abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97070106
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 12:03 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dit hele topic is gewoon een groot lulverhaal. Ik weet dat mijn auto in week 26 gebouwd wordt, 6 weken op transport gaat (vanuit Mexico), en dan moet ie nog rijklaar gemaakt worden etc etc, dus in de laatste week van augustus krijg ik de auto.

Maar dit hele topic hangt aan elkaar van tegenstrijdigheden. Als je bij de dealer zit en je wil een bepaalde configuratie gaan ze eerst kijken of dat ding ergens staat toevallig, dan heb je 'm zo. Is dat niet het geval (zoals bij mijn auto) dan zeggen ze er direct bij hoe lang de levertijd is.

Maar dit topic: 4wd - 2wd - 4wd. Betalen, dan weer aanbetalen, de naieviteit, zoals dat je gewoon maar 80% van je aanschafbedrag terug krijgt over 3 jaar, en daar verder geen voorwaarden aan zouden hangen, etc etc.

Als je alle uitspraken leest zou je kunnen denken dat TS helemaal niet zo'n helder licht is.
Dealer heeft aangegeven dat het 4 maanden gaat duren met een eventuele uitloop van 1 maand (transport denk ik?). Daarbij ook de mogelijkheid dat de auto eerder komt :)
pi_97070175
Ja, maar wel nu pas?

En reageer eens op de overige zaken die men aanhaalt joh :P.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 12:42:02 #103
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_97070302
quote:
3s.gif Op donderdag 19 mei 2011 01:28 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Kleine Franse auto's zijn probleemloos en goedkoop.
Nou, ik heb toch liever Peugeot of Citroën dan Renault, daar zit echt wel verschil in betrouwbaarheid in.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_97070483
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 12:38 schreef Anne het volgende:
Ja, maar wel nu pas?

Dat.

Nu geloof ik het trouwens helemaal niet meer, gaat steeds krommer klinken imho.
Scan dat contract eens of post er eens een foto van? Nadere gegevens kan je snel
even onzichtbaar maken met paint ofzo. Uploaden kan evt naar www.imgur.com ^O^
Nee.
pi_97070604
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 12:38 schreef Anne het volgende:
Ja, maar wel nu pas?

Wat bedoel je nu pas? Dat wist ik al toen ik voor de eerste keer kwam kijken hoor, is ook al eerder verteld in vorige topic.
pi_97070671
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 12:50 schreef RiftNL het volgende:

[..]

Wat bedoel je nu pas? Dat wist ik al toen ik voor de eerste keer kwam kijken hoor, is ook al eerder verteld in vorige topic.
Waarom had je het dan steeds over dat je de auto binnen enkele dagen mocht ophalen?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_97070692
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 12:52 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Waarom had je het dan steeds over dat je de auto binnen enkele dagen mocht ophalen?
Topic was 1 dag voor dat ik ging kijken aangemaakt (1 en 1 is 2 he ;) ) Zei al ben te voorbarig geweest :P
pi_97070843
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 12:53 schreef RiftNL het volgende:

[..]

Topic was 1 dag voor dat ik ging kijken aangemaakt (1 en 1 is 2 he ;) ) Zei al ben te voorbarig geweest :P
Maar je OP in topic 1 was dit:

quote:
Morgen ga ik hem betalen bij de Kia garage Heb de 1.6 met alle opties genomen zoals achteruitrij camera en navigatie aan boord
Dus of je liegt nu, of je loog daar. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_97070859
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 12:57 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Maar je OP in topic 1 was dit:

[..]

Dus of je liegt nu, of je loog daar. :)
Ik loog niet beetje dom beschreven laat die OP maar zitten heb ik het idee :')
pi_97070913
Over 4 tot 6 maanden wordt dit topic gewoon gekickt met foto's van zijn voiture en hemzelf erop. :Y
pi_97070958
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 12:50 schreef RiftNL het volgende:

[..]

Ja doei.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 01:16 schreef RiftNL het volgende:
Morgen ga ik hem betalen bij de Kia garage :)
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 23:38 schreef RiftNL het volgende:
Ben net terug van een uitvaart dus vandaar de late reactie ( moest ook nog stukkie rijden etc). De auto wordt over 4-6 maanden afgeleverd en dan wordt hij betaald (wel 1500 aanbetaald of course). Ik dacht dat hij er direct was vandaar dat ik zei ik ga hem vandeweek betalen (koude kermis etc :( )
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 00:49 schreef RiftNL het volgende:
Jawel of course heeft hij dat gezegd alleen ik was te voorbarig :D
Je spreekt jezelf tegen in anderhalve dag. En nu weer.
pi_97071217
Overigens lees ik topic 1 terug :') en eerst heb je het over dat je de Kia de dag erop gaat betalen, en even later in hetzelfde topic zeg je dat je de auto betaalt bij aflevering met je pinpas. Wat is het nou?

Een aanbetaling is trouwens ook wat anders dan "morgen ga ik hem betalen bij de Kia garage". :)
pi_97071255
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 13:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Overigens lees ik topic 1 terug :') en eerst heb je het over dat je de Kia de dag erop gaat betalen, en even later in hetzelfde topic zeg je dat je de auto betaalt bij aflevering met je pinpas. Wat is het nou?

Een aanbetaling is trouwens ook wat anders dan "morgen ga ik hem betalen bij de Kia garage". :)
Dat laatste dus (betaling bij aflevering zoals het hoort alleen ik was te voorbarig weer), heb wel klein bedrag aanbetaald staat ook op papier allemaal etc :)
pi_97071715
*verwijdert topic uit myat.
Facts don't care about your feelings
pi_97071802
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 13:18 schreef YoshiBignose het volgende:
*verwijdert topic uit myat.
:D.
  Moderator vrijdag 20 mei 2011 @ 13:23:28 #116
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_97071914
quote:
3s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 13:00 schreef Anne het volgende:

[..]

Ja doei.

[..]

[..]

[..]

Je spreekt jezelf tegen in anderhalve dag. En nu weer.
Dit.

Net zoals dat 4wd verhaal. Eerst is het dat je de auto hebt gekocht. Verschillende mensen roepen waarom geen 4wd. Jij reageert dat dat nergens voor nodig is. Vervolgens beginnen meer mensen over 'SUV zonder 4wd' en dan ineens is het wel een 4wd.

Dan wordt je geconfronteerd met het feit dat op de website staat dat de 1.6 niet leverbaar is met een 4wd, en dan is het ineens toch weer een 2wd maar heb je een oud boekje.

Maar los van dat alles...als je toch bij een dealer zit en je koopt een auto, dan weet je toch de ins en outs van die auto? Je bespreekt dat toch? Een van de features van een SUV is de mogelijkheid tot 4wd. Die verkoper roept dan toch direct dat op de 1.6 geen 4wd beschikbaar is. Dat soort dingen wéét je, lijkt mij, als je serieus bent gaan kijken.

En dan dat naieve verhaaltje van dat de verkoper wel eerlijk leek. Ja, dat doen ze meestal, maar dat wil nog niet zeggen dat ze je de waarheid vertellen. Ik weet niet, er rammelt in mijn optiek vanalles aan dit verhaal.

Ik geloof wel dat je de auto hebt gekocht, maar dat hele verhaal over Kia een van de betrouwbaarste automerken etc, kom op zeg, ik denk dat je je gewoon een beetje in het nauw gedreven voelde omdat de meeste mensen (terecht of onterecht) niet zo kapot zijn van Kia en dus maar je keuze bent gaat verdedigen.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 20 mei 2011 @ 13:25:44 #117
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_97072001
TS heeft ons allemaal getrolled :(?
Op elke fokker past een bril.
pi_97072089
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 13:23 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dit.

Net zoals dat 4wd verhaal. Eerst is het dat je de auto hebt gekocht. Verschillende mensen roepen waarom geen 4wd. Jij reageert dat dat nergens voor nodig is. Vervolgens beginnen meer mensen over 'SUV zonder 4wd' en dan ineens is het wel een 4wd.

Dan wordt je geconfronteerd met het feit dat op de website staat dat de 1.6 niet leverbaar is met een 4wd, en dan is het ineens toch weer een 2wd maar heb je een oud boekje.

Maar los van dat alles...als je toch bij een dealer zit en je koopt een auto, dan weet je toch de ins en outs van die auto? Je bespreekt dat toch? Een van de features van een SUV is de mogelijkheid tot 4wd. Die verkoper roept dan toch direct dat op de 1.6 geen 4wd beschikbaar is. Dat soort dingen wéét je, lijkt mij, als je serieus bent gaan kijken.

En dan dat naieve verhaaltje van dat de verkoper wel eerlijk leek. Ja, dat doen ze meestal, maar dat wil nog niet zeggen dat ze je de waarheid vertellen. Ik weet niet, er rammelt in mijn optiek vanalles aan dit verhaal.

Ik geloof wel dat je de auto hebt gekocht, maar dat hele verhaal over Kia een van de betrouwbaarste automerken etc, kom op zeg, ik denk dat je je gewoon een beetje in het nauw gedreven voelde omdat de meeste mensen (terecht of onterecht) niet zo kapot zijn van Kia en dus maar je keuze bent gaat verdedigen.
http://www.autokopen.nl/p(...)_botsproeven_VS.html etc etc
pi_97072152
quote:
Wat een oneliner weer.

Nou is het niet leuk of grappig meer :{w.
pi_97072507
quote:
Etc etc?
En deze test bewijst wat precies? Betrouwbaarheid?

De Renault Laguna scoorde ook 5 sterren en stond meer aan de kant van de weg dan bij mensen op de oprit :')
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 13:52:54 #121
338174 flap_konijn
konijnen zijn lief!
pi_97073209
dit topic word langzaam aan een beetje ongeloofwaardig...
pi_97073400
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 13:23 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dit.

Ik geloof juist geen reet van het verhaal dat hij de auto heeft gekocht. Maar dat Kia één van de betrouwbaardere merken is, dat is wel een feit. Diverse onderzoeken tonen dat aan, oa JD Power bijvoorbeeld.

Neemt niet weg dat het totaalplaatje wat betreft kwaliteit, rij-eigenschappen, uitstraling enz. enz. Kia nog wel een weg te gaan heeft, en de Europese merken nog beter scoren.
pi_97073724
Ik gaf hem gisteren nog het voordeel van de twijfel.. :')

/friendly old man modus off

RiftNL, je zit gewoon te liegen man. Zoals eerder gezegd weet een normaal persoon écht
wel (donders goed) welke auto hij koopt, of het een 2wd of 4wd is en ook met welke opties.
Zo niet, zal de dealer je dat altijd haarfijn uitleggen én staat het in je koopovereenkomst.
Daarnaast zal diezelfde dealer je áltijd uitgebreid uitleg geven over de levertermijn voordat
hij een contract tevoorschijn haalt, ook zal een aanbetaling nooit nodig zijn. I call shenanigans! }:|

Resten mij nog een paar vraagjes..

Heb je je brommertje al verkocht en hoe is het afgelopen met de aanschaf van die Porsche? :')
Nee.
pi_97073927
http://www.autointernationaal.nl/artikel.php?id=268

quote:
Voor Kia bedragen de indexen resp. 19, 13 en 22. Onderling nauwelijks verschil dus, precies zoals op basis van de onderling uitwisselbare techniek verwacht kon worden. Uit het Amerikaanse onderzoek komen de Tucson en de Sportage als de minst betrouwbare compacte SUVs uit de bus.
Welke betrouwbaarheid?

Nogmaals, allemaal die onderzoeken tonen NIETS aan... :')
pi_97074222
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 14:03 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik gaf hem gisteren nog het voordeel van de twijfel.. :')

/friendly old man modus off

RiftNL, je zit gewoon te liegen man. Zoals eerder gezegd weet een normaal persoon écht
wel (donders goed) welke auto hij koopt, of het een 2wd of 4wd is en ook met welke opties.
Zo niet, zal de dealer je dat altijd haarfijn uitleggen én staat het in je koopovereenkomst.
Daarnaast zal diezelfde dealer je áltijd uitgebreid uitleg geven over de levertermijn voordat
hij een contract tevoorschijn haalt, ook zal een aanbetaling nooit nodig zijn. I call shenanigans! }:|

Resten mij nog een paar vraagjes..

Heb je je brommertje al verkocht en hoe is het afgelopen met de aanschaf van die Porsche? :')
Nope en nope alhoewel de Porsche eind dit jaar op de planning staat!
pi_97087655
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 09:54 schreef DS4 het volgende:

I call bullshit!
Waarvan akte!
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 23:46:22 #127
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_97102492
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 19:33 schreef DS4 het volgende:

[..]

Waarvan akte!
Hulde!

quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2011 15:51 schreef RiftNL het volgende:
Stokstaart dit is een 944 ;)

Reden waarom ik een Porsche wil is gewoon de kwaliteit van de wagen. Ik ben ervan overtuigd dat de Porsche motorisch en mechanisch een echte topper is. Ik kan ook een Kia kopen bijvoorbeeld van 8K maar daar zal ik zeker niet zoveel plezier van hebben.
:') _O-
  zaterdag 21 mei 2011 @ 00:22:49 #128
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_97104331
Mooie auto die Kia.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 11:57:16 #129
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_97112363
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 23:46 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Hulde!

[..]

:') _O-
:D TS faalt best hard.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  zaterdag 21 mei 2011 @ 12:49:27 #130
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_97113843
Topic starter is inderdaad, hard door de mand gevallen.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_97114006
Mensen die 30k contant neerleggen voor een auto kopen sowieso geen Kia's.
Ik wil die biertje beetje koud en die schoentje beetje mooi
pi_97140445
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 12:54 schreef honkhonk het volgende:
Dus iedereen die in een Kia Sportage rijdt, heeft hem gekocht met geleend geld?
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
  zondag 22 mei 2011 @ 19:03:33 #133
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_97165600
quote:
Natuurlijk wel, er zijn best argumenten te vinden voor de aanschaf van een Kia.
  zondag 22 mei 2011 @ 20:15:25 #134
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_97169223
quote:
Net alsof 30k enorm veel geld is :')
Daarnaast bied een Kia Sportage veel waar voor je geld.

Kia is wat dat betreft goed bezig. De tijd dat een kia een saaie auto was is met de nieuwe sportage en sorento voorbij.
pi_97926723
Gebagger verwijderd, note gezet en topic gaat dicht. TS mag me een DM sturen met uitleg als hij het weer open wil.
Nee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')