abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97317799
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 21:08 schreef solyaris het volgende:

[..]

De meeste merkzonnebrillen komen allemaal uit dezelfde fabriek. Er zit een winstmarge van 64% op die dingen en ze beschermen je ogen niet beter dan een aanzienlijk goedkoper merkloos exemplaar.

http://online.wsj.com/art(...)365362932852610.html
http://netto.tijd.be/budg(...)rd-.8941090-2214.art

Tevens

[..]

:')
Tevens :') :')

Mijn ray ban beschermt je ogen echt wel beter dan een goedkope zonnebril. Het is van speciaal materiaal.

Daarnaast zeik niet op mn spelling ..
  † In Memoriam † woensdag 25 mei 2011 @ 22:47:58 #202
230491 Zith
pls tip
pi_97318221
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 22:41 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Mijn ray ban beschermt je ogen echt wel beter dan een goedkope zonnebril. Het is van speciaal materiaal.

Hahahah dat moet een troll zijn :D

Ja, heel speciaal, die gepolariseerde UV-filters!
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 25 mei 2011 @ 22:54:57 #203
203436 solyaris
disgrace to the human race
pi_97318612
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 22:41 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Tuurlijk knul. :W
pi_97323568
Lijkt mijn vriendin wel. Ook ongeveer 75 paar schoenen, weet ik veel hoeveel kleding wel niet en dan nog steeds vaak gaan winkelen. Ongelofelijk.

Maarja, de ander koopt van dat geld weer een dure BMW en zij rijdt in een 106'je. Ieder zijn prioriteiten natuurlijk.
pi_97324383
TS Cold Turkey.

Zorg maar eerst weer dat je 5K op je spaarrekening hebt.

Owja, je bent oppervlakkig :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_97339374
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 22:29 schreef Gamesua het volgende:

[..]

Hoeveel kost zo'n sjaal ( :') dat mensen voor die gedrochten van een kledingstukken nog geld betalen) ?
Ik heb hem verdiend met werken voor mode biennale :')
Yeah baby, for freeeeee.
Maar normaal kan je hem krijgen voor rond ¤200.
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 02:25 schreef Godshand het volgende:
TS Cold Turkey.

Zorg maar eerst weer dat je 5K op je spaarrekening hebt.

Owja, je bent oppervlakkig :')
Dit is een goeie. En jij bent bevooroordeeld :*
pi_97357286
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:55 schreef linpunt het volgende:

Dit is een goeie. En jij bent bevooroordeeld :*
Klopt. Maar daar heb ik geen last van })
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 26 mei 2011 @ 22:03:14 #208
344435 OneTeaspoon
of common sense
pi_97359167
Kut. Ik herken mezelf hier een beetje in.

Niet dat iemand zou zeggen dat het zo is. Ik heb een kastje halfvol met kleren. Maar ik wil nog ZOveel meer! En zit ook te graaien van mijn spaarrekening...
  donderdag 26 mei 2011 @ 22:15:02 #209
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_97359970
quote:
15s.gif Op donderdag 26 mei 2011 22:03 schreef OneTeaspoon het volgende:
Kut. Ik herken mezelf hier een beetje in.

Niet dat iemand zou zeggen dat het zo is. Ik heb een kastje halfvol met kleren. Maar ik wil nog ZOveel meer! En zit ook te graaien van mijn spaarrekening...
Ik snap die hele aantrekkingskracht van kleren niet eens. :{
With my pack on my back, down the road I will stray.
  donderdag 26 mei 2011 @ 22:16:19 #210
344435 OneTeaspoon
of common sense
pi_97360057
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 22:15 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Ik snap die hele aantrekkingskracht van kleren niet eens. :{
Daar kan ik inkomen. C'est la vie hein?
  donderdag 26 mei 2011 @ 22:19:09 #211
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_97360237
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 22:16 schreef OneTeaspoon het volgende:

[..]

Daar kan ik inkomen. C'est la vie hein?
Oui. Maar nog snap ik het niet. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
  donderdag 26 mei 2011 @ 22:22:13 #212
344435 OneTeaspoon
of common sense
pi_97360431
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 22:19 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Oui. Maar nog snap ik het niet. :')
Mannen :')
  donderdag 26 mei 2011 @ 22:38:56 #213
341872 spookje-van-het-noorden
eng, maar toch best lief
pi_97361566
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 19:35 schreef linpunt het volgende:

[..]

Ik ben nu bezig met project inloopkast, ben nu alle kleding aan het wassen en strijken e.d. zoals het label zegt.. volgensmij ben ik hier nog wel even mee bezig :')
Maar so far gaat het goed, ik ging boodsschappen doen en de etos riep mij dat ik heel veel nieuwe badparels nodig had.. en toen dacht ik; wtf moet ik met badparels?

/proud
ik wil ook een inloopkast, maar mijn ouders zeggen ''nee!'' ;( , ze zeggen dat ik koopziek ben, misschien moet ik gewoon es mijn bankpas voor een maand inlever.

Misschien ideetje voor jou? een maand of 2 maanden zonder bankpas (alleen hoognodige dingen kopen) :P
pi_97370082
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 21:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Je probeert een leegte te vullen, maar spullen vullen die leegte slechts heel tijdelijk.
Ze heeft mij een tijdje terug van msn gegooid. Denk dat het sindsdien erger zal zijn geworden.

Nee, maar zonder dollen Linda: gewoon stoppen; zo moeilijk is het niet. ik vind geld uitgeven ook leuk. maar je kan ook doorslaan. ik zorg ervoor dat als ik iets koop het het geld ook echt helemaal waard is. en ik zorg ervoor dat ik altijd geld overhoud. ik weet hoe het is om geen geld te hebben (en nee ik nog nooit rood gestaan), dat is geen pretje. misschien heb jij dat nog nooit meegemaakt, misschien zou het je goed doen :P
gewoon geen geld uitgeven dat je niet hebt. dat heb ik ook nooit gedaan, zelfs niet toen ik zonder geld zat (ik bedoel dus: ik ben altijd goed met mn geld omgesprongen. dat ik een tijd zonder geld zat had een andere reden). is geen rocket science, echt. ik weet, je hebt nog 200 euro over ofzo, maar kom op, 115 euro voor 8 kleuren oogschaduw? ik bedoel serieus hoor... je bent heidi klum niet. en je hebt bovendien al een vriend. :P die het vast niet erg zal vinden als je wat minder dure oogschaduw opdoet (hij zal t vast niet eens merken).
valt me btw op dat er hier veel vooral vrouwen aankomen met excuses/redenen om het een soort van goed te praten. het blijft natuurlijk gewoon vrij zwakzinnig gedrag, hoe je het ook wendt of keert. daarbij is het ook ergens vrij bedroevend dat je het geld van je vriendje zo ongegeneerd uitgeeft, vind ik. maargoed, als hij er geen problemen mee heeft, it's whatever I guess. ook niet relevant verder. helpt alleen niet bij je 'verslaving' natuurlijk. moet overigens zeggen dat ik t wel herken.. mn zusje heeft ook like 40 paar schoenen ofzo >_> althans, dat had ze wel, weet niet of dat nu nog zo is. iig erg labiel. en die had niet nog 200 euro over. :P laat het zover iig niet komen. gewoon stoppen. er zijn andere leuke dingen behalve kleren en make-up. een leuke film kost je (haast) niets ;)

ik blijf me echt verbazen over hoe slecht sommige mensen met geld om kunnen gaan.

* JedimindhaX herinnert zich een bepaald Louis van Gaal citaat :P
pi_97370292
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 19:35 schreef linpunt het volgende:

[..]

Ik ben nu bezig met project inloopkast, ben nu alle kleding aan het wassen en strijken e.d. zoals het label zegt.. volgensmij ben ik hier nog wel even mee bezig :')
Maar so far gaat het goed, ik ging boodsschappen doen en de etos riep mij dat ik heel veel nieuwe badparels nodig had.. en toen dacht ik; wtf moet ik met badparels?

/proud
Kijk, hier heb je tenminste wat aan. Het is verdomde moeilijk een gewoonte áf te leren - zeker als je het in veel opzichten een leuke bezigheid vindt. Het schijnt een stuk makkelijker te zijn een gewoonte te vervangen door een andere gewoonte.

In jouw geval is zoiets als je kleren rubriceren, wassen, strijken, in je inloopkast door je handen laten gaan, vast een betere gewoonte dan nieuwe kleren in de winkel langs je handen laten glijden :+.

Probeer bij het inprenten in je hoofd van alle schatten die je al bezit toch ook een mentaal lijstje bij te houden van kleren die je bij nader inzien niet blijkt te dragen. Doe die wel weg. En dan mag je ter vervanging daarvoor weer wat nieuws kopen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 27 mei 2011 @ 07:19:42 #216
343702 kippiedippie
JeWeetTogZelf
pi_97370365
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 06:59 schreef sigme het volgende:

[..]

Probeer bij het inprenten in je hoofd van alle schatten die je al bezit toch ook een mentaal lijstje bij te houden van kleren die je bij nader inzien niet blijkt te dragen. Doe die wel weg. En dan mag je ter vervanging daarvoor weer wat nieuws kopen.
Dat heeft ze al eens gedaan en hielp niet :P
pi_97370373
Gelukkig geen last van.

Denk dat je moet gaan uitzoeken wat de oorzaak is van dit koopgedrag. Want je hebt wel een probleem als je liegt over aankopen tegen vrienden en familie. Ook het feit dat je hier een topic over opent geeft aan dat je vindt dat je een probleem hebt.

Kun je geen genot halen uit andere zaken? Een mooi boek, een mooie film, een vrije middag met mooi weer, een eind wandelen en genieten van de natuur, een etentje met vrienden enz enz.
pi_97373211
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:55 schreef linpunt het volgende:

[..]

Ik heb hem verdiend met werken voor mode biennale :')
Yeah baby, for freeeeee.
Maar normaal kan je hem krijgen voor rond ¤200.

Maar kijk dat bedoel ik nou. Waarom ben je zo blij dat je dat ding hebt gekregen? Omdat er een nametag opstaat en omdat het 200 euro "waard" is? Dat is toch je reinste onzin?

Het is een sjaal. Geen gouden armband.

Leer nou eens dingen op waarde schatten. Ik kan echt, best wel begrijpen dat je, als je dingen koopt, mooie dingen wilt. Maar ga dan ook echt voor de mooie dingen en niet voor die ene nichthomo die een winkel aan de PC Hooftstraat heeft geopend en zichzelf proclaimt als de next generation modedesigner. Want je weet natuurlijk zelf ook dondersgoed dat dat helemaal bullshit is.

Ik kende een meisje op mijn studie (is nu afgestudeerd) die er altijd tiptop uitzag. Echt heel mooi gezicht en lichaam ook, maar jammer dat ze een vriend had. Ze was Indonesisch en echt bloedmooi. Op een dag hadden we het over haar uiterlijk, en zij zei dat alles wat ze koopt van een soort groothandels of opslagplaatsen is, maar dat zij gewoon op zoek gaat naar wat het beste uitziet en dat voor een lage prijs. Ze had op die dag best veel makeup op, waar ze naar eigen zeggen minder dan 5 euro aan had besteed, en de kleding die ze aanhad was heel netjes en volgens mij nog net 25 euro waard (inclusief hakken).

Dit merkgedoe is echt fucking onzin, zeker als je het niet kan betalen. Kijk, een sjaal van de markt voor 5 euro ziet er natuurlijk best pauper uit, maar waarom ga je dan niet op zoek naar eentje die er wel goed uitziet tussen de 5-20 euro ipv eentje voor 200 ( :') ). (Niet dat je het hebt gekocht, maar als voorbeeld).
  vrijdag 27 mei 2011 @ 10:36:05 #219
62419 CherryLips
chocoholic
pi_97373894
Op de markt hebben ze best leuke sjaaltjes voor 5 euro :{w .
Tap tap tap
pi_97374686
En dan te bedenken, dat zelfs die dure merkkleding in China en India wordt gemaakt.
Was dat laatst niet in het nieuws, dat Prada of zoiets dat deed?
  vrijdag 27 mei 2011 @ 11:48:41 #221
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_97376542
quote:
15s.gif Op donderdag 26 mei 2011 22:03 schreef OneTeaspoon het volgende:
Kut. Ik herken mezelf hier een beetje in

Graaien van je spaarrekening om kleren te kopen? Volgens mij moet je dan eens ernstig prioriteiten gaan stellen.

Dalijk gaat je wasmachine kapot, een hoop lekkage en je hele vloer is verneukt. Sta je daar met je geplunderde spaarrekening.

"Ik had dat veel te dure sjaaltje echt nodig hoor, ander kon ik echt niet voor de dag komen op de ouderavond van m'n kinderen :'( "

:')_!
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 27 mei 2011 @ 12:10:35 #222
343419 Hakki
kom je halen in een CLS
pi_97377562
kheb 20 paar sneakers ofzo, niks mis mee, als je ze elke x door elkaar draagt gaan ze ook nooit op
One day my mortal body will turn to dust, but the Turkish Republic will stand forever.
pi_97377660
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 07:19 schreef kippiedippie het volgende:

[..]

Dat heeft ze al eens gedaan en hielp niet :P
Ze heeft wel eens vanalles verkocht en toen later weer vanalles gekocht. Dat is niet helemaal hetzelfde. Dat klinkt allebei redelijk impulsief - ik raad TS aan om dat alles véél bewuster te doen. Wat ze heeft koesteren, zeker niet lukraak verkopen, maar van ieder item steeds opnieuw te wikken en wegen of ze het nog wel genoeg draagt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_97377817
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 22:38 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:

[..]

ik wil ook een inloopkast, maar mijn ouders zeggen ''nee!'' ;( , ze zeggen dat ik koopziek ben, misschien moet ik gewoon es mijn bankpas voor een maand inlever.

Misschien ideetje voor jou? een maand of 2 maanden zonder bankpas (alleen hoognodige dingen kopen) :P
Ik zit nu al sinds.. 4-5 dagen zonder bankpas. Maar ik heb dan nu ook project inloopkast.. Maar dan moet ik weer uitkijken voor het gevaar van "Ooh, maar nu moet ik nieuwe kledinghangers kopen.. en nieuwe ladeverdelers.. oh en dan kunnen we deze muur ook wel verven.. dus nu heb ik 10 liter wit nodig.." :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:14 schreef Gamesua het volgende:

[..]

Maar kijk dat bedoel ik nou. Waarom ben je zo blij dat je dat ding hebt gekregen? Omdat er een nametag opstaat en omdat het 200 euro "waard" is? Dat is toch je reinste onzin?

Het is een sjaal. Geen gouden armband.

Leer nou eens dingen op waarde schatten. Ik kan echt, best wel begrijpen dat je, als je dingen koopt, mooie dingen wilt. Maar ga dan ook echt voor de mooie dingen en niet voor die ene nichthomo die een winkel aan de PC Hooftstraat heeft geopend en zichzelf proclaimt als de next generation modedesigner. Want je weet natuurlijk zelf ook dondersgoed dat dat helemaal bullshit is.

Ik kende een meisje op mijn studie (is nu afgestudeerd) die er altijd tiptop uitzag. Echt heel mooi gezicht en lichaam ook, maar jammer dat ze een vriend had. Ze was Indonesisch en echt bloedmooi. Op een dag hadden we het over haar uiterlijk, en zij zei dat alles wat ze koopt van een soort groothandels of opslagplaatsen is, maar dat zij gewoon op zoek gaat naar wat het beste uitziet en dat voor een lage prijs. Ze had op die dag best veel makeup op, waar ze naar eigen zeggen minder dan 5 euro aan had besteed, en de kleding die ze aanhad was heel netjes en volgens mij nog net 25 euro waard (inclusief hakken).

Dit merkgedoe is echt fucking onzin, zeker als je het niet kan betalen. Kijk, een sjaal van de markt voor 5 euro ziet er natuurlijk best pauper uit, maar waarom ga je dan niet op zoek naar eentje die er wel goed uitziet tussen de 5-20 euro ipv eentje voor 200 ( :') ). (Niet dat je het hebt gekocht, maar als voorbeeld).
Ja dus, ik ben tenminste blij met wat ik krijg, ook gewoon omdat ik hem gebruik. Dan jij dan gelijk zegt; ja, kutding, wil ik niet.. :') Ik waardeer de dingen die ik gebruik.. alles. Dat is wat anders dan shit laten rotten nadat je het hebt gekocht heb. Ik beleef namelijk in tegenstelling tot de andere verslaafden niet álleen een goed gevoel aan het kopen maar ook aan het dragen..

Maar mensen, please. Ik zocht sowieso ook naar koopjes, volgensmij was het juist de bedoeling dat ik niets meer ging kopen.. :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
En dan te bedenken, dat zelfs die dure merkkleding in China en India wordt gemaakt.
Was dat laatst niet in het nieuws, dat Prada of zoiets dat deed?
Kan best. Het meeste wat ik hier heb word in belgië of polen gemaakt. Maar ik heb ook genoeg H&M/ZARA zooi uit bangladesh ja :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 12:10 schreef Hakki het volgende:
kheb 20 paar sneakers ofzo, niks mis mee, als je ze elke x door elkaar draagt gaan ze ook nooit op
Ja klopt, het meeste ziet er nog uit nieuw uit.. behalve goodkope jerseys, die zijn allemaal gaan pillen. :(
pi_97378119
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 12:16 schreef linpunt het volgende:
behalve goodkope jerseys, die zijn allemaal gaan pillen. :(
Pillen? :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')