Jeej, de eerste hersenloze opmerkingquote:
The Porsche 924 had originally been a project of VW-Porsche a joint Porsche/Volkswagen company created to develop and produce the 914 which was sold in Europe as both a Porsche and a Volkswagen. In 1972 a replacement for the Volkswagen version of the 914, code named EA-425 began development. The model was to be sold as an Audi as part of the VW-Audi-Porsche marketing arrangement. Although testing had begun in the Spring of 1974 Volkswagen decided to cancel the program due to the expense of production as well as the feeling that the recently released Volkswagen Scirocco would fill the sports coupe sufficiently. At the time Porsche was considering introducing their own water cooled front engine 2+2 coupe to replace the 912E and their model of 914 and Volkswagen's cancellation provided an opportunity. Porsche purchased the design and finished development. The vehicle drove and handled exceptionally well and received positive reviews, but was criticized for the Audi-sourced 2 litre engine; Porsche introduced a Turbocharged 924 to increase performance, but the price was considered too high for the time, which hampered sales. Rather than scrap the design , Porsche decided to develop the 924, as they had with generations of the 911; although model numbers would change,quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:48 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Jeej, de eerste hersenloze opmerking![]()
De 924 (dacht ik) heeft een Audi motor ja..
944 is gewoon echt een Porsche hoor
Kijk alleen wel uit voor het onderhoud, kost veel en moet je zeker niet laten verwaarlozenquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:51 schreef RiftNL het volgende:
Stokstaart dit is een 944
Reden waarom ik een Porsche wil is gewoon de kwaliteit van de wagen. Ik ben ervan overtuigd dat de Porsche motorisch en mechanisch een echte topper is. Ik kan ook een Kia kopen bijvoorbeeld van 8K maar daar zal ik zeker niet zoveel plezier van hebben.
Om te huilenquote:
Valt opzich reuze mee. Ken iemand die heeft een 944 en die betaald qua verzekering en belasting ongeveer 150 euro meer per kwartaal dan wanneer je een Volkswagen zou kopen uit midden 90. Qua onderhoud is een onderhoudsbeurt zeker iets wat jaarlijks plaats moet vinden, maar dat moet eigenlijk bij iedere auto. Motorisch gaan ze echt jaren mee.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:52 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Kijk alleen wel uit voor het onderhoud, kost veel en moet je zeker niet laten verwaarlozen
In de lap tekst van Stokstaart wijsneusquote:
Tja, je moet er van houden he!quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:56 schreef RiftNL het volgende:
Nadeel van de originele 944 vind ik de lelijke achterkant vandaar dat mijn oog op dit model is gevallen alhoewel de auto hieronder ook niet onaardig is
[ afbeelding ]
Is een 924
Je doelt op de 944? Vind hem een zeer nette bodykit hebben, heb lelijkere gezien bij onder andere Volkswagen Golf en Polo dat is echt om te janken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:56 schreef MASD het volgende:
Jezuschristus, mensen die auto's zo aftakelen mogen ze neerschiten.
Als je dat een Porsche aan wilt doen, koop dan een japanner! Die zijn ervoor gemaakt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:57 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Je doelt op de 944? Vind hem een zeer nette bodykit hebben, heb lelijkere gezien bij onder andere Volkswagen Golf en Polo dat is echt om te janken.
Origineel zijn ze lelijk met die achterruit zo groot, lijkt wel back to the futurequote:Op donderdag 10 maart 2011 16:00 schreef Stokstaart het volgende:
Wheeler Dealers had er een aflevering over:
Kun je beetje zien waar je op moeten letten qua aanschaf/onderhoud.
Origineel zijn ze trouwens nog wel te doen idd. Niet met zo'n pauper bodykit.
Precies, gewoon normaal doorposten na je dubbele retard opmerking in het beginquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:00 schreef Stokstaart het volgende:
Wheeler Dealers had er een aflevering over:
Kun je beetje zien waar je op moeten letten qua aanschaf/onderhoud.
Origineel zijn ze trouwens nog wel te doen idd. Niet met zo'n pauper bodykit.
Had gewoon gelijk kniesoor. Zoals altijd trouwens.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:07 schreef honkhonk het volgende:
[..]
Precies, gewoon normaal doorposten na je dubbele retard opmerking in het begin
Zijn geeneens originele velgen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk dan, origineel met mooie wielen zijn ze gewoon het mooist naar mijn mening.
Ja, maar wat het leuke is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:04 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Origineel zijn ze lelijk met die achterruit zo groot, lijkt wel back to the future
Idd, teledialsquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zijn geeneens originele velgen.
Dat zeg ik ook.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zijn geeneens originele velgen.
Scheelt 100 euro per kwartaal met een auto uit 90-00quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:16 schreef Palomar het volgende:
Vind het nog best mooie wagens. En voor de leeftijd zien ze er nog niet echt gedateerd uit. Maar je moet idd wel een originele hebben. Geen rare bodykits of andere zelf aangebrachte meuk.
En verder zijn ze misschien qua aanschafprijs niet zo duur, maar heb je ook al gekeken naar verzekering en wegenbelasting? Volgens mij zijn ze daarin best wel duur.
1 op 12? Dat meen je. Theoretisch of praktijk? Geloof er geen zak vanquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:24 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Scheelt 100 euro per kwartaal met een auto uit 90-00
@Powerflux Ze zuipen net zoveel als een Opeltje uit 951 op 12 etc vrij standaard. Matig onderhouden? Echte liefhebbers houden de auto juist in een goede staat
Je kan het niet gelovenquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
1 op 12? Dat meen je. Theoretisch of praktijk? Geloof er geen zak van
\quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:27 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Je kan het niet gelovenZoals ik zei ken ik iemand die zo'n auto heeft en 1 op 10-12 is gewoon standaard, het zijn wel zuipers maar geen enorme zuipers zoals zo'n grote Amerikaanse bak
Geld verbranden zei je? Lol check die advertentie even:quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:37 schreef Hyperdude het volgende:
Ga dan voor zoiets:
http://auto.marktplaats.n(...)click=1#photoGallery
Redelijk origineel met redelijke historie
Zou zelf een 968 proberen te scoren.
Goede Porsche is betaalbaar; slecht exemplaar=geld verbranden.
Let dus goed op wat je koopt en laat keuren bij een P. specialist.
Oh wait ik zie het alquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:39 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Geld verbranden zei je? Lol check die advertentie even:
LET OP BOVENSTAANDE GEGEVENS KLOPPEN NIET !!!!! (wegens hergebruik adv).
Mooie bak. Alleen de kleur is niet zo.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:37 schreef Hyperdude het volgende:
Ga dan voor zoiets:
http://auto.marktplaats.n(...)click=1#photoGallery
Redelijk origineel met redelijke historie
Zou zelf een 968 proberen te scoren.
Goede Porsche is betaalbaar; slecht exemplaar=geld verbranden.
Let dus goed op wat je koopt en laat keuren bij een P. specialist.
Waar!quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:57 schreef Tjabbo het volgende:
tip
koop geen auto waar van alles aan gedaan is om hem te pimpen.
zowel motorisch als optisch. daar krijg je spijt van. heel veel spijt.
koop hem zo origineel mogelijk. als je hem daarna wilt stylen of tunen dan weet je in ieder geval hoe dat gebeurd is en als hij dan stuk gaat weet je ook waarom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |