Ik hoop dat als ik mijn bankrekening heb gezien na de maanden, dat het dan ook een extra boost geeft om niet veel meer uit te geven.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:34 schreef Mellow_Yellow het volgende:
Een paar maanden niks meer kopen en als je dan aan het einde hebt gemerkt dat je nog steeds niets te kort komt, kun je hopelijk die knop omzetten.
Een beetje waarheid in allebei, voor een student. Nooit gespaard trouwens, dat doet mijn wederhelft wel.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:34 schreef 7754 het volgende:
Verdien je zoveel, of jas je gewoon ff je spaarcenten erdoorheen?
Achja er zijn ook mensen die rond de 200 paar sneakers hebben (staan zelfs op youtube). Het is in iedergeval zeker dat TS niet de enige is.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:07 schreef 7754 het volgende:
Nou ja, in ieder geval bedankt dat je de economie nog een beetje draaiend houd, ik wacht met spanning of op de pics van de collectie.
Ik ben niet zo van het lang winkelen, maar dat was vooral het probleem.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:25 schreef CherryLips het volgende:
Als je gaat shoppen en je ziet iets wat je leuk vindt, terughangen (of even verstoppen als er nog maar eentje van is) en verder winkelen. Als je er aan het eind van de dag nog steeds aan denkt, dan nog een keer teruggaan. Met een beetje 'mazzel' is het alsnog verkocht
Ik zeg wel gewoon niets.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:32 schreef Nightanimal het volgende:
Ik mis nog iets. TS verbergt informatie.
4 tassen? nah can't be...
Vrouwen geven in hun leven gemiddeld 4.500 euro uit aan handtassen
Ai, dat is niet zo mooi.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:52 schreef linpunt het volgende:
Nu freak ik omdat ik erachter kom dat er van een aantal paar de rechterschoen kwijt is___!
Volgensmij is bij de verhuizing een doos schoenen bij mijn schoonouders of mijn ouders terecht gekomen..
kak.. kak.. KAK!
Het is 12 uur s' avonds, oudjes liggen al te pitten hoor. En ik weet zeker dat er een doos mist, want ik mis van een aantal gewoon de wederhelft.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:57 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ai, dat is niet zo mooi.
Kan je ze beiden niet even bellen?
Gewoon bellen joh, jewaiits.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:03 schreef linpunt het volgende:
[..]
Het is 12 uur s' avonds, oudjes liggen al te pitten hoor. En ik weet zeker dat er een doos mist, want ik mis van een aantal gewoon de wederhelft.
En nu ben ik morgen pas gerust als ze terecht zijn. Ik word later een vet goeie moeder.
komt zo edit met foto aan.
Heb je de paren niet bij elkaar in een doosquote:Op zondag 5 juni 2011 00:03 schreef linpunt het volgende:
[..]
Het is 12 uur s' avonds, oudjes liggen al te pitten hoor. En ik weet zeker dat er een doos mist, want ik mis van een aantal gewoon de wederhelft.
En nu ben ik morgen pas gerust als ze terecht zijn. Ik word later een vet goeie moeder.
komt zo edit met foto aan.
Nu niet meer.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je de paren niet bij elkaar in een doos
Nee, gevaar van inloopkast. Van sommigen nog wel en de dure (speciaal voor gala's) liggen dan ook nog bij mijn ouders thuis. Maar ik was nog bezig met project inloopkast en het is echt een teringbende omdat ze vanaf Arnhem naar Zwolle naar Utrecht zijn verhuist. En bij onze beide ouders nog spullen van mij liggen..quote:Op zondag 5 juni 2011 00:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je de paren niet bij elkaar in een doos
Het is dat er dan ook naar gevraagd werd, ik wil er verder ook niet mee patsen ofzo.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:32 schreef Gemaskerde het volgende:
Leuke collectie, maar inderdaad wel erg veel.
Aha, ik dacht dat je bedoelde dat je nu voor twee weken een schoonmaker verdiend.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:41 schreef linpunt het volgende:
[..]
zo eentje die AA-mensen ook krijgen bij zoveel dagen sober zijn.
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk heeft ze 'n vriendje met 'n goede baan of koopt ze hele goedkope schoenen. Je hebt al schoenen van ¤ 10,00. 65 paar is dan ¤ 650,00. Dat koop je dus makkelijk in een maandje bij elkaar.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:51 schreef Jahr00n het volgende:
65 paar schoenen. HAHAHHAHAHHA waar haal je het geld vandaan zeg.
Als mijn vriendin dit zou zeggen kon ze gelijk opzouten..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:39 schreef linpunt het volgende:
[..]
Een beetje waarheid in allebei, voor een student. Nooit gespaard trouwens, dat doet mijn wederhelft wel.
Juist daarom voel ik me er niet lekker bij om als het mis gaat ineens aan zijn centen te moeten zitten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |