Tegelijkertijd een negatieve beefbeweging laten plaatsvinden zodat het elkaar opheft!!!quote:
Door aardbeien te eten. Dat ga ik nu doen (1 kg aardbeien als lunch), en je zal zien dat al die rampen van attentionwhore-"profeten" niet doorgaan.quote:
Dat is mijn probleem, ik geloof niet in geschreven geloven, dus bij het woord god wordt er al snel terug gerefereerd naar geschreven geloven.quote:
ONZE REDDERquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:04 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Door aardbeien te eten. Dat ga ik nu doen (1 kg aardbeien als lunch), en je zal zien dat al die rampen van attentionwhore-"profeten" niet doorgaan.
Door minister Hillen erop af te sturen die is erg goed in opruimenquote:
Heb je de videos bekeken ?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:09 schreef ATuin-hek het volgende:
Vraagje aan de TS: Wat nou als die periode verstreken is, maar die voorspelling niet uit is gekomen?
Dat was zegmaar niet bepaald een antwoord op de vraagquote:
k ben bang dat hij dan zal zeggen dat het bidden heeft geholpen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:09 schreef ATuin-hek het volgende:
Vraagje aan de TS: Wat nou als die periode verstreken is, maar die voorspelling niet uit is gekomen?
Of het eten van de aardbeien heeft geholpen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:09 schreef ATuin-hek het volgende:
Er wordt nog redelijk normaal gedaan door de meesten hier op het moment, normaal zijn de Fok!ers veel erger.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:16 schreef Scrummie het volgende:
Is het nou zo moeilijk om gewoon normaal, of helemaal niet te reageren? Ik sta ook erg sceptisch tegen bovenstaande 'rampen', maar als TS verzoekt normaal te doen, en daarbij zelfs een mod mee heeft gekregen, moet je of je mond houden, of normaal reageren!
Ik zie diverse keren dequote:Op donderdag 19 mei 2011 13:17 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Er wordt nog redelijk normaal gedaan door de meesten hier op het moment, normaal zijn de Fok!ers veel erger.
Propegandeerde jij niet door core exit inmiddels de hele west kust van de USA weggevaagt had moeten zijn en dat alle planten op de wereld al dood hadden moeten zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:18 schreef Bankfurt het volgende:
Kijk ten eerst naar wat er gebeurt, bij wat de oorzaak is dat een landmassa van de USA in de oceaan gaat zakken of vallen.
http://altnewsreport.wordpress.com/2011 ... 011-video/
Bekijk de video.
Het heet "fracking". Dat bekekent hidraulische fracturing van de aardkorst.
Ze doen dit stiekem onder het mom van zoeken naar aardgas.
Het wordt OVERAL gedaan in de USA, in strategische punten.
Het gebeurt OVERAL in de USA recht onder de neus van het slapende Amerikaanse volk.
Als de tijd gekomen is, wat dus de volgende maand is, juni 2011; dan is er niets meer dat de landmassa boven water kan houden en dan wil dat stuk land in de oceaan zinken.
Nee.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:19 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Propegandeerde jij niet door core exit inmiddels de hele west kust van de USA weggevaagt had moeten zijn en dat alle planten op de wereld al dood hadden moeten zijn.
Kun je niet inhoudelijk reageren ?quote:Hou toch op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |