Gelukkig ben je een vrouw! Die zijn over het algemeen niet zo snugger. Daarvoor zijn ze ook niet gebouwdquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:23 schreef MissVanity het volgende:
Hahaha! Ik doe mijn best. Maar ik kan het gewoon niet verbergen
quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:22 schreef MissVanity het volgende:
Hallo allemaal,
Ik wil even klagen over mijn IQ. Het is niet zo hoog. Maar het ergste is nog: ik weet dat zelf.
Dus ik voel me dom! BAH! Hoe hoog is jullie IQ?
Mijn IQ blijft hangen op 100.
De hamvraag is: Zie je er goed uit?quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:30 schreef MissVanity het volgende:
Ach, zonder domme mensen is het leven ook maar saai.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:27 schreef captainkid het volgende:
Heb je de test wel op je eigen niveau gedaan?
Want iemand van het LBO die een test doet voor mensen van de HAVO zal altijd te laag scoren.
Dat hangt echt niet alleen van je IQ af hoor..quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:41 schreef MissVanity het volgende:
Ik heb een HAVO diploma. Heb een paar testen online gedaan. Zal ook wel niet helemaal kloppen.
Maar ik baal gewoon. Want ik wilde astronoom worden. Dat wordt dus niks...
Ik ben vast te dom om jouw taalgebruik te snappen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:29 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Ah eindelijk eens een topic waar ik eens lekker ongegeneerd met mijn IQ kan patsen, mijn eerste IQ test gaf een score van tussen de 119 en 139 en werd ik door de psychiater hoogbegaafd genoemd, ook was het omdat het een afdeling met mensen met schizofrenie betrof die gemiddeld 10 punten lager dan gemiddeld scoren ook de hoogste score ooit genoteerd.
Brol...quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:41 schreef MissVanity het volgende:
Ik heb een HAVO diploma. Heb een paar testen online gedaan. Zal ook wel niet helemaal kloppen.
Sterrenkunde wordt ook alleen gegeven op universiteiten dus dan moet je nog wel iets meer halen dan havoquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:41 schreef MissVanity het volgende:
Maak je niet druk, zolang je maar goede cijfers haalt.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:44 schreef MissVanity het volgende:
Die droom heb ik al opgegeven. Mijn broer is hoogbegaafd(IQ 180) dus naast hem valt het ook nogal op dat ik niet zo slim ben..
quote:
Daar zit niet echt werk in.....quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:46 schreef MissVanity het volgende:
Deed ik altijd. 8en en 9ens! Ik kan wel heel goed leren. Volgend jaar wil ik weer naar school gaan.
Ik denk dat ik ga voor de opleiding tot dierenartsassistent.
Mijn IQ schommelt tussen de 120 en 130 en ik lijk ook behoorlijk dom vergeleken bij mijn zusje (IQ >150, afgestudered master of sciencequote:Op donderdag 19 mei 2011 12:44 schreef MissVanity het volgende:
Die droom heb ik al opgegeven. Mijn broer is hoogbegaafd(IQ 180) dus naast hem valt het ook nogal op dat ik niet zo slim ben..
Viel de uitkomst wat tegen SwJ?quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:50 schreef SuperwormJim het volgende:
IQ-testen op internet
Als je waarde hecht aan de uitkomst van zo'n test, ben je pas echt dom.
Ik kan nu een foute grap maken.. Maar doe het niet.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:51 schreef MissVanity het volgende:
Flauw he dat het zo verdeeld is. Maar mijn broer is net iets te intelligent. Hij is gek zeg maar.
Heeft een persoonlijkheidsstoornis en is aan de drugs... Dus echt heel jaloers ben ik niet.
Ik functioneer.
Sloerie gespotquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:43 schreef MissVanity het volgende:
Ik kleed me trouwens niet als sloerie... Wel een tijdje gedaan.
Als je wil weten hoe ik eruit zie: http://rowuhntjuh.hyves.nl/
Bedankt hequote:
Gelukkig ben ik wel afgestudeerd, een hoog IQ heb ik blijkbaar niet nodig gehadquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo issie nou eenmaal, hij heeft een laag IQ én een stoornis
Tuurlijk niet, met fatsoenlijke spiekbriefjes kom je ook verquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik wel afgestudeerd, een hoog IQ heb ik blijkbaar niet nodig gehad!
Je spreekt uit ervaring?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, met fatsoenlijke spiekbriefjes kom je ook ver.
Allebei uiteraard!quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:11 schreef Redskillz het volgende:
TS is een domme aandachtshoer, of een slechte troll..
Wat doe jij bij een psychiater op een afdeling met schizofrenen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:29 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Ah eindelijk eens een topic waar ik eens lekker ongegeneerd met mijn IQ kan patsen, mijn eerste IQ test gaf een score van tussen de 119 en 139 en werd ik door de psychiater hoogbegaafd genoemd, ook was het omdat het een afdeling met mensen met schizofrenie betrof, die gemiddeld 10 punten lager dan gemiddeld scoren, ook de hoogste score ooit genoteerd.
Waarschijnlijk ziet hij dingen die er niet zijn!quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:15 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Wat doe jij bij een psychiater op een afdeling met schizofrenen?
Misschien zijn ze niet de slimste maar hebben ze wel andere goede kwaliteitenquote:
Nice.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:19 schreef MissVanity het volgende:
Dat is een foto van mij met mijn nichtje. Ik ben de brunette.
je kijkt ook wat dom uit je ogen en je nichtje zal ik wel keer wille mee one night stand weat is haar ping?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:19 schreef MissVanity het volgende:
Lijkt me logisch dat je niet de foto van je nichtje als profielfoto instelt.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:19 schreef MissVanity het volgende:
Jammer ik had gehoopt dat je de blondine zou zeggen. Die vind ik knapper.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:19 schreef MissVanity het volgende:
'raken'?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:21 schreef Multivitamine het volgende:
Die blonde zou ik wel raken ja, die gothic niet.
Ben jij wel een sletje ?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:22 schreef MissVanity het volgende:
Tja... Mijn nichtje valt erg in de smaak bij de jongens.
Ze is ook nog eens heel lief en geen slet!
Ik ben bang dat je geen kans maakt amenth!
Nee, bedankt.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:22 schreef MisterChirrel het volgende:
Dit ben ik:
[ afbeelding ]
Zou jij mij willen betasten?
Ik wil je een nekschot geven.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:22 schreef MisterChirrel het volgende:
Dit ben ik:
[ afbeelding ]
Nope...quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:22 schreef MisterChirrel het volgende:
Dit ben ik:
[ afbeelding ]
voorruit? van mijn auto? Das ook nog een optie mits met minimaal 100 km/u.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beter een gelaatschot, gaat ie nog op voorruit
Al zo'n negen jaar niet meer.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:23 schreef muhahaha het volgende:
@Misterchirrel: Gatverpielekes die wangzakken onder de ogen dan... nondeju kom je wel buiten?
Ik zit achter de rhododendron als je me zoekt.quote:
Achter welke?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:25 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Al zo'n negen jaar niet meer.
[..]
Ik zit achter de rhododendron als je me zoekt.
Wat verwacht je, je post je hyves hier. Het is en blijft fok hè.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:40 schreef MissVanity het volgende:
Dat ben ik met mijn vriendje. Heel leuk dat jullie foto's van mij plaatsen...
En daarna jullie meningen gaan spuien.
Volgens mij heb ik daar niet om gevraagd...
Ik plaats ten compensatie een foto van mijzelve, dat is toch wel aardig?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:40 schreef MissVanity het volgende:
Dat ben ik met mijn vriendje. Heel leuk dat jullie foto's van mij plaatsen...
En daarna jullie meningen gaan spuien.
Volgens mij heb ik daar niet om gevraagd...
Zonder domme mensen heb je geen slimme mensenquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:41 schreef Arthur_Dent het volgende:
Terechte klacht, domme mensen zijn kut.
Ach op Fok! moet jij jezelf erboven weten te zetten. Ik ben ook afgebrand, mij hoor je er niet over. Dat risico loop je als je een foto of profiel plaatst.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:43 schreef MissVanity het volgende:
Volgens mij vindt niemand het leuk te horen dat hij of zij lelijk wordt gevonden...
Dat doet pijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |