Tegelijkertijd een negatieve beefbeweging laten plaatsvinden zodat het elkaar opheft!!!quote:
Door aardbeien te eten. Dat ga ik nu doen (1 kg aardbeien als lunch), en je zal zien dat al die rampen van attentionwhore-"profeten" niet doorgaan.quote:
Dat is mijn probleem, ik geloof niet in geschreven geloven, dus bij het woord god wordt er al snel terug gerefereerd naar geschreven geloven.quote:
ONZE REDDERquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:04 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Door aardbeien te eten. Dat ga ik nu doen (1 kg aardbeien als lunch), en je zal zien dat al die rampen van attentionwhore-"profeten" niet doorgaan.
Door minister Hillen erop af te sturen die is erg goed in opruimenquote:
Heb je de videos bekeken ?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:09 schreef ATuin-hek het volgende:
Vraagje aan de TS: Wat nou als die periode verstreken is, maar die voorspelling niet uit is gekomen?
Dat was zegmaar niet bepaald een antwoord op de vraagquote:
k ben bang dat hij dan zal zeggen dat het bidden heeft geholpen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:09 schreef ATuin-hek het volgende:
Vraagje aan de TS: Wat nou als die periode verstreken is, maar die voorspelling niet uit is gekomen?
Of het eten van de aardbeien heeft geholpen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:09 schreef ATuin-hek het volgende:
Er wordt nog redelijk normaal gedaan door de meesten hier op het moment, normaal zijn de Fok!ers veel erger.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:16 schreef Scrummie het volgende:
Is het nou zo moeilijk om gewoon normaal, of helemaal niet te reageren? Ik sta ook erg sceptisch tegen bovenstaande 'rampen', maar als TS verzoekt normaal te doen, en daarbij zelfs een mod mee heeft gekregen, moet je of je mond houden, of normaal reageren!
Ik zie diverse keren dequote:Op donderdag 19 mei 2011 13:17 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Er wordt nog redelijk normaal gedaan door de meesten hier op het moment, normaal zijn de Fok!ers veel erger.
Propegandeerde jij niet door core exit inmiddels de hele west kust van de USA weggevaagt had moeten zijn en dat alle planten op de wereld al dood hadden moeten zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:18 schreef Bankfurt het volgende:
Kijk ten eerst naar wat er gebeurt, bij wat de oorzaak is dat een landmassa van de USA in de oceaan gaat zakken of vallen.
http://altnewsreport.wordpress.com/2011 ... 011-video/
Bekijk de video.
Het heet "fracking". Dat bekekent hidraulische fracturing van de aardkorst.
Ze doen dit stiekem onder het mom van zoeken naar aardgas.
Het wordt OVERAL gedaan in de USA, in strategische punten.
Het gebeurt OVERAL in de USA recht onder de neus van het slapende Amerikaanse volk.
Als de tijd gekomen is, wat dus de volgende maand is, juni 2011; dan is er niets meer dat de landmassa boven water kan houden en dan wil dat stuk land in de oceaan zinken.
Nee.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:19 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Propegandeerde jij niet door core exit inmiddels de hele west kust van de USA weggevaagt had moeten zijn en dat alle planten op de wereld al dood hadden moeten zijn.
Kun je niet inhoudelijk reageren ?quote:Hou toch op.
Heeft iemand bij die voorspelling nog een linkje/quote, of wordt hier iets verzonnen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:19 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Propegandeerde jij niet door core exit inmiddels de hele west kust van de USA weggevaagt had moeten zijn en dat alle planten op de wereld al dood hadden moeten zijn.
Hou toch op.
Dan ga je bidden i.p.v. aardbeien eten, kan je tegelijkertijd zeggen dat je god bestaat en dat het geholpen heeft tegen aardbevingen!quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zie diverse keren de(wekt al irritatie op), ik zie aardbeien eten als redmiddel, ik zie "doomtards". Als die mensen niet hadden gepost was het al een heel ander verhaal.
Ik ben ook altijd zeer sceptisch in dit soort voorspellingen, maar deze ene keer weet ik dat het serieus is.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:16 schreef Scrummie het volgende:
Is het nou zo moeilijk om gewoon normaal, of helemaal niet te reageren? Ik sta ook erg sceptisch tegen bovenstaande 'rampen', maar als TS verzoekt normaal te doen, en daarbij zelfs een mod mee heeft gekregen, moet je of je mond houden, of normaal reageren!
Joh, ik zeg toch dat ik ook niet in die voorspellingen geloof, maar dat er een verzoek ligt van Bankfurt, en indirect van een mod om gewoon normaal/serieus te reageren, of anders helemaal niet? Als je had gelezen had je dat geweten, i.p.v. net zoals de rest van de schapen gelijk je oordeel en je kut opmerkingen klaar te hebben.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:23 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dan ga je bidden i.p.v. aardbeien eten, kan je tegelijkertijd zeggen dat je god bestaat en dat het geholpen heeft tegen aardbevingen!
Zie je werkelijk niet in dat de hele "voorspellingen" zinloos zijn? Het is nergens op gebaseerd. Toch heeft het een enorme doelgroep blijkbaar...
Weet je wat... Ik voorspel je dat de maan vanaf vanmiddag 16:00h spontaan verdwenen is. En ik daag je uit een methode te verzinnen om de maan te redden! Succes
quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:23 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dan ga je bidden i.p.v. aardbeien eten, kan je tegelijkertijd zeggen dat je god bestaat en dat het geholpen heeft tegen aardbevingen!
Zie je werkelijk niet in dat de hele "voorspellingen" zinloos zijn? Het is nergens op gebaseerd. Toch heeft het een enorme doelgroep blijkbaar...
Weet je wat... Ik voorspel je dat de maan vanaf vanmiddag 16:00h spontaan verdwenen is. En ik daag je uit een methode te verzinnen om de maan te redden! Succes
Ja maar, de bevingen worden toch veroorzaakt door Elenin? Hoe kan HAARP dit dan voorkomen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:26 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Stoppen en veranderen van de HAARP-golven en de EMF-signalen.
De enige die hier offtopic gaat, ben jij! Reageer dan niet...quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Joh, ik zeg toch dat ik ook niet in die voorspellingen geloof, maar dat er een verzoek ligt van Bankfurt, en indirect van een mod om gewoon normaal/serieus te reageren, of anders helemaal niet? Als je had gelezen had je dat geweten, i.p.v. net zoals de rest van de schapen gelijk je oordeel en je kut opmerkingen klaar te hebben.
Elenin is er wel bij betrokken, ja, maar dan in positieve zin.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:27 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ja maar, de bevingen worden toch veroorzaakt door Elenin?
HAARP veroorzaakt juist; HAARP is het middel van de Illuminati om aardbevingen op te wekken.quote:Hoe kan HAARP dit dan voorkomen?
Klopt, omdat het me irriteert en dan de drang voel de semi mod uit te hangen, is fout. Klopt.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:27 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
De enige die hier offtopic gaat, ben jij! Reageer dan niet...
Die vraag staat los van de inhoud van die videos.quote:
Nee, jij reageert hier off-topic met je maan-praat; afnokken jij !quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:27 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
De enige die hier offtopic gaat, ben jij! Reageer dan niet...
Welke mod? Ik zie alleen een reactie van Pirania, en die is niet bepaald serieus.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:16 schreef Scrummie het volgende:
Mijn antwoord stond in verband met jouw vraag; dan zie je in de video's dat het niet alleen een voorspelling is, maar een beschrijving van wat er nu gebeurt onder USA.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:29 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Die vraag staat los van de inhoud van die videos.
Lees de OP maar.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:30 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Welke mod? Ik zie alleen een reactie van Pirania, en die is niet bepaald serieus.
Ik zal je links zometeen eens doornemen, maar wat ik mis is je argumentatie waarom je er zo zeker van bent dat het op 21 mei 2011 of in juni 2011 zal gaan gebeuren, kan je dat eens toelichten?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:18 schreef Bankfurt het volgende:
Kijk ten eerst naar wat er gebeurt, bij wat de oorzaak is dat een landmassa van de USA in de oceaan gaat zakken of vallen.
http://altnewsreport.wordpress.com/2011/05/12/may-2011-video/
Bekijk de video.
May 2011 Video of the Month: What the Frack Is Going On?
Het heet "fracking". Dat bekekent hidraulische fracturing van de aardkorst.
Ze doen dit stiekem onder het mom van zoeken naar aardgas.
Het wordt OVERAL gedaan in de USA, in strategische punten.
Het gebeurt OVERAL in de USA recht onder de neus van het slapende Amerikaanse volk.
Als de tijd gekomen is, wat dus de volgende maand is, juni 2011; dan is er niets meer dat de landmassa boven water kan houden en dan wil dat stuk land in de oceaan zinken.
Start op 21 mei; 21-24 mei 2011; juni 2011 voor de 21e; een belangrijke rituele dag.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:34 schreef Masyl het volgende:
[..]
Ik zal je links zometeen eens doornemen, maar wat ik mis is je argumentatie waarom je er zo zeker van bent dat het op 21 mei 2011 of in juni 2011 zal gaan gebeuren, kan je dat eens toelichten?
Die Atlantische oceaan kan schudden wattie wil, daar heeft Borsele vrij weinig last van, me dunktquote:want de Atlantische Oceaan zal gaan schudden; niet zo leuk met de kerncentrales Borssele en Doel.
Dat hangt vooral af van het effect op de Noorzee ivm een mogelijke overstroming hier.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Die Atlantische oceaan kan schudden wattie wil, daar heeft Borsele vrij weinig last van, me dunkt
In de 1e zin komt het over als iets dat op de agenda van de illuminati staat, terwijl de 2e zin precies verwijst naar een natuurlijke reactie van Moeder Aarde ?quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:59 schreef Bankfurt het volgende:
Ik wil een topic openen over een dreigende natuurramp, die op de agenda staat van de Illuminati;
Dreigende rampenreeks van ca. rond 21 mei 2011 a.s. en in de maand juni 2011:
Ik vrees dat de ramp niet 100% is te voorkomen, de mensheid heeft zo'n grote puinhoop gemaakt van deze planeet, dat er nu "afbetaald" moet worden.
Kan je nagaan dat je het van dergelijk leedvermaak op een forum moet hebben...quote:
Hiquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:30 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Welke mod? Ik zie alleen een reactie van Pirania, en die is niet bepaald serieus.
Ik blijf toch gewoon bij mijn eerdere vraag. Wat als de voorspellingen niet uitkomen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:31 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Mijn antwoord stond in verband met jouw vraag; dan zie je in de video's dat het niet alleen een voorspelling is, maar een beschrijving van wat er nu gebeurt onder USA.
Het verhaal is niet uniek in z'n soort...quote:If you believe in Jesus Christ and the power of God, you are currently experiencing your End Times. May 21st 2011 is just a couple days away, and on this day you will be saved. Even if you do not believe that May 21st is Judgement day, you will be saved by Jesus in the Rapture for your faith.
If you think that all this religious craziness is just a another joke, then you will not be saved in the Rapture on May 21st Doomsday. You will be left behind by God, only to be teased with the glorious presence of Jesus for 5 months until the End of the World.
Heb je het helemaal doorgelezen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:32 schreef GoudIsEcht het volgende:
Judgement day komt er aan: http://judgementday2011.com/
[..]
Het verhaal is niet uniek in z'n soort...
En dan een mooi plaatje van het te verwerven T-Shirt.quote:Don’t think the world will end on May 21st? Are you sure that you will survive Judgement Day? Go ahead and shout it out to the world by buying the official “I Survived Judgement Day 2011″ T-Shirt right now! Only $14,99.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:54 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Heb je het helemaal doorgelezen?
Het eindigt met:
[..]
En dan een mooi plaatje van het te verwerven T-Shirt.
Ik heb diverse bronnen, en ik heb de ervaring met dergelijke geplande rampen die wel/niet of half zijn uitgevoerd.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:43 schreef schommelstoel het volgende:
Bankfurt, Serieuze vraag, hoeveel van de dingen zijn ook werkelijk uitgekomen waar jij in geloofde?
Ik wil je niet tegenspreken hoor, je hebt ook wel is dingen gepost waar ik het mee eens was.
Maar waarom nu zo'n sterk gevoel?
Puur om de datum en of om de stand van de maan de zon de aarde en de rest van het rijtje?
één rechte lijn.
Een natuurlijke reactie in de zin van "toestaan"; "laten gebeuren"; afhankelijk van het globale bewustzijnsniveau van de mensheid op Aarde.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:49 schreef UncleScorp het volgende:
Ik ga vanavond alles es rustig bekijken maar ik heb toch al direct een vraag / tegenstelling ...
[..]
In de 1e zin komt het over als iets dat op de agenda van de illuminati staat, terwijl de 2e zin precies verwijst naar een natuurlijke reactie van Moeder Aarde ?
Het gaat niet meer om geld, maar om een escape poging van de Illuminati uit deze ruimte/tijd-matrix van de Aarde; ze zijn namelijk ingesloten door sterkere krachten dan hen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:14 schreef GoudIsEcht het volgende:
Bankfurt, heb het even snel gescand, eerst dan maar eens een vraag over de consistentie. Die kerel doet een aantal aannames die ik niet helemaal kan rijmen:
...
Mijn vraag is dan: als alles om geld draait, olie belast wordt met een tax (lijkt me an sich al niet het beste verdienmodel), en wij allemaal dood gaan, hoe (en van wie) gaan die illuminati dan rijk worden?
Daar wil ik op zich wel in meegaan (zeker voor de vorm), maar ik vind het met die veronderstelling lastig waarde te hechten aan een filmpje dat de voorspelling wel baseert op geld, en dan ook nog op een (op het oog) wat bijelkaargeraapte manier.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:10 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Het gaat niet meer om geld, maar om een escape poging van de Illuminati uit deze ruimte/tijd-matrix van de Aarde; ze zijn namelijk ingesloten door sterkere krachten dan hen.
idd; de end-time programming is idd ook aan de orde; trap er dus niet in.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:32 schreef GoudIsEcht het volgende:
Judgement day komt er aan: http://judgementday2011.com/
[..]
Het verhaal is niet uniek in z'n soort...
Moderators ....quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:12 schreef Barbaaf het volgende:
Slechts één vraag: hou je na 22 juni op met deze crap?
Klinkt misschien gek, maar dit is idd de juiste en de beste houdingquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:54 schreef Zith het volgende:
Ik denk ook dat aardbeien eten hiertegen helpt, ik zal het vanavond doen en hopelijk vergaat de wereld volgende maand dus niet
Dit is het topic van Bankfurt, en als je het crap vindt, kun je het beter niet lezenquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:12 schreef Barbaaf het volgende:
Slechts één vraag: hou je na 22 juni op met deze crap?
Dit is een activatie van end-times programming, interessant. Dit is een onderdeel van de fake second coming van JC en de fake alien invasie.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wel grappig dat er vanmorgen bij het journaal op RTL 4 ook aandacht was voor 21 mei aanstaande. Er waren een aantal regligieuzen in de VS die denken dat de aarde dan zal vergaan en dat er 144.000 overlevenden zullen zijn.
Wat is het doel van die end-times-programming? Moeten we geloven dat de wereld vergaat, en waarom?quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:22 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dit is een activatie van end-times programming, interessant. Dit is een onderdeel van de fake second coming van JC en de fake alien invasie.
Je zou een geplande reis naar de USA in juni 2011 kunnen annuleren voor je bestwil.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:22 schreef Lavenderr het volgende:
Bankfurt, zal vanavond je filmpjes kijken, ben nu niet in de gelegenheid.
Ik vraag me wel af wie er nu uiteindelijk beter wordt van deze aangekondigde rampen.
Sommigen moeten dat geloven; dan worden bepaalde programma's geactiveerd in hun brein.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:23 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Wat is het doel van die end-times-programming? Moeten we geloven dat de wereld vergaat, en waarom?
Ook Europa gaat zakken; en "Archimedes" kan getijde/vloedgolven niet weerspreken.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:28 schreef Degodvader het volgende:
Even voor de goed orde, hoe hoog kan ik de overstroming van Nederland inschatten? Hoeveel cm (meter?) boven NAP kan ik 'm verwachten?
Overigens meende ik iets te lezen (weet niet meer precies waar in je bronnen?) dat Amerika 'in het water zal zakken." Voor diegene die dit beweerd of ondersteund zou ik een natuurkundeles in de wet van Archimedes voorschrijven...
Heb je een site waar ik meer over dat soort dingen kan vinden?quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:28 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Sommigen moeten dat geloven; dan worden bepaalde programma's geactiveerd in hun brein.
Zoek sites over mind-control.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:30 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Heb je een site waar ik meer over dat soort dingen kan vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |