Het is dan ook nog te vroegquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:59 schreef Bankfurt het volgende:
Dreigende rampenreeks van ca. rond 21 mei 2011 a.s. en in de maand juni 2011:
Ja, misschien wel over 10.000 jaar, maar het zal vast wel een keer gebeuren.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:03 schreef Ticker het volgende:
Hij heeft hoe dan ook gelijk.
Alleen de tijd kan mis zijn, maar dit staat gewoon te gebeuren.
Ander topic.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:38 schreef m0j0 het volgende:
Heeft iemand al `s een lijst gemaakt met doom scenario`s / end of world scenario`s die niet zijn uitgekomen?..
Nee, er gaat dit keer iets gebeuren; de vraag is hoe deze negatieve energie wordt afgeleid of geneutraliseerd; Ik heb bericht gekregen dat het heel moeilijk wordt om de rampen tegen te houden en dat de kwestie in deze wellicht in andere (minder erge) rampen moet worden geconverteerd.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nou Bankfurt.... wat ga jij doen als er niks gebeurt? Ik ben absoluut niet tegen je, maar ik vraag me wel af of je dan... indien er geen klote gebeurt... je ook niet weer ff down to earth komt. Of ga je dan weer met een andere datum komen?
Later misschien; als de ramp wordt afgewend, komen er heel veel vacatures en veel functies vrij voor mensen als jij; want de Illuminati en hun meelopers worden van deze planeet weggevaagd.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:55 schreef SalvatorMundi het volgende:
Ik dacht: moet nog even in BNW kijken voor het slapen, en voilá!
Ten eerste wil ik ook wel een boodschapper zijn, ergens vacatures?
Er zijn idd sterkere krachten, de missie is dat jij tot die sterkere krachten kan gaan behoren, tenminste als er je iets voor voelt om deze planeet mee te besturen.quote:Oke, on the real, ik ga ballistisch als dit daadwerkelijk gaat gebeuren. Zolang m'n flatje hier in regio Rotterdam maar lekker droog blijft. Verder heb ik weinig vragen, nou ja, word ik nog oud?
Overigens een puntje van kritiek naar Bankfurt, ik bedoel, het meeste wat je zegt geloof ik enigszins wel, maar je kan je heel makkelijk indekken als het niet gebeurt: ''de sterkere krachten hebben overwonnen.''
21 juni a.s., voor de Illuminati, speciaal voor de Rothschilds, misschien is dit hun laatste strohalm, laten we hopen en bidden dat hun actie mislukt.quote:
We hebben die gasten (die nu de boel runnen) allemaal niet nodig joh, het mislukt toch wel. Nu niet dan later wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:32 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
21 juni a.s., voor de Illuminati, speciaal voor de Rothschilds, misschien is dit hun laatste strohalm, laten we hopen en bidden dat hun actie mislukt.
Als de Illuminati zijn verdwenen is ook het financiele systeem verdwenen; goud als betaalmiddel of als waarde-bezit is dan niet meer relevant.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:35 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
We hebben die gasten (die nu de boel runnen) allemaal niet nodig joh, het mislukt toch wel. Nu niet dan later wel.
(Overigens wordt het financiële systeem er voor jezelf/ons beter van als je goud koopt in plaats van aandelen/spaargeld. Ander verhaal, maar wellicht interessant voor je.)
Wie weet werkt het andersom ook (vanaf het financiële systeem); je moet ze ergens pakken. Hoe dan ook liever goud dan spaargeld.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:40 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Als de Illuminati zijn verdwenen is ook het financiele systeem verdwenen; goud als betaalmiddel of als waarde-bezit is dan niet meer relevant.
Waarom zetten ze een poepende man op die posters?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:13 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
vrijdag 20 mei 2011 | 10:32
BREDA - Een maandje geleden hingen er op Nederlandse treinstations opeens grote reclameposters die het einde van de wereld voorspelden. En niet ergens in de verre toekomst, maar wel aanstaande zaterdag. 21 mei is 'Judgement Day'. De mensen van het christelijke radiostation Family Radio uit Californië zijn er in ieder geval heilig van overtuigd.
Zie ook:
Met z'n allen
Leider van die radiozender, Harold Camping (89), ziet het na vele jaren van Bijbelstudie ongeveer zo: zaterdag zal Jezus naar de aarde komen om een selecte groep volgelingen te redden, daarna volgt er een zondvloed die enkele maanden zal duren en een groot deel van de wereldbevolking zal verzwelgen. Een veel langere uitleg geeft Camping op de site van Family Radio.
Mocht Camping ernaast zitten, dan stopt hij met preken, zo heeft hij aangekondigd.
http://www.bndestem.nl/al(...)-wereld-vergaat.ece#
Ze hebben het woord "verlossing" verkeerd opgevat?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:06 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Waarom zetten ze een poepende man op die posters?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:07 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ze hebben het woord "verlossing" verkeerd opgevat?
I'll see you down in Arizona bayquote:
Zo verandert er dus niets; het ene systeem voor het andere inruilen wordt niemand beter van.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:27 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Er zijn idd sterkere krachten, de missie is dat jij tot die sterkere krachten kan gaan behoren, tenminste als er je iets voor voelt om deze planeet mee te besturen.
quote:"Het is een zware klap geweest voor de Illuminati/Rothschilds/Windsors/etc. Alle gebeden zijn door God verhoord, zet 'm op!"
Ben ik ook bang voor inderdaad, dat het allemaal met een sisser afloopt.quote:
Zou je het liever anders hebben dan ?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:41 schreef Bastard het volgende:
Ben ik ook bang voor inderdaad, dat het allemaal met een sisser afloopt.
Verantwoordelijkheid nemen voor je uitspraken. Of ze nu goed of fout zijn. En ja, ik heb liever dat het ook deze keer weer fear-mongering blijkt te zijn. Het zou éxtra fijn zijn wanneer men naderhand zijn excuses zou aanbieden dat mensen onterecht zijn bang gemaakt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:50 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Zou je het liever anders hebben dan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |