Gelukkig ben je een vrouw! Die zijn over het algemeen niet zo snugger. Daarvoor zijn ze ook niet gebouwdquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:23 schreef MissVanity het volgende:
Hahaha! Ik doe mijn best. Maar ik kan het gewoon niet verbergen
quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:22 schreef MissVanity het volgende:
Hallo allemaal,
Ik wil even klagen over mijn IQ. Het is niet zo hoog. Maar het ergste is nog: ik weet dat zelf.
Dus ik voel me dom! BAH! Hoe hoog is jullie IQ?
Mijn IQ blijft hangen op 100.
De hamvraag is: Zie je er goed uit?quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:30 schreef MissVanity het volgende:
Ach, zonder domme mensen is het leven ook maar saai.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:27 schreef captainkid het volgende:
Heb je de test wel op je eigen niveau gedaan?
Want iemand van het LBO die een test doet voor mensen van de HAVO zal altijd te laag scoren.
Dat hangt echt niet alleen van je IQ af hoor..quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:41 schreef MissVanity het volgende:
Ik heb een HAVO diploma. Heb een paar testen online gedaan. Zal ook wel niet helemaal kloppen.
Maar ik baal gewoon. Want ik wilde astronoom worden. Dat wordt dus niks...
Ik ben vast te dom om jouw taalgebruik te snappen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:29 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Ah eindelijk eens een topic waar ik eens lekker ongegeneerd met mijn IQ kan patsen, mijn eerste IQ test gaf een score van tussen de 119 en 139 en werd ik door de psychiater hoogbegaafd genoemd, ook was het omdat het een afdeling met mensen met schizofrenie betrof die gemiddeld 10 punten lager dan gemiddeld scoren ook de hoogste score ooit genoteerd.
Brol...quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:41 schreef MissVanity het volgende:
Ik heb een HAVO diploma. Heb een paar testen online gedaan. Zal ook wel niet helemaal kloppen.
Sterrenkunde wordt ook alleen gegeven op universiteiten dus dan moet je nog wel iets meer halen dan havoquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:41 schreef MissVanity het volgende:
Maak je niet druk, zolang je maar goede cijfers haalt.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:44 schreef MissVanity het volgende:
Die droom heb ik al opgegeven. Mijn broer is hoogbegaafd(IQ 180) dus naast hem valt het ook nogal op dat ik niet zo slim ben..
quote:
Daar zit niet echt werk in.....quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:46 schreef MissVanity het volgende:
Deed ik altijd. 8en en 9ens! Ik kan wel heel goed leren. Volgend jaar wil ik weer naar school gaan.
Ik denk dat ik ga voor de opleiding tot dierenartsassistent.
Mijn IQ schommelt tussen de 120 en 130 en ik lijk ook behoorlijk dom vergeleken bij mijn zusje (IQ >150, afgestudered master of sciencequote:Op donderdag 19 mei 2011 12:44 schreef MissVanity het volgende:
Die droom heb ik al opgegeven. Mijn broer is hoogbegaafd(IQ 180) dus naast hem valt het ook nogal op dat ik niet zo slim ben..
Viel de uitkomst wat tegen SwJ?quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:50 schreef SuperwormJim het volgende:
IQ-testen op internet
Als je waarde hecht aan de uitkomst van zo'n test, ben je pas echt dom.
Ik kan nu een foute grap maken.. Maar doe het niet.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:51 schreef MissVanity het volgende:
Flauw he dat het zo verdeeld is. Maar mijn broer is net iets te intelligent. Hij is gek zeg maar.
Heeft een persoonlijkheidsstoornis en is aan de drugs... Dus echt heel jaloers ben ik niet.
Ik functioneer.
Sloerie gespotquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:43 schreef MissVanity het volgende:
Ik kleed me trouwens niet als sloerie... Wel een tijdje gedaan.
Als je wil weten hoe ik eruit zie: http://rowuhntjuh.hyves.nl/
Bedankt hequote:
Gelukkig ben ik wel afgestudeerd, een hoog IQ heb ik blijkbaar niet nodig gehadquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo issie nou eenmaal, hij heeft een laag IQ én een stoornis
Tuurlijk niet, met fatsoenlijke spiekbriefjes kom je ook verquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik wel afgestudeerd, een hoog IQ heb ik blijkbaar niet nodig gehad!
Je spreekt uit ervaring?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, met fatsoenlijke spiekbriefjes kom je ook ver.
Allebei uiteraard!quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:11 schreef Redskillz het volgende:
TS is een domme aandachtshoer, of een slechte troll..
Wat doe jij bij een psychiater op een afdeling met schizofrenen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:29 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Ah eindelijk eens een topic waar ik eens lekker ongegeneerd met mijn IQ kan patsen, mijn eerste IQ test gaf een score van tussen de 119 en 139 en werd ik door de psychiater hoogbegaafd genoemd, ook was het omdat het een afdeling met mensen met schizofrenie betrof, die gemiddeld 10 punten lager dan gemiddeld scoren, ook de hoogste score ooit genoteerd.
Waarschijnlijk ziet hij dingen die er niet zijn!quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:15 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Wat doe jij bij een psychiater op een afdeling met schizofrenen?
Misschien zijn ze niet de slimste maar hebben ze wel andere goede kwaliteitenquote:
Nice.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:19 schreef MissVanity het volgende:
Dat is een foto van mij met mijn nichtje. Ik ben de brunette.
je kijkt ook wat dom uit je ogen en je nichtje zal ik wel keer wille mee one night stand weat is haar ping?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:19 schreef MissVanity het volgende:
Lijkt me logisch dat je niet de foto van je nichtje als profielfoto instelt.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:19 schreef MissVanity het volgende:
Jammer ik had gehoopt dat je de blondine zou zeggen. Die vind ik knapper.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:19 schreef MissVanity het volgende:
'raken'?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:21 schreef Multivitamine het volgende:
Die blonde zou ik wel raken ja, die gothic niet.
Ben jij wel een sletje ?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:22 schreef MissVanity het volgende:
Tja... Mijn nichtje valt erg in de smaak bij de jongens.
Ze is ook nog eens heel lief en geen slet!
Ik ben bang dat je geen kans maakt amenth!
Nee, bedankt.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:22 schreef MisterChirrel het volgende:
Dit ben ik:
[ afbeelding ]
Zou jij mij willen betasten?
Ik wil je een nekschot geven.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:22 schreef MisterChirrel het volgende:
Dit ben ik:
[ afbeelding ]
Nope...quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:22 schreef MisterChirrel het volgende:
Dit ben ik:
[ afbeelding ]
voorruit? van mijn auto? Das ook nog een optie mits met minimaal 100 km/u.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beter een gelaatschot, gaat ie nog op voorruit
Al zo'n negen jaar niet meer.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:23 schreef muhahaha het volgende:
@Misterchirrel: Gatverpielekes die wangzakken onder de ogen dan... nondeju kom je wel buiten?
Ik zit achter de rhododendron als je me zoekt.quote:
Achter welke?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:25 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Al zo'n negen jaar niet meer.
[..]
Ik zit achter de rhododendron als je me zoekt.
Wat verwacht je, je post je hyves hier. Het is en blijft fok hè.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:40 schreef MissVanity het volgende:
Dat ben ik met mijn vriendje. Heel leuk dat jullie foto's van mij plaatsen...
En daarna jullie meningen gaan spuien.
Volgens mij heb ik daar niet om gevraagd...
Ik plaats ten compensatie een foto van mijzelve, dat is toch wel aardig?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:40 schreef MissVanity het volgende:
Zonder domme mensen heb je geen slimme mensenquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:41 schreef Arthur_Dent het volgende:
Terechte klacht, domme mensen zijn kut.
Ach op Fok! moet jij jezelf erboven weten te zetten. Ik ben ook afgebrand, mij hoor je er niet over. Dat risico loop je als je een foto of profiel plaatst.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:43 schreef MissVanity het volgende:
Volgens mij vindt niemand het leuk te horen dat hij of zij lelijk wordt gevonden...
Dat doet pijn!
Dank, en oh. :[quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:44 schreef MissVanity het volgende:
MisterChirrel je ziet er wel stoer uit
Maar ik wil je nog steeds niet betasten!
Zojuist toevallig eentje gedaan, veel vragen fout vanwege tijdlimiet, toch nog 118 gehaald.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:48 schreef Supersoep het volgende:
Ik heb ooit 131 gehaald op de BNN test en sindsdien doe ik ze niet meer uit angst dat ik lager uitval.
Stoppen op je hoogtepunt.
inb4 "jij hebt een laag iq."quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:52 schreef Unfabulouss het volgende:
Mensen die een IQ belangrijk vinden.
Ja heel laag!!! Flikker toch op.quote:
Drie uitroeptekens is toch wel een teken van een lager IQ. Net zoals bepaalde smileys zoals dat duiveltje.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:55 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Ja heel laag!!! Flikker toch op.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:56 schreef MissVanity het volgende:
Dat duidt op een IQ van 105 tot 120. Qua opleidingsniveau komt dat overeen met HBO of universiteit. Bij een echte IQ test zou je met oefenen en concentratie wellicht nog hoger scoren.
YEAH!
!!!!!@@@####$$$$$quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:56 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Drie uitroeptekens is toch wel een teken van een lager IQ. Net zoals bepaalde smileys zoals dat duiveltje.
WOW MASTER OF SCIENCE?quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Mijn IQ schommelt tussen de 120 en 130 en ik lijk ook behoorlijk dom vergeleken bij mijn zusje (IQ >150, afgestudered master of science) dus dat zegt ook niks.
Oei, deze uitspraak was uitermate luid, mijn oren suizen als nimmer te voor.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:55 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Ja heel laag!!! Flikker toch op.
Ohja? Hoeveel is een miljoen keer... een MILJOEN!!!!!!1111quote:
Niks mis met Psychologie mits op WO niveau.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:59 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Master of ScienceDat word je al met een studie psychologie.
Klopt, maar het is toch iets heel anders als geneeskunde.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:00 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Niks mis met Psychologie mits op WO niveau.
Vergeet niet dat alle mannelijke Fok!kers een piemel van minimaal 23 centimeter hebben!quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
100 is gewoon gemiddeld in Nederland hoor.
Natuurlijk zit elke Fok!ker wel op 150.
Geneeskunde is een verkapte HBO opleiding omdat je dingen in de praktijk moet brengen met je handen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:01 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Klopt, maar het is toch iets heel anders als geneeskunde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha die had ik ookquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:02 schreef MissVanity het volgende:
Persoonlijkheidstesten zijn ook leuk.
Dit is mijn uitslag:
Anderen zien je als fris, levendig, charmant, amusant, practisch en altijd geinteresseerd. Iemand die constant in het centrum van de aandacht staat, maar behoorlijk goed uitgebalanceerd, zodat het niet naar je hoofd stijgt. Men ziet je verder ook als vriendelijk, begrijpend en meelevend. iemand die de ander altijd een hart onder de riem steekt en probeert te helpen waar hij kan.
dit doet mij deugtquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:12 schreef Bosbeetle het volgende:
Wees gerust ook met een hoog IQ kun je slecht terecht komen
welkom op Fok!quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:40 schreef MissVanity het volgende:
Is zij ook dom? en makkelijk?quote:
Walgelijk hoe iedereen achter je nichtje aanzit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeer herkenbaar.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:48 schreef Supersoep het volgende:
Ik heb ooit 131 gehaald op de BNN test en sindsdien doe ik ze niet meer uit angst dat ik lager uitval.
Stoppen op je hoogtepunt.
Echt?quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:03 schreef Parietale_kwab het volgende:
Vergeet niet dat alle mannelijke Fok!kers een piemel van minimaal 23 centimeter hebben!
Je bent niet de knapste. Beetje eng ook.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:43 schreef MissVanity het volgende:
Ik kleed me trouwens niet als sloerie... Wel een tijdje gedaan.
Als je wil weten hoe ik eruit zie: http://rowuhntjuh.hyves.nl/
Gelukkig ben je niet zuinig met details.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:12 schreef MissVanity het volgende:
23 cm is echt groot. Heb ooit een vriendje gehad met een lul van 23 cm.
Ik lachte hem eerst uit omdat ik het niet geloofde, tot ie m liet zien.
Je moet er echt niet blij mee zijn.
Het is echt auw voor sommige vrouwen!
Sommige meisjes bedoel je?quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:12 schreef MissVanity het volgende:
23 cm is echt groot. Heb ooit een vriendje gehad met een lul van 23 cm.
Ik lachte hem eerst uit omdat ik het niet geloofde, tot ie m liet zien.
Je moet er echt niet blij mee zijn.
Het is echt auw voor sommige vrouwen!
Eng? Hoezo dat? Ik zou mezelf niet beschrijven als eng...quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:12 schreef Snever het volgende:
[..]
Je bent niet de knapste. Beetje eng ook.
Mag ik mijn boekenlegger tussen je bladzijden leggen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:14 schreef MissVanity het volgende:
Ja sorry...
Ik ben echt een open boek.
Jij bent zeker ook lekker gek?quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:14 schreef MissVanity het volgende:
Ja sorry...
Ik ben echt een open boek. Veel mensen kunnen daar niet mee omgaan.
Maar ja, ik zeg eigenlijk altijd gewoon wat ik denk.
Alle kenmerken zijn er.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:21 schreef MissVanity het volgende:
Prettig gestoord
En ontzettend grappig (vind ik zelf... andere mensen vinden me vooral raar)
Cynisme en sarcasme zijn ook leuk.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:26 schreef MissVanity het volgende:
Beter gek dan normaal hoor.
Ik heb tenminste lol in het leven!
De hele tijd serieus zijn is ook zo saai.
Je bent net GEERT mijn allergrootsteidool!!!quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:14 schreef MissVanity het volgende:
Ja sorry...
Ik ben echt een open boek. Veel mensen kunnen daar niet mee omgaan.
Maar ja, ik zeg eigenlijk altijd gewoon wat ik denk.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:13 schreef MisterChirrel het volgende:
Gelukkig ben je niet zuinig met details.
Wanneer ben je een meisje en wanneer een vrouw in jouw optiek?quote:
Het moment waarop 23 cm te klein wordt.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wanneer ben je een meisje en wanneer een vrouw in jouw optiek?
Dit.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:44 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Het moment waarop 23 cm te klein wordt.
Tof, dan blijf ik lekker een meisje.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:44 schreef MisterChirrel het volgende:
Het moment waarop 23 cm te klein wordt.
Doe dat.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Tof, dan blijf ik lekker een meisje.
Beter.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Tof, dan blijf ik lekker een meisje.
http://lmgtfy.com/?q=Gratis+IQ+testquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:45 schreef computerprobleem het volgende:
Waar kun je zo'n IQ test doen, altijd willen doen, maar weet niet waar. Online vragen ze om je tel. nr voor het resultaat, doe ik niet aan.
Dat is leuk voor mensa.nl.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:55 schreef muhahaha het volgende:
Ow ik dacht even dat je me had geroepen.
@MisterChirrel. Bij mensa.nl mag je ook gratis testen en als je echt slim bent mag je bij de club
Dus verveel je je niet.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:00 schreef MissVanity het volgende:
Ik verveel me echt stierlijk op mijn werk...
Ben al de hele dag aan het fokken...
Bij welke cell hoor je? Al quada of die andere?quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:59 schreef Flixxy het volgende:
Met kennis kun je een hoop goedmaken. Ik ben een lopende feitjes-bom.
Overigens zit ik iets onder het FOK! IQ gemiddelde: ~130.
Iets boven het FOK! EQ gemiddelde: ~80.
Je hebt inderdaad een korter kapsel.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:00 schreef MissVanity het volgende:
Ik verveel me echt stierlijk op mijn werk...
Ben al de hele dag aan het fokken...
Zolang je mij maar niet probeert te beroven onder het autorijden, vind ik alles prima.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Fijn! Zijn er verder nog voorwaarden aan verbonden?
Nou mijn vraag aan jou was of je misschien mee wilde doen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:09 schreef MissVanity het volgende:
Dit topic neemt een andere wending (dat doet t eigenlijk al de hele tijd haha)
Cool! Euhm, maar waarom zijn neus?quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:11 schreef MissVanity het volgende:
Met het betasten van Chirrel?
Uhm okeej ik doe zijn neus wel!
Dat is zo lekker gek.quote:
Mister Chirrel voor jou.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:11 schreef MissVanity het volgende:
Met het betasten van Chirrel?
Uhm okeej ik doe zijn neus wel!
Alleen in de weekenden.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:17 schreef MissVanity het volgende:
Van mij wel!
Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
MisterChirrel? Wil je ook door mannen betast worden?
quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:22 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Als het maar niet tijdens de preek gaat plaatsvinden.
Goed, zondagmiddag dus?quote:
Iedereen had wel een uitgesproken mening ja.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:30 schreef MissVanity het volgende:
Daar zijn we over uitgesproken(Mijn iq)
Hij staat nog in mijn geschiedenis en die foto staat als bureaublad ingesteld!quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:34 schreef muhahaha het volgende:
Alleen maar omdat je hyves linkje weg is
Daten?quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:32 schreef MissVanity het volgende:
De vervelende mensen zijn afgetaaid.
Dus nu alleen nog maar gezelligheid!
Wat? Die heb ik gemistquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:34 schreef muhahaha het volgende:
Alleen maar omdat je hyves linkje weg is
Ik hou van je zieke gedachtenkronkelsquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:35 schreef MisterChirrel het volgende:
Hij staat nog in mijn geschiedenis en die foto staat als bureaublad ingesteld!
Kan ik eindelijk een romantisch etentje organiseren.
Waarom galmt er nu ineens *forever alone* door mijn hoofd...quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:35 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Hij staat nog in mijn geschiedenis en die foto staat als bureaublad ingesteld!
Kan ik eindelijk een romantisch etentje organiseren.
HM partyflock? Die heb ik weer gemistquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat? Die heb ik gemistIk heb alleen de partyflock link gezien..
[..]
Ik hou van je zieke gedachtenkronkels
Ik mis het plaatje waarin het mannetje zijn vingers in de oren steekt, derhalve kan ik geen antwoord geven op deze vraag.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Voor mensen met een laag IQ is dit vast een moeilijke examenvraag:
[ afbeelding ]
Heb je ook een versie met vrouwelijke personen? Op deze manier kan ik natuurlijk niet tot een goed antwoord komenquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ afbeelding ]
Zowel A als C, je ziet toch duidelijk dat die kap over z'n oren heen zit.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ afbeelding ]
Ooit eens gelezen in een BAWthread, het was zo zielig maar tegelijkertijd zo intrigerend.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom galmt er nu ineens *forever alone* door mijn hoofd...
Mensen die denken dit topic weer ontopic te makenquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:39 schreef Wing het volgende:
Mensen die zich druk maken over een IQ-test.
Instellingen die op basis van IQ-testen mensen afkeuren
Duidelijk B. Allees draagt de man in dit voorbeeld het object verkeerd!quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ afbeelding ]
B (even spieken wat b ook al weer was)quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien komen jullie hier dan wel uit
Dat is al meerdere malen gepost.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:44 schreef Repeating het volgende:
Getest bij een of andere man járen geleden. 134.
Waar kun je nu zo'n test doen?
Waar is antwoord D: geen van bovenstaande antwoorden is juist?quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien komen jullie hier dan wel uit
Die is er nietquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waar is antwoord D: geen van bovenstaande antwoorden is juist?
Het is halflang. Kan er net geen staartje in doen. Heb niet echt een recente foto...quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:51 schreef muhahaha het volgende:
Hoezo kort haar, op hyves had je lang haar. Nu voel ik me beduvelt
Je liegt.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die is er niet
Want het juiste antwoord wordt wel genoemd
Ach joh, er moet nog iets mysterieus aan je overblijven toch?quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:52 schreef MissVanity het volgende:
Het is halflang. Kan er net geen staartje in doen. Heb niet echt een recente foto...
Sorry jongens!
Gelukkig werk je niet voor een weeshuis.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:53 schreef muhahaha het volgende:
Ooow dat is niet kort, ik schrok me wezenloos.
Nee.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ach joh, er moet nog iets mysterieus aan je overblijven toch?
Ow is het alweer het einde van de maandquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:54 schreef MissVanity het volgende:
Man oh man! Ik heb verschrikkelijke koppijn!
BAH! Gelukkig kan ik hier lekker lachen met jullie. Dat helpt!
Bedank liever jezelf voor dit topicquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:54 schreef MissVanity het volgende:
Man oh man! Ik heb verschrikkelijke koppijn!
BAH! Gelukkig kan ik hier lekker lachen met jullie. Dat helpt!
Kijk kijk, we hebben het bewijs.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:46 schreef MissVanity het volgende:
Deed ik altijd. 8en en 9ens! Ik kan wel heel goed leren. Volgend jaar wil ik weer naar school gaan.
Ik denk dat ik ga voor de opleiding tot dierenartsassistent.
Maar als TS daar een foto van zou linken, vrees ik dat je romantische diner koud wordt en je geen hap naar binnen krijgt.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:57 schreef MisterChirrel het volgende:
Alleen in een pikant lingeriesetje.
Beledig je de TS nou? Schande!quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar als TS daar een foto van zou linken, vrees ik dat je romantische diner koud wordt en je geen hap naar binnen krijgt.
Heldquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:59 schreef MisterChirrel het volgende:
Oh zo.![]()
Gelukkig heb ik het éénhandig eten al jaren onder de knie.
MisterVanity@gmail.com?quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:01 schreef MissVanity het volgende:
Ik heb geen pikante foto's van mezelf
Mijn vriend wel! Dus neem maar contact met hem op!
Zijn telefoonnummer/mailadres/hyvesprofiel/facebookprofiel?quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:01 schreef MissVanity het volgende:
Ik heb geen pikante foto's van mezelf
Mijn vriend wel! Dus neem maar contact met hem op!
Hm, daar kom ik niet hoog mee in de heldenhiërarchie;quote:
Waarop baseer jij dat?quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wederom bewijs dat een hoog IQ en sociale vaardigheden niet samen gaan
Op het feit dat je met je egocentrische post dit topic komt binnenstormen zonder je bewust te zijn dat je een leuk groepsgesprek daarmee verstoort.quote:
Zo te zien denkt links dat ook van middenquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:12 schreef MisterChirrel het volgende:
[ afbeelding ]
Links valt goed te doen.
IK PROBEER JULLIE TE BREKUN!!quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:13 schreef MissVanity het volgende:
OMG! Wie zijn die mensen daar op de foto bij mijn vriend?
Ik ken ze niet!
Oh je probeerde FOK! te hacken. Ban, kick, slotje, allesquote:
Leuk groepsgesprekquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Op het feit dat je met je egocentrische post dit topic komt binnenstormen zonder je bewust te zijn dat je een leuk groepsgesprek daarmee verstoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |