er staat toch "(haast) niets"? dus of haast niets, of nietsquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:27 schreef linpunt het volgende:
[..]
wat is dit voor een bull?(vanaf) 10 euro terwijl ik de boel gewoon kan downloaden en streamen via mijn xbox naar de tv..
Neuken met je vriend is gratis :pquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:49 schreef linpunt het volgende:
Maargoed, ik mag niets meer kopen, dus meer tips over wat te doen nadat ik dit project af heb.
En nee, ik ga geen nieuwe hobby zoeken, want dan ga ik weer allemaal onnodig geld daaraan uitgeven.
Edit: dubbelquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:49 schreef linpunt het volgende:
Maargoed, ik mag niets meer kopen, dus meer tips over wat te doen nadat ik dit project af heb.
En nee, ik ga geen nieuwe hobby zoeken, want dan ga ik weer allemaal onnodig geld daaraan uitgeven.
overpriced, overhyped, maar goed, wel hip natuurlijk, net zoals sushi!! Hoor je er weer helemaal bij!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:26 schreef linpunt het volgende:
Door harde werken bijná niets gekocht..
Behalve macarons.. overpriced koekjes, maargoed, vooruit.
Sinds wanneer is dit hip dan.. het is gewoon lekker..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:29 schreef Zith het volgende:
[..]
overpriced, overhyped, maar goed, wel hip natuurlijk, net zoals sushi!! Hoor je er weer helemaal bij!
Serieus?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:26 schreef linpunt het volgende:
Door harde werken bijná niets gekocht..
Behalve macarons.. overpriced koekjes, maargoed, vooruit.
Ik ben eigenlijk van 9 tot minstens 9 (-11) bezig op de mode biennale dat ik helemaal geen tijd heb om geld uit te geven. En pluspunt; het duurt nog tot 3 juli. Dus ik kan gelukkig tot dan geen geld uitgeven.quote:
I will, na de biennale.quote:
Zo begon ik ook.. maar omdat het toch sale was.. "Ja maar, ze zijn nu beiden met 50% korting en eerst kocht ik er een van.. nu kan ik 2 items meenemen.." zo neem je toch veelste veel mee.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:21 schreef friekin_ het volgende:
Sale. Goed excuus om naar mijn favoriete designwinkel te rijden en money te droppen.
De bitterkoekjesfabrikant?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:31 schreef linpunt het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dit hip dan.. het is gewoon lekker..
Als ik het over Laduree heb weet niemand waar ik het over heb hoor.
Arnhem Mode Biënnale.quote:
dit.quote:Op de hoofdlocatie, een enorme voormalige fabriekshal van AkzoNobel, ontdek je dat ook disciplines als muziek, fotografie en film deel uitmaken van de inspirerende wereld van mode.
In het Museum voor Moderne Kunst Arnhem (MMKA) belicht de tentoonstelling Get Real/ Real Self, samengesteld door kunstenaars/ onderzoekers Joke Robaard en Giene Steenman, de ontstaansgeschiedenis van alledaagse kledingstukken als het T-shirt, de parka en de broek.
In de binnenstad van Arnhem vormt het Gele Rijdersplein het startpunt van het stadsprogramma bestaande uit een stadsexpositie en een winkelroute.
macaroons. Met lekkere smaakjes.quote:
Dat zijn bitterkoekjes, lief.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:46 schreef linpunt het volgende:
macaroons. Met lekkere smaakjes.
Ik probeerde ze ook zelf te bakken, maar dat is altijd een fail in vergelijking met de echte.
bitterkoekjes hebben een specifieke smaak en zijn taai-ig.quote:
En een Big Mac is eigenlijk ook geen hamburger?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:51 schreef linpunt het volgende:
[..]
bitterkoekjes hebben een specifieke smaak en zijn taai-ig.
als je bitterkoekjes zegt weet iedereen hoe dat smaakt. Macaroons zijn een soort apart.
Macaroon zijn schuimkoekjes. Met lavendel, roos, pistache smaak..
Maar die hebben tenminste dezelfde structuur.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En een Big Mac is eigenlijk ook geen hamburger?
Merengues.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:51 schreef linpunt het volgende:
[..]
bitterkoekjes hebben een specifieke smaak en zijn taai-ig.
als je bitterkoekjes zegt weet iedereen hoe dat smaakt. Macaroons zijn een soort apart.
Macaroon zijn schuimkoekjes. Met lavendel, roos, pistache smaak..
Maar ik wist wel wat Laduree was.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:55 schreef linpunt het volgende:
[..]
Maar die hebben tenminste dezelfde structuur.
Er zit toch degelijk verschil tussen die andere twee.
Omg. Bitch, please.
Die hebben geen "vulling". Er worden twee merengues op elkaar geplakt met een vulling. Dit dus.quote:
Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:
Ik zal voor de geintresseerden ff kijken of ik vanavond foto's kan maken van mijn schoenen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:04 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar.
Achja TS ik zal je er niet al te veel zorgen overmaken. Uiteindelijk kom je vanzelf tot het punt waarbij je weet waar de prioriteiten liggen. Vooral de voor- en tegenargumenten om iets te kopen tegenoverelkaar zetten. Vraag je dingen af als, heb ik het echt nodig?, wat schiet ik er mee op?, kan ik het geld nu(en later!) missen?, ben ik zeker van toereikend inkomen?, is dit een impulsaankoop? etc. Uiteindelijk haal je er dan wel uit wat nou het geld waard is en wat niet en wat op randje zit van goede en slechte aankoop. Weet je niet zeker dat het een goede aankoop is, koop het dan gewoon niet. Wacht een tijdje en blijf je er aan denken en echt denken het nodig te hebben, koop het ALS de prijs reeel is!
Laat bovenal aankopen zitten waarvan je weet dat je dezelfde kwaliteit kan krijgen voor een veel betere prijs. Ik heb ook wel vaker namelijk dat ik denk van o dat wil ik wel kopen, maar het voordeel van mij is dat ik nogal gierig ben(geworden), waardoor ik vaak lang nadenk om tot koop over te gaan. Zo gebeurd het dus vaak dat ik uiteindelijk veel dingen niet eens haal, omdat het nogal impulsideeen waren.
Zo heb ik vier dagen geleden twee oorbellen gezet( ja ja mooiboy etc. etc.), maar vind het wel echt het geld waard en heb er totaal geen spijt van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |