Dat dus, het ging even de epische kant op. Heb wel iig weer een paar keer gelachen, da's de eerste keer dit seizoen...quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:30 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Aardige aflevering. Maar een aflevering waarin Kyle in de voetsporen van Cartman treed had legendarisch kunnen zijn.
Daarom dus oaquote:
je kent slash niet?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:46 schreef MouzurX het volgende:
Ik vond het een mindere aflevering dan 4.
Het idee/onderwerp is heel goed, die crackbaby competitie... maar de uitwerking was wat minder.
Sowieso speelde in het 2de deel van de aflevering weer wat op wat niet herkenbaar is door niet-amerikanen. Slash? Wat ? Wie?
Ze hadden meer met die competitie moeten doen.
Nee. Iig niet dat ze in amerika als hem verkleden ofzo?quote:
Dat is een verwijzing naar Sinterklaas.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee. Iig niet dat ze in amerika als hem verkleden ofzo?
Guns n roses ken ik wel, slash niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is een verwijzing naar Sinterklaas.
Als je Slash niet kent, heb je echt onder een steen geleefd ofzo.
I........ I don't even.....quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Guns n roses ken ik wel, slash niet.
Maar verwijzing naar sinterklaas?
Snap er geen hol van.
Voor niet nederlanders is die link toch niet te leggen? Hoe zit dat dan met slash in amerika?
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Snap er geen hol van.
Voor niet nederlanders is die link toch niet te leggen? Hoe zit dat dan met slash in amerika?
Troll, of mongollquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Snap er geen hol van.
"rockliefhebbers"quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:50 schreef vaasinbloem het volgende:
Al die rockliefhebbers die weer denken dat iedereen hun genre volgt..
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:50 schreef vaasinbloem het volgende:
Al die rockliefhebbers die weer denken dat iedereen hun genre volgt..
Wow, er zijn dus echt mensen te dom om South Park te begrijpenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Snap er geen hol van.
Toen ik zijn afbeelding zag dacht ik "oh, dat is die gozer van Guitar Hero". Voor de rest ken ik hem niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:05 schreef sp3c het volgende:
slash is een hoer, speelt overal voor en met iedereen die meer dan 10 cent bied
daardoor lijkt het alsof hij overal tegelijk is en SP's verklaring is dat hij niet echt bestaat maar meer een soort fictief figuur is zoals sinterklaas en de kerstman
hoef je geen rocker voor te zijn
Jij denkt dat ze dat niet expres hebben gedaan?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:28 schreef sjeppert het volgende:
vindt het eerder belachelijk dat ze denken dat wij hier in nederland duits spreken
maar dat maakt toch helemaal niet uit??quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:23 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Toen ik zijn afbeelding zag dacht ik "oh, dat is die gozer van Guitar Hero". Voor de rest ken ik hem niet.
ja ze hebben dat liedje vertaald naar een soort van Duits (nadruk op een soort van) omdat ze denken dat het zo beter klopt en wij het gewoon de hele tijd fout zingenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:28 schreef sjeppert het volgende:
vindt het eerder belachelijk dat ze denken dat wij hier in nederland duits spreken
Oh, dat bedoelde ik niet, ging meer over dit gesprek in dit topic. Moet nog aflevering zienquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar dat maakt toch helemaal niet uit??
het word letterlijk uitgelegd in de aflevering, slash is een gitarist die overal tegelijk speelt zolang er betaald word (zelfs Cartman zijn verjaardagsfeestje) ze hadden ook miss Montreal kunnen nemen voor dezelfde grap want die staat ook overal ... volgens mij hoef je dr geeneens geld te geven, je moet gewoon de deur open laten staan
het doet er helemaal niet toe of je Slash kent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |