hihihihihi tjaaaquote:
Dagquote:
3x raden.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:53 schreef DidoCarthago het volgende:
Wat betekenen jullie forumnamen eigenlijk? of hoe komen jullie eraan?
dan verzetten we tochquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:59 schreef yosander het volgende:
En las dat 10/11 juni als data wordt voorgesteld? Dan kan ik helaas niet.
Correct.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:59 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Die van jou snapte ik nog wel(als sander je naam is).
koop dagkaart met cultuurkaart voor elf piek.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:59 schreef Citizen_Kane het volgende:
Eindstation voor de meet: Lichtenvoorde-Groenlo
33,80 euro vanaf Utrecht CS om vreemden te ontmoeten
D'r is ergens zo'n actie volgens mijquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:59 schreef Citizen_Kane het volgende:
Eindstation voor de meet: Lichtenvoorde-Groenlo
33,80 euro vanaf Utrecht CS om vreemden te ontmoeten
Jippie!quote:
Hahaha grappigquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:58 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik was vroeger fan van dit:
[ afbeelding ]
()
En toen op school is hetgeen ervoor erbij gekomen.
Oehquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:00 schreef Citizen_Kane het volgende:
Als ik kom kom ik zonder drank maar met Cigarillos
Qui?quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:01 schreef Dastan het volgende:
De datum van de meet hangt ook af van Joosterd.
Vanaf waar ik woon zou het ong. 3 uur duren. Dat van jou valt dan nog wel mee.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:02 schreef Citizen_Kane het volgende:
Voorbeeld tijd: Vertrek 06:07 -> Aankomst 07:55
1 uur en 48 minuten?
Utrecht, hartje van het landquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vanaf waar ik woon zou het ong. 3 uur duren. Dat van jou valt dan nog wel mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Morgen vrij jwz.quote:
Say what?quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:04 schreef Dastan het volgende:
Dido, nooit had ik echter verwacht dat mijn vertrek jou zo diep zou treffen. Ik voorzag niet dat de kwelling van een gemis zo groot kan zijn, dat iemand bereid is zijn leven op een dergelijke manier te beëindigen. Ik betreur het verdriet dat ik je heb aangedaan, maar je moet beseffen dat mij geen andere keuze restte.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:04 schreef Dastan het volgende:
Dido, nooit had ik echter verwacht dat mijn vertrek jou zo diep zou treffen. Ik voorzag niet dat de kwelling van een gemis zo groot kan zijn, dat iemand bereid is zijn leven op een dergelijke manier te beëindigen. Ik betreur het verdriet dat ik je heb aangedaan, maar je moet beseffen dat mij geen andere keuze restte.
Daarom woon ik daar.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:04 schreef Citizen_Kane het volgende:
En Noord-Holland is voor enge mensen
Gezellig.quote:
Dit komt van mijn hand, mijn dame. Hierna, in de onderwereld probeerde ik jou hiervan te overtuigen, maar ik wist niet tot je door te dringen. Je was zo verhard, zo koud, zo kwaad. Jouw verschijning op een plek als de onderwereld schokte me en je moet weten dat niets mooier scheen dan een gesprek met je te voeren en mijn vertrek uitgebreider toe te lichten. Nu eens zwoer ik onvrijwillig te zijn vertrokken, dan weer probeerde ik je vijandigheid tevergeefs te verzachten. Jouw toevlucht naar Sychaeus kwam als een pijl in mijn borst.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:04 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]![]()
![]()
. Dat is toch dat ze elkaar in de onderwereld ontmoeten?
Of dat moeten we niet voor het CE leren. Of ik weet nog niks. :")quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:04 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]![]()
![]()
. Dat is toch dat ze elkaar in de onderwereld ontmoeten?
Ik herken het ook niet echtquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:05 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Of dat moeten we niet voor het CE leren. Of ik weet nog niks. :")
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |