Ik stel hier de vragenquote:
Hmmz dat vermaakte me maar een seconde, heb je niets beters?quote:
Val op een hoopquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:45 schreef mokelembembe het volgende:
[..]
Ik stel hier de vragen
VERMAAK ME GEWOON!NU!
Hahaha ja....je vermaakt mequote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:46 schreef mokelembembe het volgende:
[..]
Hmmz dat vermaakte me maar een seconde, heb je niets beters?
Sorry dat was niet mijn bedoelingquote:
Ja das leuk hihihaha! Geef me meer MEER!quote:
Haha doe je het weer jij paljasquote:
Als het zo moet.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:45 schreef mokelembembe het volgende:
[..]
Ik stel hier de vragen
VERMAAK ME GEWOON!NU!
Waarom vind je jezelf hip?quote:
Jij begrijpt het tenminstequote:
Ow oke duidelijk...en is dat leuk? Of drukt het zwaar op je schouders om zo hip en alles te zijn? Verwachten mensen niet erg veel van je dan?quote:
Jawel, maar ik ben 'relaxed' dus het interesseert me niet.quote:Op donderdag 19 mei 2011 02:05 schreef mokelembembe het volgende:
[..]
Ow oke duidelijk...en is dat leuk? Of drukt het zwaar op je schouders om zo hip en alles te zijn? Verwachten mensen niet erg veel van je dan?
Ow...okquote:Op donderdag 19 mei 2011 02:09 schreef Hippe_Student het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ben 'relaxed' dus het interesseert me niet.
Ja.quote:
Dat meen je niet!quote:Op donderdag 19 mei 2011 02:11 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja.
Men zou snel denken dat dit gebakje voor een HIV infectie zorgt, maar dat is niet waar.
Het gebakje is vooral kankerverwekkend.
saai..quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:46 schreef Rodawa het volgende:
Vermaak je hier maar mee:
[ afbeelding ]
Voor de rest een kuttopic.
vermakelijk! Dank u!quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:10 schreef andreas612 het volgende:
Asjeblieft![]()
wél helemaal afkijken he gekkie!
Prachtig!quote:
Voor mijn vermaak anders ben ik alleen maar vervelendquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:12 schreef smegmanus het volgende:
Geef mij eens 2 redenen waarom ik dit topic open zou laten.
2 redenen waarom ik dit topic open zou laten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:12 schreef smegmanus het volgende:
Geef mij eens 2 redenen waarom ik dit topic open zou laten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
2 redenen waarom ik dit topic open zou laten.Alsjeblieft???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je vecht kan je verliezen, als je niet vecht heb je al verloren...
Als jij dan eens begint?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:17 schreef smegmanus het volgende:
Godverdomme en ik maar hopen dat er iemand begreep dat er tieten gepost moesten worden, maar nee hoor. Teleurstelling alom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |