Om nou een gaybar binnen te stappen als vrouw is ook weer zoiets.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ja Kassa joh!!
nee het gaat om in dit Circuit te vertoeven:
[ afbeelding ]
^dat is een bepaald soort wezen
die bevindt zich in speciale ruimten
Hoezo, je hebt geen date. Je gaat stappen met iemand meer niet. Dat heet ongedwongen. Jij maakt het alleen meer dan het isquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
lol juist allesbehalve ongedwongen
Uhm daar zal ze nietblastig gevallen worden door mannen. Wel door de vrouwenquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:55 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Om nou een gaybar binnen te stappen als vrouw is ook weer zoiets.
Ja nou ja dat is eng hoorquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoezo, je hebt geen date. Je gaat stappen met iemand meer niet. Dat heet ongedwongen. Jij maakt het alleen meer dan het is
In welk standje? Beentjes omhoog?quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja nou ja dat is eng hoor
Ik wacht wel tot die meisjes reageren
Ik had eigenlijk wel een beetje gerekend op een beurt vannacht
4 juni, zie meettopic. Ik ga vanavond even updates rondsturen als ik eraan toekomquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:54 schreef HappyGirl91 het volgende:
Deeltje 91 alweerwat is 91 toch ook een prachtig getal! Ik heb wel het gevoel dat er in dit deel mooie dingen gaan gebeuren
Wanneer was die meet nou eigenlijk ook alweer?
Je vind het eng om met een man op stap te gaan. Maar verwachte wel uit elkaar getrokken te worden vannacht.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja nou ja dat is eng hoor
Ik wacht wel tot die meisjes reageren
Ik had eigenlijk wel een beetje gerekend op een beurt vannacht
Ik vermoed dat er nog een persoon niet zal komen opdagenquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:10 schreef HappyGirl91 het volgende:
Oh ja, Lipper komt trouwens niet meer - heeft 'ie al meerdere keren aangegeven maar hij staat nog steeds op de lijst.
Waardoor ik me ga afvragen wat er nog meer niet aan klopt: er staan namelijk best veel mensen op.
oh ik vertel gewoon de waarheid.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je vind het eng om met een man op stap te gaan. Maar verwachte wel uit elkaar getrokken te worden vannacht.
Ik vind trouwens die laatate opmerking heel erg overkomen als aandacht trekken als ik eerlijk ben. Deed je gisteren ook al en dan komt er een verhaal dat je die emotie niet aan kan en van je stokje gaat.
Of bedoel je een beurt in de zin van aandacht, omdat je aandachtsgeil bent
Maar die man ter plekke is toch ook vreemd?quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:12 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oh ik vertel gewoon de waarheid.
ik had toch wel gerekend op vandaag.
en op stap gaan met een vreemde man is wel iets anders dan ter plekke een man ontmoeten.
Goh, zou je denken??quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je vind het eng om met een man op stap te gaan. Maar verwachte wel uit elkaar getrokken te worden vannacht.
Ik vind trouwens die laatate opmerking heel erg overkomen als aandacht trekken als ik eerlijk ben. Deed je gisteren ook al en dan komt er een verhaal dat je die emotie niet aan kan en van je stokje gaat.
Of bedoel je een beurt in de zin van aandacht, omdat je aandachtsgeil bent
Nou ja versieren ga ik je toch niet dus dat tweede maakt niet zoveel uit.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ik ken je niet zo goed en je bent een Jongen.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja versieren ga ik je toch niet dus dat tweede maakt niet zoveel uit.
Heb je foto danquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:14 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Goh, zou je denken??
Het. Is. Een. Troll.
En een schijtirritante kuttroll ook, die moet je gewoon negeren.
Omdat je (vollgens mij) redelijk nieuw bent vergeef ik je dit voor deze ene keer - maar de volgende keer krijg je meteen een note, begrepen?
Doe nou eens rustig joh, straks spuit je je kwakje per ongeluk nog in mijn oog hier.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb je foto dan
En nieuw nieuw.... Ja in dit topic wel ja hihi
En kusje!! Wil geen note van u.
jawel hoorquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja versieren ga ik je toch niet dus dat tweede maakt niet zoveel uit.
WAT zit jij nog maar op de middelbare school? En dan zo ontwikkeld en ervaren??quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:18 schreef moneyfornothing het volgende:
Als ik geen examens had mocht je met mij mee stappen Lant.
Tsja je hebt het of je hebt het niet hè.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
jawel hoor
[..]
WAT zit jij nog maar op de middelbare school? En dan zo ontwikkeld en ervaren??
Wow.
Ik heb ook geen stap maatje, dus hoe laat spreken we afquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:18 schreef moneyfornothing het volgende:
Als ik geen examens had mocht je met mij mee stappen Lant.
Ja hallo iemand zegt dat ze uber lelijk is, nou dan ben ik benieuwd! Jij niet dan?quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:17 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Doe nou eens rustig joh, straks spuit je je kwakje per ongeluk nog in mijn oog hier.
wowowowowowowowowquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tsja je hebt het of je hebt het niet hè.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb ook geen stap maatje, dus hoe laat spreken we af
[..]
Ja hallo iemand zegt dat ze uber lelijk is, nou dan ben ik benieuwd! Jij niet dan?
En mondje open ipv je oog, krijgt ke teminste nog wat warms binnen vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |