SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit klinkt al FUCKING awesome!
Ik ben het met je eens! En terraria kost maar 10 euro op steam !
Dan heb je de singleplayer en de multiplayer. Een deticated server komt later nog.
De trailer:
Wat screenshots:
Een doorsnede van een stuk map (even het zwarte vierkantje wegdenken)
Dit is even een snelle startpost, vol met googletranslate & spellingsfouten. Mij graag helpen met deze eruit te halen aub.
[ Bericht 0% gewijzigd door AwesomeSauce op 19-05-2011 09:51:04 ]leden van de spellings- en grammaticagestapo hoeven niet op mijn reacties (inclusief openingspost) te reageren.
Maar je wereld reset wel iedere keer, toch?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:54 schreef AwesomeSauce het volgende:
Online vindt ik nu zelf het leukste, mits je leuke mensen om mee te spelen.
Wat ik ook een toffe functie vind is dat je je equipment naar elke server toe neemt.
Dus je hoeft niet net als bij minecraft overnieuw te beginnen.
Gaat niet werken, ik wacht namelijk nog op kopen als er nog wat updates komen in het MP gedeelte.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:48 schreef Chuckster het volgende:
Heeft Fok al een eigen Terraria multiplayer server?
World Viewersquote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:33 schreef Chrizs het volgende:
Ik vind het een erg leuk spel en op moment iets leuker dan Minecraft, dat komt voornamelijk omdat je meer te doen hebt in Terraria
Dit is mijn world.
[ http://img695.imageshack.us/img695/3597/world22.png (copy/paste deze link) ]
Het is een kleine map, al vind ik de kleine maps nog behoorlijk groot.
maar anders kom je nooit echt ver denk, alleen maar omdat je anders letterlijk uuuuuuren bezig ben (heb mn eerste world op die manier gedaan)quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:19 schreef Enjoirobbin het volgende:
[..]
World Viewers![]()
Ik vind het cheaten en haalt de lol van alles zelf ontdekken er totaal af.
Ik heb het ook maar een keer gebruikt om te kijken hoe het werktequote:Op woensdag 25 mei 2011 11:19 schreef Enjoirobbin het volgende:
[..]
World Viewers![]()
Ik vind het cheaten en haalt de lol van alles zelf ontdekken er totaal af.
Zelfde, maar dan pas 's avonds gekocht... Heb nu beetje moeite met naar bed gaan, wat een vet spel! En als je dan zo'n map ziet bedenk je pas wat voor gigantische wereld het is!quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:20 schreef Verbodsbord het volgende:
Vanochtend gedownload, nu al 6/7 uur gespeeld. Wat een hard spel zeg
Ik heb sinds 9 uur vanochtend 12,4 uur gespeeldquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:59 schreef Timm-E het volgende:
[..]
Zelfde, maar dan pas 's avonds gekocht... Heb nu beetje moeite met naar bed gaan, wat een vet spel! En als je dan zo'n map ziet bedenk je pas wat voor gigantische wereld het is!
Je kunt zeker wel bouwen, alleen niet zo uitgebreid en luxe als in minecraft. Verder zitten er ook Bossfights in, en kun je gekke items craften(lightsabers, rocketboots, pistolen etc.)quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:26 schreef RickoKun het volgende:
Welke gare mod heeft mijn reactie verwijderd?
Dan nog een keer:
Is het hier de bedoeling dat je alleen maar aan het mijnen bent? Volgens mij kan je geen huisjes oid bouwen zoals in minecraft?
Hmmm Hmmmmmmmmm!!!!! Maar zijn er ook veel cheaters dan (zoals ik hierboven lees?)quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:29 schreef EpicKnife het volgende:
Het heeft wat dingen weg van Minecraft (bouwen, dungeons ondergrond etc) maar dit is veel uitgebreider. Veel meer te verkennen onder de grond dan alleen wat iron, gold en diamond met wat creepers en zombies.
Bovendien leer je magic etc. het is veel meer combat gericht. Je kan het zien als een soort 2D RPG Minecraft iets.
Het is geinspireerd door Minecraft, maar valt niet in alle fronten met elkaar te vergelijken.
Momenteel speel ik ook niet zoveel Minecraft meer, nu ik Terraria heb.
Moet je ff googlen. Het is een apart programmaatje, staat los van het spel zelf.quote:
Met een hamer. En pauzeknop mis ik ook wel inderdaad...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:49 schreef KrentebolHooft het volgende:
Net gedownload.
Weet iemand hoe ik blokjes in de achtergrond verniel? (zoals muren, plankjes en grond)
En is er een manier om het spel te pauzeren?
Dirtwall kan je niet verwijderen als je onder 'zee'niveau bent, aangezien er dan iets achter moet zitten. Je kunt natuurlijk niet onder de grond een wall weg hakken en lucht zienquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:05 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ja ik dacht al met een hamer, maar je mag blijkbaar geen dirtwall verwijderen als het niet in contact staat met een lege achtergrond.
Ja maar ik kan niet connecten......quote:
Hamachi gebruik ik hiervoor ook ja, ideaal.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:39 schreef SosuaCafe het volgende:
Het is heel moeilijk. Wat ik wel weet is dat je niet de port hoeft in te voeren. Hamachi werken de meesten mee.
Hamachi ftw.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:53 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Hamachi gebruik ik hiervoor ook ja, ideaal.
Phaseblade (lightsaber) doet opzich wel veel schadequote:Op zondag 29 mei 2011 23:21 schreef RickoKun het volgende:
Ben ook al fire imps tegen gekomen. Wat een hoerenbeesten zijn dat
Ik doe ze maar 3 dmg met mijn gouden zwaardje
Hmmm, nu moet ik gaan nadenken wat ik ga doen...
Eye of Chutulu verslaan.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:21 schreef RickoKun het volgende:
Ben ook al fire imps tegen gekomen. Wat een hoerenbeesten zijn dat
Ik doe ze maar 3 dmg met mijn gouden zwaardje
Hmmm, nu moet ik gaan nadenken wat ik ga doen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 mei 2011 01:13 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Eye of Chutulu verslaan.Ja maar dan moet ik eerst naar de hel om naar zo'n hell altaar te gaan toch? En dat is dus zwaar vertyfd om dat te doen... (en om nou eerst complete gold armor te moetne gaan halen....dan ben ik ook wel 10 uur bezig om al het goud bij elkaar te sprokkelen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je geen demon alter wat dichter aan de oppervlakte zitten? Ik wel namelijk, zowel op single als multiplayer. Had sowieso erg mazzel met singleplayer, heb een uurtje of 2/3 gespeeld, nu al silver en iron armor en een gold sword, heel veel ore boven 'zee' niveauquote:Op maandag 30 mei 2011 01:30 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik eerst naar de hel om naar zo'n hell altaar te gaan toch? En dat is dus zwaar vertyfd om dat te doen... (en om nou eerst complete gold armor te moetne gaan halen....dan ben ik ook wel 10 uur bezig om al het goud bij elkaar te sprokkelen)
Jawel hoor, gewoon Terraria een 2e keer opstarten, zodat je 2 instances van de game hebt lopen. 1 om te runnen, 1 om te spelen.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:39 schreef RickoKun het volgende:
Je kan dus niet een server hosten EN meespelen? Wat is dit voor epische faal?
Nice! Enige wat je als host kan doen is dag / nacht veranderen?quote:Op maandag 30 mei 2011 01:43 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Jawel hoor, gewoon Terraria een 2e keer opstarten, zodat je 2 instances van de game hebt lopen. 1 om te runnen, 1 om te spelen.
Ik denk dat je best bij die chasms naar beneden gaat en door middel van dynamiet zo'n orb kapot maakt (moet je wel zo'n hook hebben om weer om hoog te gaan), de monsters daar zijn minder goed dan helemaal beneden bij het lava. En daarna op zoek gaan naar de underground jungle en daarna op zoek naar de dungeon.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:25 schreef RickoKun het volgende:
Wie kan mij vertellen wat ik moet doen als ik nu gold armor etc allemaal heb? Wat is de volgende stap? Ik erger me dood aan die fire imps overigens (letterlijk en figuurlijk, want je kan ze nooit doodmaken omdat ze achter muren spawnen)
Hmmyesss, maar ik vind het zeer vervelend dat de spawnrate 9999999,99 is.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:59 schreef Timm-E het volgende:
[..]
Ik denk dat je best bij die chasms naar beneden gaat en door middel van dynamiet zo'n orb kapot maakt (moet je wel zo'n hook hebben om weer om hoog te gaan), de monsters daar zijn minder goed dan helemaal beneden bij het lava. En daarna op zoek gaan naar de underground jungle en daarna op zoek naar de dungeon.
In de singleplayer kan je op pauze drukken als je hem windowed hebt en buiten t beeld kliktquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:02 schreef Slickk het volgende:
Zo, met wat omwegen kan ik het toch op m'n Mac spelenNu wat bezig met m'n huisje, daarna maar op onderzoek uit. Ik mis nog wel een pauze knop, trouwens.
quote:Op maandag 30 mei 2011 17:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hmmyesss, maar ik vind het zeer vervelend dat de spawnrate 9999999,99 is.
Dan heb je nét 1 zo'n worm of hoe zo'n ding ook heet dood: komt de ander er alweer aan.
Het enige wat je moet doen is als een gek gaan mijnen en ondertussen maar een shitload aan healing potions drinken....
Bovendien kan ik niet naar die chasms, want dat is ebonstone en dat kan je alleen mijnen met een nightmare pick...... Eigenlijk kan je niks doen, want die nightmare pick kan je alleen halen vanuit de hell (of hoe dat daar helemaal beneden ook heet met die fire imps), maar ook daar moet je dat ding gebruiken dus ik snap er de ballen van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah oké, tofquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
In de singleplayer kan je op pauze drukken als je hem windowed hebt en buiten t beeld klikt
Zijn niet zo zeldzaam hoor, je kan er makkelijk 8 of meer vinden in een nachtquote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:17 schreef Slickk het volgende:
[..]
Ah oké, tof
Hoe groot is eigenlijk de kans dat je een vallende ster ziet en op kunt pakken? Ik was m'n huisje aan het afronden toen het donker was en dat was de eerste nacht, gelijk een vallende ster. Ik dacht dat die zeldzaam waren... Veel geluk gehad dan denk ik
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:06 schreef RickoKun het volgende:
Godverdomme wat een kankerspel. Ik wist wel in het begin al dat ik op het allerlaatst weer dood zou gaan bij die eye of kanker. En ja hoor, 30 / 3000 over en ik ga weer dood. Die gore kk nurse een beetje wegrennen terwijl ik op haar zit te klikken. Kuthoer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand wat je met Adamantite kan, roze/paarse dingen?
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:45 schreef Slickk het volgende:
Oh, elke keer als ik doodga raak ik de helft van m'n geld kwijt![]()
Ik heb nu wel twee toffe voorwerpen gevonden toen ik naar beneden viel in een lange tunnel en een aantal schatkisten tegenkwam;Verkopen of phaseblades maken. Als beginner zou ik voor verkopen gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand wat je met Adamantite kan, roze/paarse dingen?
Ik doe het rustig aan, dan verkoop ik ze inderdaad eerst wel. Bedankt voor de tip. Moet alleen nog even een kamertje maken voor een merchantquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:51 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Verkopen of phaseblades maken. Als beginner zou ik voor verkopen gaan.
Rechterklik.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:33 schreef JochemP het volgende:
Ik heb net wat meubeltjes neergezet (stoeltje, tafeltje) maar ik wil ze verplaatsen. Hoe kan ik ze weer oppakken?
Wat moet ik vasthebben? Als ik rechterklik op mijn tafeltje druk dan gebeurt er niksquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Rechterklik.
Spel 2 weken geleden gekocht. Vriend van me was alleen zo aardig om het weet ik hoeveel uur per dag te spelen en mij vervolgens alles al te geven wat hij niet nodig had, dus zonder iets te doen had ik al zo'n beetje alles.
Wel een leuk spel op zich. Ben nu de single player een beetje aan het verkennen.
Oh die meubels. Hmm. Geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:37 schreef JochemP het volgende:
[..]
Wat moet ik vasthebben? Als ik rechterklik op mijn tafeltje druk dan gebeurt er niks
Wat zijn normale items dan? Ik druk nooit op de rechtermuisknop. Alleen om deuren te openen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh die meubels. Hmm. Geen idee eigenlijk, bij de 'normale' items volstaat een rechterklik.
Eater of worlds is best te doen solo, ik had Skeletron op 800 hp solo vandaag, toen kwam er een vriend online helpen, had em makkelijk solo kunnen hebbenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:10 schreef RickoKun het volgende:
Met die meubels moet je een hamer hebben. En vervolgens met een hamer 'kapotslaan', vrees niet, ze breken niet af maar je pakt ze gewoon weer op
En ragequit idd
Maar goed, heb nu de Eye 2x verslagen. Maar ik zie dat ik OOK nog eens die verrekte Eater of Worlds dood moet makenDat lukt me nooit in mijn eentje
Heel herkenbaar, 47 uur gespeeld sinds donderdag volgens steamquote:Op woensdag 1 juni 2011 04:35 schreef Slickk het volgende:
Ik dacht rond 12 uur, ik ga nog even spelen. Keek ik eens op de klok, was het al 4:30.Steeds als ik bezig ben zie ik wel iets nieuws wat ik wil doen... Ging wel kansloos ten onder tegen Fire Imps die ik opeens tegenkwam, iets te diep gegraven.
misschien staat er binnen een stoel of tafel iets te dicht bij. Je deuren gaan in elk geval niet opslot ofzo als er een NPC inkomt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:08 schreef JochemP het volgende:
Waarom kan ik maar één van de twee deuren in mijn huisje openen van buitenaf?
EDIT: Nu allebei niet meer. Komt dat omdat die Guide er nu in woont ofzo?
Dan mag je lang wachten vrees ikquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:02 schreef leeell het volgende:
nou, alles gedaan
nu wachten op meer content
ze beloofden veel uit te brengen na release (beetje minecraft idee) , ach heb nog genoeg te doenquote:
Skyrim komt pas in november uit jwtz! (en met minecraft doen ze ook steeds exponentieel langer om iets uit te brengen)quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:14 schreef leeell het volgende:
[..]
ze beloofden veel uit te brengen na release (beetje minecraft idee) , ach heb nog genoeg te doenen er komt nog zat uit dit jaar
kan ik tot die dag tenminste elke dag fappen op de trailertquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:16 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Skyrim komt pas in november uit jwtz! (en met minecraft doen ze ook steeds exponentieel langer om iets uit te brengen)
Genoegquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:03 schreef JochemP het volgende:
Wat is er onder de grond behalve potjes met munten en steen en water? Ik heb nu een huisje gebouwd voor mezelf maar ik weet niet wat ik nu moet doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |