KCV/Latijn/Grieks shizzle.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:05 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Of dat moeten we niet voor het CE leren. Of ik weet nog niks. :")
quote:
Ik ben emo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fappen werkt en mag altijd.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:07 schreef Citizen_Kane het volgende:
Mijn maag wil tonijn of kip en mijn leven wil alcohol maar ik ben te lui om eten te fiksen en heb mijzelf beloofd om pas vanaf volgende week vrijdag weer te gaan drinken
Idem, kan alleen de week na de examensquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:59 schreef yosander het volgende:
En las dat 10/11 juni als data wordt voorgesteld? Dan kan ik helaas niet.
quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:09 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
![]()
Nick .. zegt (1:08)
einde van de wereld
Ismael ter Veer zegt (1:09)
voor jou wel ja
Waarschijnlijk weekje later stuurde leeell net naar mijquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:09 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Idem, kan alleen de week na de examens
Of:quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:09 schreef DidoCarthago het volgende:
Of papa Anchises komt het me in een droom vertellen.
Jij ging naar Blanes of nietquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:09 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Idem, kan alleen de week na de examens
En dit inderdaad.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:10 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weekje later stuurde leeell net naar mij
Zit er een engel/boodschapper in dat verhaal???quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:10 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Of:
- een engel ofzo / boodschapper
- god in ander gestalte
Ik heb wel een beetje geleerd
Na de uitslagdatum kom ik niet. Of dood (bij zakken) of hartaanval (bij slagen)quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:10 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weekje later stuurde leeell net naar mij
Iris toch? Die met die regenboog?quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:11 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Zit er een engel/boodschapper in dat verhaal???
stressssssquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |