AHHAHAHAHAhahahhahahahahhahaahahhaAHHAHAHAHAhahahhahahahahhahaahahhaAHHAHAHAHAhahahhahahahahhahaahahhaAHHAHAHAHAhahahhahahahahhahaahahhaAHHAHAHAHAhahahhahahahahhahaahahhaAHHAHAHAHAhahahhahahahahhahaahahhaAHHAHAHAHAhahahhahahahahhahaahahhaAHHAHAHAHAhahahhahahahahhahaahahhaAHHAHAHAHAhahahhahahahahhahaahahhaAHHAHAHAHAhahahhahahahahhahaahahhaAHHAHAHAHAhahahhahahahahhahaahahhaAHHAHAHAHAhahahhahahahahhahaahahhaAHHAHAHAHAhahahhahahahahhahaahahhaquote:
Nee toch....quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Codes werken toch nog niet tot PS store online is.
Je hebt helemaal gelijk, net de SMS van e-plaza ontvangen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:26 schreef Doobie het volgende:
[..]
Heb hem 15 minuten geleden gehaald
Was in filiaal Leiden
Rockstar heeft geen ene reet met de game te maken.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ziet er echt vet uit, Rockstar is de legende in de gamewereld sowieso, Team Bondi ook ofc.
Die gezichten zijn MEESTERLIJK..
Nouen, ze zorgen iig voor vette games als GTA, RDR, LA Noire en hopelijk Agent.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:55 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Rockstar heeft geen ene reet met de game te maken.Ze zijn alleen de uitgever.
Edit: ik las het verkered.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:55 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Rockstar heeft geen ene reet met de game te maken.Ze zijn alleen de uitgever.
failedquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:05 schreef HeertjeB het volgende:
Boel gefrustreerde nerdjes in dat vorige deelLaten we het nu inhoudelijk houden ipv 13 paginas spam over welke winkel al verkoopt en welke niet.
Weet hij niet omdat hij het nog niet heeft.quote:
Idd, merge please?quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:40 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
MOD!? L.A Noire #4 It's here!!!
Deel 5 is nog niet aan de beurt.
Je weet toch zelf wel of je een bepaalde game nog een keer wil spelen of niet.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:55 schreef Stuurver het volgende:
Ik ga denk ik eerst Mafia 2 uitspelen en RDR nog een keer opnieuw uitspelen voordat ik hiermee begin![]()
Is RDR een beetje leuk om opnieuw uit te spelen?
Waarom een spel opnieuw uitspelen in god sake..quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:55 schreef Stuurver het volgende:eIk ga denk ik eerst Mafia 2 uitspelen en RDR nog een keer opnieuw uitspelen voordat ik hiermee begin
![]()
Is RDR een beetje leuk om opnieuw uit te spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |