quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Lanter is geen troll.. althans ben niet 100% zeker. maar mischien dat ik met een webcam-check er 90% van kan maken..
De jongeren uit Denhaag/Rotterdam die zich ook in het nactleven begeven, zijn op de een of andere manier nog veel opgefokter dan uit Amsterdam eo. Niet leuk.quote:
Uhm dus......quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Lanter is geen troll.. althans ben niet 100% zeker. maar mischien dat ik met een webcam-check er 90% van kan maken..
Dus.. niks ik zeg dat een webcam-check veel twijvels kan wegnemen das alles. Ik zeg niet dat dat direkt zou moeten gebeuren of uberhaupt. Het kan me eigenlijk niet zoveel schelen.quote:
Nooit last van gehad. Je moet noet alles geloven wat mensen zeggen hequote:Op donderdag 19 mei 2011 12:44 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
De jongeren uit Denhaag/Rotterdam die zich ook in het nactleven begeven, zijn op de een of andere manier nog veel opgefokter dan uit Amsterdam eo. Niet leuk.
Ik ben een paar keer uitgeweest in Den Haag. Jeempie das toch niet normaal meer wat daar gebeurt in het OV savonds. Wat stront irritant zijn die jongeren daar zeg. heel anders dan in Amsterdam. Van wat ik heb gezien hoor. In |Rotterdam heb ik allen overdag wat jochies meegemaakt die zich zonodig 'mans' moesten opstellen. Dat maak ik in Amsterdam nieteens mee. Alleen negers die afentoe aan je rugtas zitten. En als je je omdraait zeggen ze "tss is niks aan de hand man draai om draai om"quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nooit last van gehad. Je moet noet alles geloven wat mensen zeggen he
Net als dat heel nederland denkt dat iedereen in den haag is zoals oh oh gerso
Die trouwens in het dagelijks leven niet eens opvallen met stappen. Kom jokertje en zeker barbie heel vaak tegen.
ik heb juist niet echt een vriendenkring, alleen mensen van internetquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:32 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Tjeempies (alt. woord voor tering) als jjj dat nou even openlijk zo zegt niet op internet maar in een vriendenkring of op de koemarkt in purmerend ofzo. Dan heb je zo beet. dan vliegt lanter vanaaf tegen het plafond aan
Ja ik zat daar 's nachts alleen in de treinquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:50 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik ben een paar keer uitgeweest in Den Haag. Jeempie das toch niet normaal meer wat daar gebeurt in het OV savonds. Wat stront irritant zijn die jongeren daar zeg. heel anders dan in Amsterdam. Van wat ik heb gezien hoor. In |Rotterdam heb ik allen overdag wat jochies meegemaakt die zich zonodig 'mans' moesten opstellen. Dat maak ik in Amsterdam nieteens mee. Alleen negers die afentoe aan je rugtas zitten. En als je je omdraait zeggen ze "tss is niks aan de hand man draai om draai om"
Arme ziel.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ik heb juist niet echt een vriendenkring, alleen mensen van internet
bah ik had er juist zin in vandaag. met zo'n gezonde spanning.
Iemand wilt van hier met je mee dus waarom ga je er niet op in dan?quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ik heb juist niet echt een vriendenkring, alleen mensen van internet
bah ik had er juist zin in vandaag. met zo'n gezonde spanning.
Een meisje is een arme ziel. Als ik zo ga praten wordt er direkt op me gespuugd op fokquote:
je begrijpt geen sarcasme?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:01 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Een meisje is een arme ziel. Als ik zo ga praten wordt er direkt op me gespuugd op fok
Ze wilt eerst met meisjes mee op stap. Dus zet je blonde pruik op en trek je panty-klousjes aan, hakjes aan en handtasje meequote:Op donderdag 19 mei 2011 12:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Iemand wilt van hier met je mee dus waarom ga je er niet op in dan?
Nee nog niet, is nog geen weekend sorryquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:03 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ze wilt eerst met meisjes mee op stap. Dus zet je blonde pruik op en trek je panty-klousjes aan, hakjes aan en handtasje mee
Nee dat was geen sarcasme. Dat was oprecht gemeend, vanuit het hart van een jongen aan een 'arm meisje'. toch?quote:
Nee, Het_Noorderlicht.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:05 schreef Maanvis het volgende:
hey ik zie dat Daisy_N hier geweerd wordt op R&P, er werd gesproken van neptopiques. Is Daisy_N de vrouwkloon van Richard?
Oeh nu ben ik bangquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:15 schreef _pillow_ het volgende:
Precies! Pas maar op, anders krijg je een note.
Dat overkomt mij nou nooit!quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:41 schreef Supersoep het volgende:
Zo, ik werd even verleid om een gesprekje aan te gaan in het winkelcentrum...![]()
...Door een man.
Nee, ik vond het zelfs te obvious om er een 'quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:05 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nee dat was geen sarcasme. Dat was oprecht gemeend, vanuit het hart van een jongen aan een 'arm meisje'. toch?
Goed idee, over internet is dat altijd moeilijk te brijpen, want je kent de posters meestal niet.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:19 schreef Micson het volgende:
[..]
Nee, ik vond het zelfs te obvious om er een '' bij te zetten..
..maar voor mensen als jij zet ik er in het vervolg een sarcasme alarm bij , oké ?![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finally, someone let me out of my cage
Zeikerdquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
Het wordt in ieder geval weer mezelf vermaken vanavond, vannacht en Morgenochtend.
? Vertel, hoe is dat gebeurd?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:41 schreef Supersoep het volgende:
Zo, ik werd even verleid om een gesprekje aan te gaan in het winkelcentrum...![]()
...Door een man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |