zo vol met cynisme dat ze geen resultaten willen zien; ze zijn erop uit om anderen, die meer succesvol zijn, een pootje te lichten.

Die lui zitten trouwens overal. In de politiek, in het bedrijfsleven, op de vereniging, genoeg zieke figuren die er slechts op uit zijn om sabotage te plegen.
En bij alles natuurlijk met het vingertje naar de PvdA wijzen: "Hun hebbe het gedaan!".
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_97071669
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 13:07 schreef skrn het volgende:

Plus het continue schelden op moslims en de linkse kerk. Toch wel echt een kabinet waar rechts zijn vingers bij aflikt. Nederland wordt zo wel gediend ja ^O^
pi_97071691
Het is een mooi statement van de SP, maar eigenlijk zouden ze vanuit de 2e kamer echt iets moeten gaan doen aan taalgebruik en omgangsvormen. Ze zouden zo'n Wilders die zo'n taal bezigt gewoon voor een paar uur moeten schorsen.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 13:18:11 #195
15967 Frollo
pi_97071696
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 13:01 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Ja maar de PVV is in essentie wel een linkse partij.
Sorry, maar nee.

De essentie van links is dat alle mensen gelijk zijn en gelijke rechten hebben. Dat niet de ene mens over de andere heerst of de ene groepering over de andere. De samenleving waar de PVV naar streeft, is juist exact het tegenovergestelde daarvan.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 13:19:09 #196
274453 okiokinl
blablabla
pi_97071735
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 11:25 schreef Gia het volgende:

[..]

Onzin. Sowieso heb ik de laatste keer VVD gestemd en geen PVV, maar dat terzijde.

Het is dus gewoon zoeken. Als het woord gebruikt was voor welke andere bevolkingsgroep dan ook, dan was er geen probleem, maar nu het gebruikt wordt voor de grote groep PvdA-stemmers, de moslims, die echt letterlijk geworven zijn om PvdA te stemmen, is het ineens beledigend.

Ik vind het veel kwalijker dat hier bij de gemeenteraadsverkiezingen bijna elke moslim met 3 stembiljetten kwam, want die zijn ze gewoon op gaan halen bij de mensen die niet wilden gaan stemmen. En ja, dat is dan gewoon stemvee.

De actie van Roemer is alleen bedoeld om Wilders weer in een kwaad daglicht te zetten. Niks anders. Roemer probeert zo veel mogelijk Wilders woorden negatief uit te leggen, er een belediging uit te halen, of dat nou zo bedoeld was of niet, om Wilders zwart te maken.

Gewoon flauw en zeer kinderachtig. Absoluut een onvolwassen manier van politiek voeren.
en ik vind jouw uitleg dan weer kinderachtig. wat zij we weer zielig. maar als wilders gelegenheden als deze aangrijpt om weer een sneer uit te delen aan de pvda, en moslims te beledigen, dan is dat natuurlijk heel volwassen, of niet?

en stemmen met volmacht, dat is gewoon legaal volgens mij. gewenst zelfs, goed voor de democratie.
pi_97071766
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 13:18 schreef bloodymary het volgende:
Het is een mooi statement van de SP, maar eigenlijk zouden ze vanuit de 2e kamer echt iets moeten gaan doen aan taalgebruik en omgangsvormen. Ze zouden zo'n Wilders die zo'n taal bezigt gewoon voor een paar uur moeten schorsen.
Vind ik ook heel belangrijk ja, het effect op burgers wordt onderschat: Vrijheid van meningsuiting leidt tot onfatsoen
  vrijdag 20 mei 2011 @ 13:20:36 #198
274453 okiokinl
blablabla
pi_97071801
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 11:56 schreef Gia het volgende:

[..]

Het is alleen, met dubbel L
En 'bedoelt' is als voltooid deelwoord met een D op het eind.

En dan anderen dom noemen!! 8)7
ik zou je nou een spel nazie kunnen noemen, maar dat is een beetje niveau wilders, dus laat maar.
pi_97071828
Dan zou ik nazi goed spellen ook :')
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_97071833
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 13:19 schreef okiokinl het volgende:

[..]

goed voor de democratie.
Nee man, moslims en democratie gaan niet samen. Dat bestįįt niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')