abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97378207
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 12:24 schreef Techno het volgende:

[..]

Pillen? :?
het was eerst een gladde stof, maar door het dragen krijg je er allemaal van die bolletjes op, de stof slijt gewoon heel snel.
pi_97378240
trieste shit dit :')
pi_97378278
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 04:37 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]
een leuke film kost je (haast) niets ;)
wat is dit voor een bull? :') (vanaf) 10 euro terwijl ik de boel gewoon kan downloaden en streamen via mijn xbox naar de tv.. :')
pi_97379853
Discipline, TS.. :X
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 13:32:36 #230
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_97380682
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 11:48 schreef fathank het volgende:

[..]

Graaien van je spaarrekening om kleren te kopen? Volgens mij moet je dan eens ernstig prioriteiten gaan stellen.

Dalijk gaat je wasmachine kapot, een hoop lekkage en je hele vloer is verneukt. Sta je daar met je geplunderde spaarrekening.

"Ik had dat veel te dure sjaaltje echt nodig hoor, ander kon ik echt niet voor de dag komen op de ouderavond van m'n kinderen :'( "

:')_!
Maar je hebt wel 65 paar schoenen en een peperdure sjaal :')!

Inderdaad, leer prioriteiten stellen. NIEMAND op deze aardkloot heeft 65 paar schoenen nodig. NIEMAND heeft een sjaal nodig van 200 euro. Het is gewoon geilen op een merkje en daar absurde bedragen voor neerleggen.

En voor wie doe je het eigenlijk, op wie wil je indruk maken met die merkjes? Geen man die daar naar kijkt hoor, of het moet zo'n kale nicht zijn die de hele tijd haaaai roept.

Denk gewoon eens na over waar je nou mee bezig bent want het is gewoon absurd dat je zóveel geld aan zúlke compleet nutteloze dingen uitgeeft. Dat je een hobby hebt ok maar je draagt nooit van je leven 65 paar 'dagelijkse' schoenen en die sjaal van 200 euro gaat natuurlijk ook nergens over.

Sorteer eerst eens je huidige voorraad en bekijk eens kritisch naar wat je wél en wat je niet gaat dragen. Wat je niet gaat dragen direct in de verkoop. en voortaan bij aankopen eerst eens denken: hoeveel geluk gaat mij dit brengen, hoe lang ga ik ermee doen, is het het geld wel waard, is er geen alternatief wat goedkoper is en net zo goed etc. Pas dan kan je een weloverwogen keuze maken.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_97380916
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 13:32 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Maar je hebt wel 65 paar schoenen en een peperdure sjaal :')!

Inderdaad, leer prioriteiten stellen. NIEMAND op deze aardkloot heeft 65 paar schoenen nodig. NIEMAND heeft een sjaal nodig van 200 euro. Het is gewoon geilen op een merkje en daar absurde bedragen voor neerleggen.

En voor wie doe je het eigenlijk, op wie wil je indruk maken met die merkjes? Geen man die daar naar kijkt hoor, of het moet zo'n kale nicht zijn die de hele tijd haaaai roept.

Denk gewoon eens na over waar je nou mee bezig bent want het is gewoon absurd dat je zóveel geld aan zúlke compleet nutteloze dingen uitgeeft. Dat je een hobby hebt ok maar je draagt nooit van je leven 65 paar 'dagelijkse' schoenen en die sjaal van 200 euro gaat natuurlijk ook nergens over.

Sorteer eerst eens je huidige voorraad en bekijk eens kritisch naar wat je wél en wat je niet gaat dragen. Wat je niet gaat dragen direct in de verkoop. en voortaan bij aankopen eerst eens denken: hoeveel geluk gaat mij dit brengen, hoe lang ga ik ermee doen, is het het geld wel waard, is er geen alternatief wat goedkoper is en net zo goed etc. Pas dan kan je een weloverwogen keuze maken.
Erm, heeft iedereen hier dus gelezen dat ik op een post van iemand reageerde?
Iemand zei; koop een hermessjaal.
Ik zei; die heb ik niet nodig, want ik heb een andere sjaal gekregen die ik elke keer gebruik.

Alsof ik 200 euro ga uitgeven aan een sjaal. :')
Ik geef dus aan dat ik bij extreem dure dingen altijd kijk naar korting en samplesales óf het gewoon cadeau krijg. :')
  vrijdag 27 mei 2011 @ 13:39:29 #232
62419 CherryLips
chocoholic
pi_97380956
Je opende toch een topic omdat je hulp wilde, en nu zit je jezelf te verdedigen :D
Tap tap tap
pi_97381159
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 13:39 schreef CherryLips het volgende:
Je opende toch een topic omdat je hulp wilde, en nu zit je jezelf te verdedigen :D
Ik ben bezig, ik ben bezig :9
Maar mensen moeten wel goed blijven lezen :')

alle broeken zijn nu gewassen en liggen nu klaar.. Hopelijk duurt dit project nog even :)
  † In Memoriam † vrijdag 27 mei 2011 @ 13:48:20 #234
230491 Zith
pls tip
pi_97381292
En daarna?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_97381743
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 13:48 schreef Zith het volgende:
En daarna?
zover was ik nog niet :')
Maar had ook gehoopt dat er dan een tijd overheen is geweest dat ik wat had uitgegeven en dan mis je het minder.. ofzo :')
pi_97381839
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 12:26 schreef linpunt het volgende:
het was eerst een gladde stof, maar door het dragen krijg je er allemaal van die bolletjes op, de stof slijt gewoon heel snel.
Oh, heet dat pillen. Zo leer je nog eens wat.
pi_97382007
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 14:04 schreef Techno het volgende:

[..]

Oh, heet dat pillen. Zo leer je nog eens wat.
Als dat gebeurd, kan je meestal het shirtje/vest strak trekken over je knie en met een scheermesje kan je het dan wegkrijgen. Maar bij sommige goedkopere H&M-/Jeanscentre- (uit de tijd dat ik er nog werkte) shirtjes gaat dat sneller en dan is je shirtje gewoon "op". Dat valt dan nu ook niet meer te verkopen.
Ik ben dan ook gewoon ongelofelijk zuinig met mijn kleding..
pi_97382065
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 16:52 schreef linpunt het volgende:

[..]

studiefinanciering, mijn vriend, spaargeld.. :'(
:')
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_97382095
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 14:10 schreef trancethrust het volgende:

[..]

:')
Ja vind 'ie toch niet erg, maar ik doe het niet meer omdat ik het niet meer wíl. :')
pi_97382099
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 16:52 schreef linpunt het volgende:

[..]

studiefinanciering, mijn vriend, spaargeld.. :'(
TS d'r vriend is een eunuch... ;(
pi_97382167
Wat wil je nu kooptips of gewoon echt eens hulp erin zoeken ???
pi_97382580
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 14:13 schreef formerjellybean het volgende:
Wat wil je nu kooptips of gewoon echt eens hulp erin zoeken ???
Ik zeg toch nergens dat ik nóg steeds dingen koop :')
  vrijdag 27 mei 2011 @ 14:33:10 #243
297133 Captain_Maximum
To the Max!!!
pi_97382979
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 13:38 schreef linpunt het volgende:

[..]

Erm, heeft iedereen hier dus gelezen dat ik op een post van iemand reageerde?
Iemand zei; koop een hermessjaal.
Ik zei; die heb ik niet nodig, want ik heb een andere sjaal gekregen die ik elke keer gebruik.

Alsof ik 200 euro ga uitgeven aan een sjaal. :')
Ik geef dus aan dat ik bij extreem dure dingen altijd kijk naar korting en samplesales óf het gewoon cadeau krijg. :')
Al zou je wel 200 Euro uitgeven aan een sjaal. Als je het geld hebt en er blij mee bent, is daar toch niks mis mee.
signatuurloos
pi_97383215
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 14:33 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Al zou je wel 200 Euro uitgeven aan een sjaal. Als je het geld hebt en er blij mee bent, is daar toch niks mis mee.
Maar ik moet zeggen dat zélfs ik dat een wous hoog bedrag vind voor een sjaal hoor. Kijk, is de moeilijkheidsgraad hoger van een kledingstuk, is het logisch daar meer voor te betalen..

statusupdate;
* linpunt heeft plankjes in de muren gekregen
  vrijdag 27 mei 2011 @ 14:43:06 #245
297133 Captain_Maximum
To the Max!!!
pi_97383399
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 14:38 schreef linpunt het volgende:

[..]

Maar ik moet zeggen dat zélfs ik dat een wous hoog bedrag vind voor een sjaal hoor. Kijk, is de moeilijkheidsgraad hoger van een kledingstuk, is het logisch daar meer voor te betalen..

statusupdate;
* linpunt heeft plankjes in de muren gekregen
Ik zou ook geen 200 Euro uitgeven aan een sjaal, maar dat komt omdat ik dat te duur vind. Als iemand anders dat wel graag doet, is dat zijn/haar keuze.
signatuurloos
pi_97383569
Ik ben te praktisch in gesteld als ik een sjaal zou kopen van 200 euro, dan had ik achteraf wel zoiets van daar had een heel meubelstuk voor mijn huis kunnen staan.
pi_97383719
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 14:46 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben te praktisch in gesteld als ik een sjaal zou kopen van 200 euro, dan had ik achteraf wel zoiets van daar had een heel meubelstuk voor mijn huis kunnen staan.
Ik kijk zelf altijd naar stof, moeilijkheidsgraad, model en stiekem ook winkel. Ik ga geen 50 euro uitgeven aan H&M kleding.
Maargoed, ik mag niets meer kopen, dus meer tips over wat te doen nadat ik dit project af heb.
En nee, ik ga geen nieuwe hobby zoeken, want dan ga ik weer allemaal onnodig geld daaraan uitgeven.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 15:23:48 #248
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_97385260
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 14:46 schreef formerjellybean het volgende:
Dat kun je natuurlijk bij alles doen, niets mis mee om eens 'wat meer' uit te geven aan zaken die je leuk vind zolang je er het geld voor hebt liggen.
Voor het geld dat ik laatst moest aftikken voor m'n hobby had ik ook zonder moeite een seizoenskaart voor de voetbal, uit eten, kleding, nieuw laminaat in de woonkamer en een nieuwe spelcomputer kunnen kopen en dat had ik nog geld over gehad. :+
pi_97386359
Jammer dat je geen antwoord geeft op mijn post waar je wel van geniet. En het zou goed zijn wel een hobby, afleiding, te zoeken.
pi_97388151
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
Jammer dat je geen antwoord geeft op mijn post waar je wel van geniet. En het zou goed zijn wel een hobby, afleiding, te zoeken.
Oh, dan heb ik er waarschijnlijk overheen gelezen, ontzettend veel tekst dit topic. Even zoeken zo.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 07:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
Gelukkig geen last van.

Denk dat je moet gaan uitzoeken wat de oorzaak is van dit koopgedrag. Want je hebt wel een probleem als je liegt over aankopen tegen vrienden en familie. Ook het feit dat je hier een topic over opent geeft aan dat je vindt dat je een probleem hebt.

Kun je geen genot halen uit andere zaken? Een mooi boek, een mooie film, een vrije middag met mooi weer, een eind wandelen en genieten van de natuur, een etentje met vrienden enz enz.
Jazeker. Ik verslind series en films. Lekker in bad liggen of juist in de tuin en lekker koken. In het dagelijks leven ben ik verder bezig met pr van projecten, mode (ontwerpen, tekenen, uitvoeren) en op locatie van projecten een team onder mijn hoede nemen zodat een event goed verloopt. Daar krijg ik een kick van. Ik hoor wel eens bij andere mensen die ook dit patroon hebben dat ze een leeg leven hebben, zich vervelen of echt problemen hebben.

[ Bericht 53% gewijzigd door linpunt op 27-05-2011 16:39:36 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')