De belangrijkste etappesquote:Etappe Datum Start en Finish Afstand Type
1 zaterdag 7 mei Venaria Reale - Torino (TTT) 21,5 km ploegen tijdrit
2 zondag 8 mei Alba - Parma 242 km vlak
3 maandag 9 mei Reggio Emilia - Rapallo 178 km middel gebergte
4 dinsdag 10 mei Quarto dei Mille - Livorno 208 km middel gebergte
5 woensdag 11 mei Piombino - Orvieto 201 km middel gebergte
6 donderdag 12 mei Orvieto - Fiuggi Terme 195 km middel gebergte
7 vrijdag 13 mei Maddaloni - Montevergine di Mercogliano 100 km hoog gebergte
8 zaterdag 14 mei Sarpi - Tropea 214 km vlak
9 zondag 15 mei Messina - Etna 159km hoog gebergte
R maandag 16 mei Rustdag
10 dinsdag 17 mei Termoli - Teramo 156 km vlak
11 woensdag 18 mei Tortoreto Lido - Castefidardo 160 km middel gebergte
12 donderdag 19 mei Castefidardo - Ravenna 171 km vlak
13 vrijdag 20 mei Spilimbergo - Grossglockner 159 km hoog gebergte
14 zaterdag 21 mei Lienz - Monte Zoncolan 210 km hoog gebergte
15 zondag 22 mei Conegliano - Gardeccia/Val di Fassa 230 km hoog gebergte
R maandag 23 mei Rustdag
16 dinsdag 24 mei Belluno - Nevegal (ITT) 12,7 km Individuele berg tijdrit
17 woensdag 25 mei Feltre - Sondrio 246 km hoog gebergte
18 donderdag 26 mei Morbegno - San Pellegrino Terme 147 km middel gebergte
19 vrijdag 27 mei Bergamo - Macugnaga 211 km hoog gebergte
20 zaterdag 28 mei Verbania - Sestriere 242 km hoog gebergte
21 zondag 29 mei Milano - Milano (ITT) 32,8 km Individuele tijdrit
TVquote:2000 Stefano Garzelli (Ita)
2001 Gilberto Simoni (Ita)
2002 Paolo Savoldelli (Ita)
2003 Gilberto Simoni (Ita)
2004 Damiano Cunego (Ita)
2005 Paolo Savoldelli (Ita)
2006 Ivan Basso (Ita)
2007 Danilo Di Luca (Ita)
2008 Alberto Contador (Spa)
2009 Denis Mensjov (Rus)
2010 Ivan Basso (Ita)
Nee, die had een luchtweginfectie en is vervangen door Brown die al uitgevallen is vanwege 30 minuten buiten tijd binnenkomenquote:
Yupquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:06 schreef golfer het volgende:
Cavendish z'n laatste etappe vandaag in de Giro?
Ja, dit is ook de laatste rit in lijn.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:06 schreef golfer het volgende:
Cavendish z'n laatste etappe vandaag in de Giro?
Ventoso natuurlijkquote:
Die deed inderdaad een mega-aflossing, niet normaalquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:18 schreef wimderon het volgende:
Die derde man voor hem in het treintje![]()
Van 4,2 tot 2km te gaan op kop oid
Te veel succes maakt altijd mensen die zelf niets presteren jaloers in Nederland.quote:
deed oobehoorlijk vervelend toen petacchi won, vorige week.quote:
Dat heeft er niks mee te maken.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Te veel succes maakt altijd mensen die zelf niets presteren jaloers in Nederland.
Boven het maaiveld uitsteken mag niet, he?
Ik weet niet of het gister uitgesteld is, dat heb ik eigenlijk niet gehoordquote:
dat kan toch helemaal niet Timur!quote:
een dag later kon hij het weer relativerenquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:22 schreef Beregd het volgende:
[..]
deed oobehoorlijk vervelend toen petacchi won, vorige week.
Maar wel een van de beste sprinters ooit
Eerder een slechte verliezer, echt arrogant vind ik hem niet.quote:
Maar dat is altijd bij hem zo. Eerst een grote bek en anderen beledigen of beschuldigen en dan terugkrabbelen. Dat hij eerst eens nadenkt voor er een gedachte uit het bekrompen brein van hem komt. Het gebeurt hem namelijk te vaak.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:29 schreef ThaTim het volgende:
[..]
een dag later kon hij het weer relativeren
Dit. Als hij verliest zoekt hij een zwak excuus.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Eerder een slechte verliezer, echt arrogant vind ik hem niet.
Totdat Gesink de Tour wint...quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Boven het maaiveld uitsteken mag niet, he?
Toch kunnen een hoop andere grote winnaars veel beter tegen hun verlies, Cancellara bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:36 schreef golfer het volgende:
Echte winnaarsmentaliteit dus.
Niet tegen verlies kunnen.
Cavendish leeft van de sprints, Cancellara wint altijd de tijdritten zonder enige concurrentie, da's toch wel een verschil.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:41 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
Toch kunnen een hoop andere grote winnaars veel beter tegen hun verlies, Cancellara bijvoorbeeld.
Tuurlijk is er een verschil. Alleen als het gaat om slecht tegen je verlies kunnen zie je gewoon dat Cancellara dat beter kan (hoewel ook niet perfect) terwijl Cav elke keer dat er iets gebeurt direct woedend is. En als je dan een sprinter als voorbeeld wil, dan Petacchi. Ook iemand die redelijk wat gewonnen heeft en toch echt een stuk beter tegen zijn verlies kan dan Cav.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Cavendish leeft van de sprints, Cancellara wint altijd de tijdritten zonder enige concurrentie, da's toch wel een verschil.
Maar Cavendish verliest dan een sprint, dan zit je boordevol adrenaline. Als Cancellara verliest, is dat meestal al eerder in de etappe, dat maakt toch ook wel een verschilquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:47 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
Tuurlijk is er een verschil. Alleen als het gaat om slecht tegen je verlies kunnen zie je gewoon dat Cancellara dat beter kan (hoewel ook niet perfect) terwijl Cav elke keer dat er iets gebeurt direct woedend is. En als je dan een sprinter als voorbeeld wil, dan Petacchi. Ook iemand die redelijk wat gewonnen heeft en toch echt een stuk beter tegen zijn verlies kan dan Cav.
Allemaal slap geneuzel. Dat hij dat kleine beetje hersenen dat ie heeft er eens een keer bijhoudt. Wellicht krijgt ie dan ooit nog eens wat meer respect.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:49 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar Cavendish verliest dan een sprint, dan zit je boordevol adrenaline. Als Cancellara verliest, is dat meestal al eerder in de etappe, dat maakt toch ook wel een verschil
Ik denk dat dat er toch ook voor een groot deel mee te maken heeft. Die adrenaline die hij opgebouwd heeft in de laatste km, met een maximale hartslag en alles geven. Als je dan even het gevoel hebt dat je gehinderd wordt of dat het er niet fair aan toe gaat, dan sta je op dat moment op ontploffen. Vergeet niet dat hij luttele seconden na dat eventuele verlies al camera's op zich heeft.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Allemaal slap geneuzel. Dat hij dat kleine beetje hersenen dat ie heeft er eens een keer bijhoudt. Wellicht krijgt ie dan ooit nog eens wat meer respect.
Cancellara is wel een slecht voorbeeld na zijn gejank in het voorseizoen dat iedereen tegen hem zou rijden.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:41 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
Toch kunnen een hoop andere grote winnaars veel beter tegen hun verlies, Cancellara bijvoorbeeld.
wat ze ook opvallend gedaan hebben in de Ronde en Milaan-San Remo.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:09 schreef Beregd het volgende:
[..]
Cancellara is wel een slecht voorbeeld na zijn gejank in het voorseizoen dat iedereen tegen hem zou rijden.
Beter niet, slaapverwekkend die vlakke etappes. Laat het maar weer losbarsten met groepjes die voor dagsucces gaan en grote namen die nog een keer door het ijs zakken. Veel leuker om te volgen, de vlakke etappes in de TDF neem ik ook altijd voor kennisgeving aan.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:02 schreef DecoAoreste het volgende:
Toch wel wazig dat in de laatste 9 etappes er onmogelijk ook maar eentje in een massasprint kan eindigen. Denk dat ze beter nog 1 of 2 redelijk vlakke etappes hadden kunnen doen.
ditquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:04 schreef Ericr het volgende:
[..]
Beter niet, slaapverwekkend die vlakke etappes. Laat het maar weer losbarsten met groepjes die voor dagsucces gaan en grote namen die nog een keer door het ijs zakken. Veel leuker om te volgen, de vlakke etappes in de TDF neem ik altijd voor kennisgeving aan.
Inderdaad, ook al kijk ik de vlakke etappes meestal ook wel... Met een half oog dan uiteraard..quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:04 schreef Ericr het volgende:
[..]
Beter niet, slaapverwekkend die vlakke etappes. Laat het maar weer losbarsten met groepjes die voor dagsucces gaan en grote namen die nog een keer door het ijs zakken. Veel leuker om te volgen, de vlakke etappes in de TDF neem ik altijd voor kennisgeving aan.
Waar die ook 100% gelijk in had natuurlijk, bij Parijs-Roubaix wilden ze gewoon niet rijden omdat ze wisten dat ze dan Cancellara ook mee naar voren zouden rijden. Dat kun je gejank noemen, ik noem het frustratie omdat die wist dat die had kunnen winnen als die een betere ploeg om zich heen zou hebben in die klassiekersquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:09 schreef Beregd het volgende:
[..]
Cancellara is wel een slecht voorbeeld na zijn gejank in het voorseizoen dat iedereen tegen hem zou rijden.
Hij had helemaal niet 100% gelijk, zeker in de RvV niet.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:27 schreef Blik het volgende:
[..]
Waar die ook 100% gelijk in had natuurlijk, bij Parijs-Roubaix wilden ze gewoon niet rijden omdat ze wisten dat ze dan Cancellara ook mee naar voren zouden rijden. Dat kun je gejank noemen, ik noem het frustratie omdat die wist dat die had kunnen winnen als die een betere ploeg om zich heen zou hebben in die klassiekers
Dat is funest voor de kijcijfers. Cav had er 3 kunnen winnen. Genoeg om hem aan de start te krijgen... meer is overkill.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:02 schreef DecoAoreste het volgende:
Toch wel wazig dat in de laatste 9 etappes er onmogelijk ook maar eentje in een massasprint kan eindigen. Denk dat ze beter nog 1 of 2 redelijk vlakke etappes hadden kunnen doen.
Cav had vooraf al aangegeven dat dit zijn laatste rit zou zijnquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:16 schreef marcodej het volgende:
Renshaw stapt morgen uit Giro en gaat zich voorbereiden op de Tour. Cav zal dus wel volgen.
Die opmerking over dat iedereen tegen hem aan het racen was, was volgens mij ook na Parijs-Roubaix.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij had helemaal niet 100% gelijk, zeker in de RvV niet.
Ik begrijp zijn frustratie ook wel hoor, zou zelf ook zo denken moest ik de beste zijn en verliezen. Ik vind gewoon dat als je cav afkraakt als slechte verliezer, je niet met canc moet afkomen als tegenvoorbeeld.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:27 schreef Blik het volgende:
[..]
Waar die ook 100% gelijk in had natuurlijk, bij Parijs-Roubaix wilden ze gewoon niet rijden omdat ze wisten dat ze dan Cancellara ook mee naar voren zouden rijden. Dat kun je gejank noemen, ik noem het frustratie omdat die wist dat die had kunnen winnen als die een betere ploeg om zich heen zou hebben in die klassiekers
inderdaad, en petacchi ook.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Cav had vooraf al aangegeven dat dit zijn laatste rit zou zijn
Heb je natuurlijk als je de laatste week volplant met zware bergritten. Wat meer spreiding of zelfs matiging was mss billijk geweest.quote:Dikke" Cavendish en Petacchi verlaten Giro do 19/05/2011 - 20:05
Mark Cavendish heeft zichzelf met een tweede ritzege een mooi afscheidscadeau in de Giro. En meteen kon hij Mario Cippolini lik op stuk geven. Het Giro-peloton ondergaat vanavond een gedaanteverwisseling, want bijna alle sprinters stappen af.
De Giro wordt vanaf morgen een koers voor klimmers en Mark Cavendish had al aangekondigd dat hij ging afstappen. Hij greep vanmiddag zijn laatste kans voor een tweede zege.
Cavendish was blij met zijn sprintzege, want hij snoert zo Mario Cipollini de mond. De Italiaanse ex-topsprinter had Cavendish in z'n dagelijkse column "te dik" genoemd.
"Is het beter om graatmager te zijn en tweede te worden?", vraagt Cavendish zich af. "Ik rijd de drie grote rondes en het WK. Ik rijd al mee sinds de start van het seizoen en stond er in de klassiekers. Ik ben Superman niet, ik kan geen volledig seizoen top zijn."
"Ik kan Cipollini alleen maar tonen dat hij zich vergist door zeges binnen te halen in de Giro en de Tour", besloot Cavendish, waarna hij de benen nam.
Petacchi verlaat Giro in rode trui
Zowat alle snelle mannen verlaten na de twaalfde rit de Ronde van Italië. Ook Alessandro Petacchi houdt het voor bekeken. De Italiaan is nochtans leider in het puntenklassement.
"Mijn wedstrijd is ten einde", zegt Petacchi. "Ik was naar de Giro gekomen om ploegmaat Scarponi te helpen en ik kon af en toe mijn eigen kaart trekken. De komende dagen kan ik het team toch niet meer van dienst zijn." Petacchi bereidt zich nu voor op de Tour, waar hij vorig jaar groen won.
Daar heb je een punt, niet het beste voorbeeldquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:24 schreef Beregd het volgende:
[..]
Ik begrijp zijn frustratie ook wel hoor, zou zelf ook zo denken moest ik de beste zijn en verliezen. Ik vind gewoon dat als je cav afkraakt als slechte verliezer, je niet met canc moet afkomen als tegenvoorbeeld.
Voor een Cipo zijn dat soort dingen wel belangrijker natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:37 schreef Leatherface het volgende:
Te dik? Ach, wat is te dik?
Ik kijk ook liever naar resultaten. Voorlopig spreken die in het voordeel van de manx express.
Ach, njah. Hoe zijn karakter ook te typeren valt, Cavendish is authentiek. Geen valse bescheidenheid en geen misplaatst geslijm. Dat waardeer ik wel.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:31 schreef Ericr het volgende:
Cavendish is een asshole met een klein hartje, een sprinter hoort ook een beetje arrogant te zijn eigenlijk ook al heeft Cavendish soms wel wat moeite om respect te blijven tonen voor zijn tegenstanders. Niks mis mee om als toeschouwer soms even te kotsen van zijn gedrag, dat maakt hem als renner niet minder verder. Mogelijk wordt hij de beste sprinter ooit en de vormgeving van dat predikaat blijft hoe dan ook fascinerend om te volgen, asshole of niet.
Dat is waar. Hij redeneert natuurlijk ook vanuit zijn eigen belevingswereld.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:42 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Voor een Cipo zijn dat soort dingen wel belangrijker natuurlijk.
Leatherface. Koning van de nuancequote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:44 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat is waar. Hij redeneert natuurlijk ook vanuit zijn eigen belevingswereld.
Maar Cipo of Cavendish. Voor beiden valt wat te zeggen. Het zijn twee sprintkoningen.
Mee eens! Het lijkt een vervelend ventje maar naarmate ik meer van hem gezien heb ben ik hem meer gaan waarderen. Ik denk dat de wereld van wielervolgers mij daarin geleidelijk zal volgen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:43 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ach, njah. Hoe zijn karakter ook te typeren valt, Cavendish is authentiek. Geen valse bescheidenheid en geen misplaatst geslijm. Dat waardeer ik wel.
Denk het ook, parcours voor de slotklim is ook niet van die mate dat er al klassementsrijders vroeger wat zouden proberen. En ook op de slotklim zie ik niet al te veel gebeuren voor het klassement.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:25 schreef Ereinion het volgende:
Ik verwacht dat een vluchtgroepje het vandaag gaat redden, ik zie niet in wie met de komende twee dagen in het vooruitzicht zijn ploeg wil opofferen. Dat zou dan ook de eerste keer deze Giro zijn dat een vlucht tot het einde stand houdt.
Een type als Jackson Rodriguez zou daarvoor ideaal zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:42 schreef Sheepcidus het volgende:
Moet je wel zorgen dat je een Androni mee neemt
Die is er toch al uit de ronde toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Een type als Jackson Rodriguez zou daarvoor ideaal zijn.
miss Weening welquote:
Rujano moet er voor gaan, dus ik verwacht een behoorlijk selectieve finale als die goed is. Het blijft een gevaarlijke klant voor het klassement, ongeacht zijn achterstand op Nibali en co.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:32 schreef Beregd het volgende:
[..]
En ook op de slotklim zie ik niet al te veel gebeuren voor het klassement.
Dat verwacht ik ook, de toppers zullen zich willen sparen voor zaterdag en zondag. Daar is meer tijd te winnen/verliezenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:25 schreef Ereinion het volgende:
Ik verwacht dat een vluchtgroepje het vandaag gaat redden, ik zie niet in wie met de komende twee dagen in het vooruitzicht zijn ploeg wil opofferen. Dat zou dan ook de eerste keer deze Giro zijn dat een vlucht tot het einde stand houdt.
kwart voor drie op tv, volgens sporzawebsitequote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:54 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook, de toppers zullen zich willen sparen voor zaterdag en zondag. Daar is meer tijd te winnen/verliezen
Maar vanaf hoe laat is de etappe te volgen?
Dus juist helemaal niet te vergelijken met de Etna, die juist zeer regelmatig was. Deze klim heeft een kilometer of 5/6 die constant boven de 9 en 10% is, dat is echt wel heel erg steil. Ik denk dat daar ook onder de klassementsrenners wel wat verschillen komen, hoewel de Nibali types daarna wat makkelijker kilometers krijgen om het goed te maken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:12 schreef Pritt het volgende:
Ik vind die Grossglockner qua type berg goed te vergelijken met de Etna.
Lang, onregelmatig, paar stijle stukken.
Ik verwacht daarom weer bijna dezelfde figuren vooruit (op vluchtgroepje na dan natuurlijk).
Bedoelde eigenlijk meer dat beide bergen niet constant zijn tot de top.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:28 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Dus juist helemaal niet te vergelijken met de Etna, die juist zeer regelmatig was. Deze klim heeft een kilometer of 5/6 die constant boven de 9 en 10% is, dat is echt wel heel erg steil. Ik denk dat daar ook onder de klassementsrenners wel wat verschillen komen, hoewel de Nibali types daarna wat makkelijker kilometers krijgen om het goed te maken.
Welke ticker gebruik je? Beide van mij (Cyclingnews en Eurosport) hebben er nog niks over gemeld.quote:
Twitter van André Meganck.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Welke ticker gebruik je? Beide van mij (Cyclingnews en Eurosport) hebben er nog niks over gemeld.
Waar heb je die info vandaan, mijn livetickers zeggen allebei dat er nog niemand weg is...quote:
Dat had er ook mee te maken met het hoge tempo geloof ik. Er werden blijkbaar wel wat pogingen gedaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:43 schreef Felagund het volgende:
150km - No movement in the peloton as yet, the 180 riders keen to conserve some energy before the leg-sapping climbs begin.
Alles nog bij elkaar.
Bedankt, mooie groep wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
Twitter van André Meganck.
Voorsprong 1.26 na 48km.
Nu zit hij wel in een goede groep, heeft meer kans van slagen dan zijn eerdere ontsnapping.quote:
Het zal vooral schelen dat ie er nu meteen bij zitquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nu zit hij wel in een goede groep, heeft meer kans van slagen dan zijn eerdere ontsnapping.
Noèquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:01 schreef Blik het volgende:
Het is aan de spellingsfout in de ticker van nusport wel te zien waar zij hun informatie vandaan halen...
Er is een kopgroep van 16 man : Nocentini, Sarmiento, Vicioso, Valls, Lewis, Losada, Spezialetti, Lastras, Samoilau, Kiserlovski, Noe, Vandewalle, Weenning, Nordhaug, Meyer en Hoogerland. Ze hebben momenteel 1 minuut en 46 seconden.
Mwah, met Lastras erbij zullen ze geen superruime voorsprong krijgen dus misschien dat er nog wat ploegen in het peloton zitten die dan zullen gaan rijden voor de etappewinst.quote:
quote:CAS behandelt zaak Contador begin juni
Uitgegeven: 20 mei 2011 14:37
Laatst gewijzigd: 20 mei 2011 14:36
AMSTERDAM - De dopingzaak van Alberto Contador dient begin juni bij het internationaal sporttribunaal CAS. De drievoudig winnaar van de Ronde van Frankrijk is vrijgesproken van dopinggebruik, maar de internationale wielerunie UCI en de mondiale dopingwaakhond WADA gingen daar niet mee akkoord.
© ANPIn het bloed van Contador werden tijdens de Tour van vorig jaar sporen van clenbuterol gevonden. De 28-jarige Spanjaard wijt deze positieve test aan vervuild vlees.
De Spaanse bond RFEC geloofde hem en sprak hem vrij. De UCI en het WADA besloten daarop naar het CAS te stappen.
Het beroep wordt van 6 tot en met 8 juni behandeld. Het CAS hoopt eind juni uitspraak te doen, waardoor Tour-deelname van Contador bij vrijspraak niet in gevaar komt.
Als de renner van Saxo Bank wel schuldig is, riskeert hij een schorsing van twee jaar. Ook moet hij dan zijn derde Tourzege inleveren.
De Ronde van Frankrijk van 2011 begint op 2 juli.
Was een kanshebbertje geweest vandaag.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:43 schreef No-P het volgende:
Toch jammer dat we Bos hier niet hebben kunnen zien.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Was een kanshebbertje geweest vandaag.
2 uur bij Sporzaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:31 schreef Szura het volgende:
Hoe laat begint morgen de uitzending eigenlijk?
Is dat wat je nu ziet op Gazetta TV? Ik kijk zonder geluid, vroeg me al af wat er gebeurdequote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:43 schreef TWP het volgende:
1996, de etappe van Athene naar Athene over 170 kilometer. Silvio Martinello won deze etappe.
Was de prijsvraag bij Eurosport.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Is dat wat je nu ziet op Gazetta TV? Ik kijk zonder geluid, vroeg me al af wat er gebeurde
Nee, dat is het antwoord op de prijsvraag van Eurosportquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Is dat wat je nu ziet op Gazetta TV? Ik kijk zonder geluid, vroeg me al af wat er gebeurde
Doet-ie goed die Cavendish. Wel jammer dat iedereen haar in vol ornaat op internet kan bekijkenquote:
Zo jammer vind ik dat nietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:46 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Wel jammer dat iedereen haar in vol ornaat op internet kan bekijken
Ik kijk het liefst de Belg, maar ik kan de livestream van Sporza hier niet kijken. Zit dus met Gazetta+Cyclingnewsquote:
Ik kijk liever de Belg, vind ik iets fijner en deskundiger commentatoren. Nu de Giro niet bij de NOS wordt uitgezonden geven ze ook aandacht aan uitslagen van Nederlandse wielrenners.quote:
dit dusquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik kijk liever de Belg, vind ik iets fijner en deskundiger commentatoren. Nu de Giro niet bij de NOS wordt uitgezonden geven ze ook aandacht aan uitslagen van Nederlandse wielrenners.
Ik betwijfel het, ik verwacht een aanval van Anton o.i.d. Er moet toch een reden zijn waarom Euskatel op kop rijdt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:54 schreef cafca het volgende:
Zou die 3 minuten voorsprong voldoende zijn? Of gaat hij als springplank fungeren voor Kreuziger?
Morgen. Afdaling van de Monte Crostis.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:08 schreef tralalala het volgende:
Er werd gisteren een stukje levensgevaarlijke afdaling met vangnetten getoond op tv, in welke etappe zit dit?
Ik ben niet zo thuis in wielrennen maar afdalingen zijn altijd tof om te zien.
quote:
Goede longinhoud heeft zequote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:32 schreef Nober het volgende:
Ik zal eens gaan kijken anders heb ik dadelijk nog niks gezien.
[..]
Toplessmodel zie ik.
Ze heeft zelfs al een kind.quote:
Oh, ik hoef dus niet meer verder te kijkenquote:
twee tijdritten..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Omdat hij een sprinter is en er alleen nog maar bergetappes zijn, en een tijdrit.
Die van 12,7km is vlak?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:43 schreef franklop het volgende:
[..]
twee tijdritten..
ok waarvan 1 bergop, maar toch
Volgens mij zijn ze de enige die het sowieso gedragen hebben? Ik heb nog geen andere ploeg met rouwbanden gezien.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:51 schreef marcodej het volgende:
Rabo de enige die nog met rouwbanden rijdt?
Zal lastig worden op een parcours van zoveel kilometer. Vaste camera's is veel zekerder natuurlijk maar onhaalbaar. Signaaloverdracht kan je ondanks de moderne technieken niet zoveel aan veranderen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:49 schreef Blik het volgende:
Altijd die klotebeelden als het slecht weer is. Dat daar nog niks op is gevonden...
Met het jaar wordt het beter, we hebben tegenwoordig kleur en valt het beeld minder vaak wegquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:49 schreef Blik het volgende:
Altijd die klotebeelden als het slecht weer is. Dat daar nog niks op is gevonden...
Enige achtervolger op Sarmiento.quote:
ja idd, heel die ploeg opgerookt en dan kan Anton dadelijks helemaal niks. Zou me niks verbazenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:56 schreef Ericr het volgende:
Echt zo'n etappe waar een Anton gelijk moet lossen als het straks echt explodeert.
Dat was Karl toch altijd?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:55 schreef marcodej het volgende:
Wanneer komt Renaat met zn Fryslan Boppe?
volgens mij stopte ie gewoonquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:01 schreef Bombvis het volgende:
Weening leek toch sterker maar hij wordt er nu vanaf gereden
Versnelling Rujano
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |