abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 mei 2011 @ 13:16:09 #1
24752 mandatory
Wat moet je nou?
pi_97028537
Camilla Parker Bowles zou wel heel erg gevoelige informatie over het privéleven van Kate Middleton hebben gelekt...

De vrouw van prins Williams vader Charles zou aan vrienden hebben gezegd dat Kate 'vruchtbaarheidsproblemen' heeft. "Problemen met haar gezondheid die voortkomen uit haar tienerjaren zouden van invloed zijn op haar mogelijkheden een kind te verwekken", zo zou Camilla aan vrienden hebben verteld, die op hun beurt weer naar het Amerikaanse tijdschrift In Touch zijn gestapt.

Het krijgen van een troonopvolger zou een serieuze zaak zijn in Groot-Brittannië: "Als Kate niet binnen negen maanden zwanger is, breekt ze met een Britse traditie van meer dan 200 jaar", vertelt biograaf Andrew Norton.

Mocht er een kern van waarheid in de geruchten van Kate's onvruchtbaarheid zitten, zal de oudste zoon van William's broertje prins Harry ooit de troon bestijgen.

Subtiel. :')
Bladiebla...
pi_97028546
Bron?
Nee het is geen NWS maar gewoon benieuwd waar het staat
pi_97028630
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 13:16 schreef Godtje het volgende:
Bron?
Nee het is geen NWS maar gewoon benieuwd waar het staat
http://www.telegraaf.nl/p(...)aar___.html?sn=prive.
  donderdag 19 mei 2011 @ 13:21:33 #4
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_97028699
Ach ja Charles zit nog altijd te wachten, al meer dan 50 jaar
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_97028705
volgens mij wilde Kate een aantal maanden voor de bruiloft geen sex omdat ze niet zwanger voor het altaar wilde staan
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_97031127
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 13:21 schreef roos85 het volgende:
volgens mij wilde Kate een aantal maanden voor de bruiloft geen sex omdat ze niet zwanger voor het altaar wilde staan
Ze zouden eens iets moeten uitvinden waardoor je sex kunt hebben zonder zwanger te worden ^O^
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_97031669
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 14:27 schreef Sequencial het volgende:

[..]

Ze zouden eens iets moeten uitvinden waardoor je sex kunt hebben zonder zwanger te worden ^O^
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  donderdag 19 mei 2011 @ 19:00:16 #8
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_97041607
quote:
"Problemen met haar gezondheid die voortkomen uit haar tienerjaren zouden van invloed zijn op haar mogelijkheden een kind te verwekken"
Dat kan net zo goed betekenen dat ze als puber de pil voorgeschreven kreeg wegens acne of een andere reden, en als je aan de pil bent zou je in principe niet zwanger moeten kunnen worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_97044893
De Telegraaf is echt de slechtste bron ever. Oud nieuws, slecht vertaald nieuws, verkeerd geïnterpreteerd nieuws, verzonnen nieuws.
  donderdag 19 mei 2011 @ 23:06:35 #10
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_97056004
Wat een onzin zeg.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 12:36:30 #11
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_97070096
Ik kan mij niet voorstellen dat Camilla Parker Bowles zulke gevoelige informatie naar buiten flapt zonder medeweten van het Brits koninklijk huis. Ze zou anders zulke draai om haar oren krijgen dat ze de komende tien jaar slechthorend is.

+ Princes Diana heeft een vruchtbaarheidstest moeten ondergaan voordat ze mocht trouwen, ik kan mij voorstellen dat dit Kate Middleton ook het geval was. Zou de test uitwijzen dat ze onvruchtbaar is dan was er waarschijnlijk geen toestemming gegeven zijn.

Maarrrre, mocht Camilla Parker Bowles daadwerkelijk dit naar buiten hebben gelekt, dan moet dit met medeweten van het Brits koninklijk huis zijn geweest. En dat zou wel heel duivels zijn, alsof ze een soort lastercampagne zijn begonnen tegen Middleton. Onwaarschijnlijk, maar misschien kunnen ze het toch niet verkroppen dat Prins William, de toekomstige troonopvolger, getrouwd is met een burgermeisje.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')