Rockstar heeft dat statement al ingetrokken, het zou aan de firmware en de PS3's liggen, het maakt niks uit welk spel je speelt. Nog steeds klote natuurlijk, maar heeft dus niks te maken met LA Noire.quote:
Alle E-plaza's verkopen hem..ze hadden spoedberichtje binnen gehad vertelde de verkoper mijquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:00 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Ik ga hem dalijk ophalen bij Eplaza Rijswijk. Net mijn SMS-je gehad.
Is dat zo? Net gebeurd?quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:23 schreef Doobie het volgende:
[..]
Alle E-plaza's verkopen hem..ze hadden spoedberichtje binnen gehad vertelde de verkoper mijGa hem nu spelen =D
quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Codes werken toch nog niet tot PS store online is.
Heb hem 15 minuten geleden gehaaldquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:24 schreef Hoo-doo het volgende:
[..]
Is dat zo? Net gebeurd?
Want ik heb mijn pre-order al klaarliggen hier in Eindhoven als het goed is.
Ik bel straks wel even. Thanks voor de update!
klopt, maar door de enorme grootte van dit spel liep die sneller vast...quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:20 schreef Hoo-doo het volgende:
[..]
Rockstar heeft dat statement al ingetrokken, het zou aan de firmware en de PS3's liggen, het maakt niks uit welk spel je speelt. Nog steeds klote natuurlijk, maar heeft dus niks te maken met LA Noire.
Het komt ook alleen voor op de oudere 40GB en 60GB consoles, die zijn geupdate naar de meest recente 3.61 firmware.
AHHAHAHAHAhahahhahahahahhahaahahhaAHHAHAHAHAhahahhahahahahhahaahahhaAHHAHAHAHAhahahhahahahahhahaahahhaAHHAHAHAHAhahahhahahahahhahaahahhaAHHAHAHAHAhahahhahahahahhahaahahhaAHHAHAHAHAhahahhahahahahhahaahahhaAHHAHAHAHAhahahhahahahahhahaahahhaAHHAHAHAHAhahahhahahahahhahaahahhaAHHAHAHAHAhahahhahahahahhahaahahhaAHHAHAHAHAhahahhahahahahhahaahahhaAHHAHAHAHAhahahhahahahahhahaahahhaAHHAHAHAHAhahahhahahahahhahaahahhaAHHAHAHAHAhahahhahahahahhahaahahhaquote:
Nee toch....quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Codes werken toch nog niet tot PS store online is.
Je hebt helemaal gelijk, net de SMS van e-plaza ontvangen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:26 schreef Doobie het volgende:
[..]
Heb hem 15 minuten geleden gehaald
Was in filiaal Leiden
Rockstar heeft geen ene reet met de game te maken.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ziet er echt vet uit, Rockstar is de legende in de gamewereld sowieso, Team Bondi ook ofc.
Die gezichten zijn MEESTERLIJK..
Nouen, ze zorgen iig voor vette games als GTA, RDR, LA Noire en hopelijk Agent.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:55 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Rockstar heeft geen ene reet met de game te maken.Ze zijn alleen de uitgever.
Edit: ik las het verkered.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:55 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Rockstar heeft geen ene reet met de game te maken.Ze zijn alleen de uitgever.
failedquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:05 schreef HeertjeB het volgende:
Boel gefrustreerde nerdjes in dat vorige deelLaten we het nu inhoudelijk houden ipv 13 paginas spam over welke winkel al verkoopt en welke niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |