Nouja je kan er wel lacherig over doen maar de optie vertical sync is er speciaal voor bedacht om screentearing te voorkomen en ja ook retesnelle pc's met dito videokaarten hebben daar wel eens last van. Dan kan je wel doen of ik achterlijk ben, maar het is gewoon zo. Punt.quote:
Ik weet dat het daarvoor isquote:Op maandag 23 mei 2011 13:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja je kan er wel lacherig over doen maar de optie vertical sync is er speciaal voor bedacht om screentearing te voorkomen en ja ook retesnelle pc's met dito videokaarten hebben daar wel eens last van. Dan kan je wel doen of ik achterlijk ben, maar het is gewoon zo. Punt.
Als ik jou begrijp moet iedereen er last van hebben als het uit staatquote:Op maandag 23 mei 2011 13:50 schreef vosss het volgende:
Ow dus als ik het goed begrijp is er zolang jij geen last van junks hebt, om maar iets te noemen, geen enkel probleem; ookal zijn er legio mensen die daar wel last van hebben
Helemaal niet, maar jij zit mij belachelijk te maken alsof ik pure onzin sta te verkopen en dat is verre van het gevalquote:Op maandag 23 mei 2011 14:17 schreef genakt het volgende:
[..]
Als ik jou begrijp moet iedereen er last van hebben als het uit staat
quote:Op maandag 23 mei 2011 08:11 schreef Leatherneck het volgende:
Uitdaging: de game op Insane uitspelen en bewust geen Quen gebruiken.
Vsync uit HOEFT niet per se te betekenen dat je screen tearing krijgt. Het is alleen de remedy ervoor.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja. Die optie is er juist voor om dat te voorkomen en als je het nog nooit gehad hebt dan heb je niet goed gekeken lijkt me
Dat suggereer je zelfquote:Op maandag 23 mei 2011 14:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Helemaal niet, maar jij zit mij belachelijk te maken alsof ik pure onzin sta te verkopen en dat is verre van het geval![]()
Laat even weten hoe het ging.quote:
In Vergen?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:38 schreef seto het volgende:
LOL @ die quest in act 2 waar je een potion moet drinken.
Ben je al bij de smid geweest? Heeft evt. ook de materialen, als jij de orens hebt.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:33 schreef mighty84 het volgende:
hmmm ben ik zo slecht of gaat het niet zit nog steeds in chapter 1 te kloten om een silver zwaard te krijgen
Waar ging dat over? Heb ik toch iets gemist denk ik.quote:
Dingen zijn chill. Wel wachten tot je greater mutagens hebt.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:38 schreef Jump het volgende:
Iemand al van die Mutagens gebruikt? Ik heb er al meer dan ik ooit kan gebruiken
Je kunt ook maar een handjevol skills mutaten. Vooral een mooie bron van inkomstenquote:Op maandag 23 mei 2011 21:38 schreef Jump het volgende:
Iemand al van die Mutagens gebruikt? Ik heb er al meer dan ik ooit kan gebruiken
quote:Op maandag 23 mei 2011 21:44 schreef Silv het volgende:
[..]
Waar ging dat over? Heb ik toch iets gemist denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |