ja, maar ik wil hc worden haha.quote:
je staat erinquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:29 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Al zie ik er nu anders uit.
uh printscreen ?quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:38 schreef yoppiesaus het volgende:
wait wait,hoe kan je een pic maken van je habbo
tekenen, met pen en papierquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:38 schreef yoppiesaus het volgende:
wait wait,hoe kan je een pic maken van je habbo
Waaromquote:
ik zeg; paas maar doorquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:05 schreef D-Djesss het volgende:
[ afbeelding ]
Effe in de OP ik,
Trouwens,heb best veel meubi's voor het Clubhuis
Kom us naar je kamer.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:22 schreef TWP het volgende:
[..]
Held!Ga je afstand doen van je geliefde pleewater?
Ik kan enkel die credits aan je doneren denk ik, zo'n vloer gaat niet. Dan moet je 'm zelf kiezen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:24 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik zit nu in de trein (), maar ben er vanavond weer.
Oh oke, dan gaan we vanavond shoppenquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik kan enkel die credits aan je doneren denk ik, zo'n vloer gaat niet. Dan moet je 'm zelf kiezen.
oke sjaak afhaak alles xDquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:28 schreef Lindgren. het volgende:
No manG, ben vanavond niet in de Habbo club wereld dit dat ja mss later maja tog xD
Verkoop 1cr voor 2crquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:31 schreef Swomp het volgende:
ik had al vloer gekocht en muur, maar blijkbaar had ik ze perongeluk in mijn eigen kamer gedropt![]()
heb nog 1cr over maar kan er niks mee
Wat voor groep bedoel je? Zo een club hebben we al. Jammer wel dat verder niemand mee doet op 't discussieforumquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:46 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Dat we nog geen groep hebben..![]()
Jaja, ik ben er weer.
Hallonquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:49 schreef Swomp het volgende:
fok! grande
Maar een paar noobs zitten door elkaar wat te verzinnen, niet dat ze wachten tot er meer mensen zijn en eckte bazen zoals TWP
Dat ben ik. Maar er hebben meerdere mensen rechten daar.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:49 schreef GeenInspiratie. het volgende:
FOK! Grande?
Naam van de eigenaar, bitte?
* Swomp meldt zichquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:51 schreef TWP het volgende:
[..]
Dat ben ik. Maar er hebben meerdere mensen rechten daar.
TWP op FOK!, TeeWeePee op Habbo.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:49 schreef GeenInspiratie. het volgende:
FOK! Grande?
Naam van de eigenaar, bitte?
Als ik rechten krijg,heb wel grote donationquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:51 schreef TWP het volgende:
[..]
Dat ben ik. Maar er hebben meerdere mensen rechten daar.
Op deze manier duurt het alleen maar langerquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:04 schreef D-Djesss het volgende:
ZET MIJ GVD EENS HEEL SNEL IN DIE TYFUSOP
je staat erinquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:04 schreef D-Djesss het volgende:
ZET MIJ GVD EENS HEEL SNEL IN DIE TYFUSOP
Gedaanquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:47 schreef boelsjit het volgende:
LeaderRoel, check pagina 3 voor mijn picca
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE BRANDWEER, KUNT U ME HOREN !!quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:49 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Gedaan
IEDEREEN KOM NAAR DE GRANDE FOK!
WE HEBBEN ZOVEEL MOGELIJK MENSEN NODIG
In de discoquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waar de fuck is iedereen opeens dan?!
Hahaha.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:11 schreef BroodjeHamKaas het volgende:
[ afbeelding ]
Japie heeft een chick gehosselt. Dit is de compositietekening.
Al gedaanquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:12 schreef Bematli het volgende:
Roel, heb een nieuwe. Kan je even veranderen?
[ afbeelding ]
hangt van de leeftijd af zeg dat het een internetforum is en anders dat het wordt uitgelegd op meatspin.comquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:23 schreef GeenInspiratie. het volgende:
hoe leg je iemand uit wat FOK! is?
Meatspinquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:25 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
hangt van de leeftijd af zeg dat het een internetforum is en anders dat het wordt uitgelegd op meatspin.com
GTA welke? en waarop?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:26 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik ben GTA aan het doen zeg maar wanneer er iets leuks komt
Gebeurt nog niet zo veel. Lijkt wel een asiel in die kamerquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:26 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik ben GTA aan het doen zeg maar wanneer er iets leuks komt
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:27 schreef TWP het volgende:
[..]
Gebeurt nog niet zo veel. Lijkt wel een asiel in die kamer
dat weet iemand toch hopelijk welquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:31 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
D:
wrm niet SA op PC![]()
Maare, hoe leg je uit wat een forum is?
quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:45 schreef GeenInspiratie. het volgende:
UGH! Heb 06..
Vraag ik hoe zie je eruit?
"Ik heb een bril, gele tanden, sommige mensen zeggen dat ik een snor heb".
TROLL?
Succes!quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:04 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik ga zo eens naar bed, heb morgenvroeg examen
jammer dat de mods alles lezen en jullie ook ban geeftquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:02 schreef Bematli het volgende:
We moeten haar nu met z'n allen reporten voor seksueel gedrag
Whutquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:42 schreef Kaskade het volgende:
Zemmeltjes bij dat stoelendans[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
6 credits, pimp enzo.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:42 schreef Kaskade het volgende:
Zemmeltjes bij dat stoelendans[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar kan je die enquete doen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:50 schreef Kaskade het volgende:
[..]
Moeilijke vragen wel bij die enquête, "hoe oud ben je?".
Ja alleen beetje balen dat je de hele dag gebeld wordt door callcentersquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:52 schreef Kaskade het volgende:
[..]
http://www.habbo.nl/credits/creditOffers
Ja je krijgt er credits voor, handig wel.
Fake invullen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:53 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ja alleen beetje balen dat je de hele dag gebeld wordt door callcenters
Ben benieuwd of het werkt en of ik die credits krijg. Heb 2 enquetes gedaan eentje voor 6 en een voor 12 cred.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:56 schreef TWP het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat je je echte nummer in gaat vullen
Ok.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:03 schreef disleckt het volgende:
habbo is voor autiste zonder leven of vrienden
ok ty voor de info gr grquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:03 schreef disleckt het volgende:
habbo is voor autiste zonder leven of vrienden
Zou mooi zijn! Ik ben eraan begonnen, maar toch te lui voorquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:03 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het werkt en of ik die credits krijg. Heb 2 enquetes gedaan eentje voor 6 en een voor 12 cred.
Heb gewoon overal geen interesse ingevuld.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:05 schreef TWP het volgende:
[..]
Zou mooi zijn! Ik ben eraan begonnen, maar toch te lui voorMisschien als ik een keer helemaal niks te doen heb.
In de fok grande ofcourse, als we nou allemaal hc member worden, krijg je zo'n bank en krijgen we stylish kleding, van die gratis credits kan je hc kopen volgens mij.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:06 schreef TWP het volgende:
Waar komen de gewonnen meubels aan ten goede?
Ok, relaxed!quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:09 schreef Bonzoo het volgende:
Yeuh eerste 8 credits zijn binnen door die enquete, het werkt
Ik zit in Grande FOK! maar de andere zijn aan het stoelendansen in http://www.habbo.nl/room/28588678quote:
Een ijsblok XDquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:32 schreef TurksScheermes het volgende:
Ik ben dus die HolyPEEP, ik ben rijk door dat kind
hij gaf me 3 credits en een goal en een ijsblok alles
Yes o yesquote:
Arm kind.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:34 schreef TurksScheermes het volgende:
[..]
Yes o yes
DELUNA FOK YEAH
stel je voor dat dat kindje toevallig ooit dit forum bezoekt
Met zijn 4en wel.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze lijken heul niet op The Beatles gek.
Nou toch wel een beetje.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze lijken heul niet op The Beatles gek.
Daarop letten ging gewoon om het grapje en jij meteen alles verpesten stomme bietles ven ;squote:Op donderdag 19 mei 2011 23:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee man, andere kaps0ls allus.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Daarop letten ging gewoon om het grapje en jij meteen alles verpesten stomme bietles ven ;s
Fijn, ik zal de volgende keer minder autistisch reageren en mijn fantasie gebruiken.quote:
Ik kreeg dat omdat ik piemel zeiquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:58 schreef Bonzoo het volgende:
Faal 10 min spreekverbod omdat ik geil zei
Zeg even dat ik spreekverbod heb dan.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Fijn, ik zal de volgende keer minder autistisch reageren en mijn fantasie gebruiken.
[..]
Ik kreeg dat omdat ik piemel zei![]()
Wie ben je in fok grande?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:02 schreef sciter het volgende:
Spreekverbod voor de zin:
''Naaktfotos van Annnet zijn wel nice''
Ik kreeg ook een waarschuwing voor 'naaktfoto's'quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:02 schreef sciter het volgende:
Spreekverbod voor de zin:
''Naaktfotos van Annnet zijn wel nice''
Ik ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:03 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik kreeg ook een waarschuwing voor 'naaktfoto's'
HET IS DE STASI! IK ZEG HET JE!quote:Je account is geblokkeerd door Habbo Staff. Bij blokkering is de volgende reden gegeven: "Jij bent verbannen tot 20-05-2011 05:03:20. Deelname aan een seksueel ongepast gesprek is niet toegestaan! Lees de Habbo Regels en Algemene Voorwaarden voor meer informatie.". Je ban verloopt op 20-5-11 4:03.
Ik ben tot 2022.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:04 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb een banLike wtf.
Je account is geblokkeerd door Habbo Staff. Bij blokkering is de volgende reden gegeven: "Jij bent verbannen tot 20-05-2011 05:03:41. Deelname aan een seksueel ongepast gesprek is niet toegestaan! Lees de Habbo Regels en Algemene Voorwaarden voor meer informatie.". Je ban verloopt op 20-5-11 4:03.
Naaktfoto'squote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:04 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb een banLike wtf.
Je account is geblokkeerd door Habbo Staff. Bij blokkering is de volgende reden gegeven: "Jij bent verbannen tot 20-05-2011 05:03:41. Deelname aan een seksueel ongepast gesprek is niet toegestaan! Lees de Habbo Regels en Algemene Voorwaarden voor meer informatie.". Je ban verloopt op 20-5-11 4:03.
Over 4 uur weer wedergeboorte.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Rip indianen die in deze strijd zijn verloren.
Iedereen heeft ban zo ongeveer tot morgenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:10 schreef Floxcie het volgende:
Yo, ik wil chillings zetten op Habbo. Wie doet mee?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:10 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Iedereen heeft ban zo ongeveer tot morgen
Mensen met 1 account.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:10 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Iedereen heeft ban zo ongeveer tot morgen
Ik ben gewoon braaf.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:12 schreef JApieman het volgende:
[..]
Mensen ZONDER bans op Habbo.dan speel je het serieus.
Moet ook wel als kleuterjuf.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben gewoon braaf.
Edit: En nooit meer online.
Hey, ik moet verplicht stage lopen in groep 1-2 ja! Vergeet niet dat ik vorige periode groep 8 had. Mwehquote:
Sorry.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hey, ik moet verplicht stage lopen in groep 1-2 ja! Vergeet niet dat ik vorige periode groep 8 had. MwehDeze is wel onder de gordel hoor.
ik heb inmiddels een stuk of 10 namenquote:
Ja, laten we maar even doen wat er op een artikel dat geschreven is door trolls staat. Dat is vast veiligquote:Op vrijdag 20 mei 2011 07:40 schreef LeaderRoel het volgende:
Op Encyclopedia dramatica staat ergens hoe je je ban eraf haalt
EDIT:
Got it
In habbo the main reasons people are banned are for having 'mutant' habbos (habbos with different colour skin, cyclopse eyes, mcdonalds shirt, invisible, etc). Here is a way to unban yourself from habbo BUT this does not unban the habbo you got caught with!
Step 1. Go to Start, click Find and then Files or Folders
Step 2. Type in shockwave and delete everything it finds.
Step 3. Click Start, then Run and type in 'regedit.exe'. When a box opens click Ctrl and F at the same time. In that field type 'Shockwave' and delete everything it finds. There will be one folder called 'Default' that cannot be deleted. Then go back to Habbohotel.com and download shockwave player again.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |