25 juni is een zaterdagquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:46 schreef Nibb-it het volgende:
Ik als niets-toevoegende 'nukubu' heb dan helaas tentamens
Van ErwinRommel moet ik zeggen tegen je: "PRUTSERT!!!"quote:
TT nacht ook? Mini meet?quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:10 schreef Bouke-p het volgende:
Ik wou komen, mn sgt krijgt die dag een medaille maar ik heb kaarten voor de TT. En dat vind ik leuker
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:10 schreef Bouke-p het volgende:
Ik wou komen, mn sgt krijgt die dag een medaille maar ik heb kaarten voor de TT. En dat vind ik leuker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Dat is een net pakket!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:23 schreef galtfactory het volgende:
Zo,thuis gekomen van de Zuid-Amerika reis vond ik de spulletjes voor de komende veteranendag in de bus. Hoe zit het met de andere hier aanwezige veteranen?
Waar in Zuid-Amerika ben je geweest?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:23 schreef galtfactory het volgende:
Zo,thuis gekomen van de Zuid-Amerika reis vond ik de spulletjes voor de komende veteranendag in de bus. Hoe zit het met de andere hier aanwezige veteranen?
Goede wijn behoeft geen krans dus vandaar dat oud cdo's alleen hun groene stropdas met donkerblauwe blazer,grijze pantalon,wit overhemd en de blazerbadge KCT voornamelijk dragen als men dit soort evenementen bezoekt. Tevens is het aan een ieder om zelf te bepalen of hij nog herkenbaar als cdo wil zijn want meestal lopen we gewoon in burger rond op dit soort grootschalige evenementen..quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:32 schreef rubje het volgende:
@galtfactory,waarom zie ik bij jullie oud-commandos zo weinig rondlopen met al dat 'fruit (medailles ed) op hun veteranentenue bij dé veteranendagen,en verschilt jullie veteranentenue met dat van de andere veteranen? (grijze broek,blauwe blazer etc.)
Zelfs daar is rubje aanwezig...... Hij volgt dus echt de users in DEF via de post historie.quote:
Waar komt die term "fruit" eigenlijk vandaan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:32 schreef rubje het volgende:
@galtfactory,waarom zie ik bij jullie oud-commandos zo weinig rondlopen met al dat 'fruit (medailles ed) op hun veteranentenue bij dé veteranendagen,en verschilt jullie veteranentenue met dat van de andere veteranen? (grijze broek,blauwe blazer etc.) Of mag je ook in de dt rondlopen als veteraan na je actieve dienstperiode als commando?(uitgaande dat je je dt na je actieve dienst nog hebt)
Hij is er zo jaloers op dat hij een kwijlende bek krijgt, zoals je die krijgt bij het kijken naar een bak verse aardbijen etc?quote:Op zondag 29 mei 2011 16:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waar komt die term "fruit" eigenlijk vandaan?
Elke keer als ik dat lees krijg ik moordneigingen...
allereerst dank voor je uitgebreid antwoord maarrre groene stropdas?quote:Op zondag 29 mei 2011 14:38 schreef galtfactory het volgende:
Goede wijn behoeft geen krans dus vandaar dat oud cdo's alleen hun groenestropdas
Wat je wil nou zeggen flip,dat ik mensen stalk?quote:Op zondag 29 mei 2011 14:41 schreef Cobra4 het volgende:
Zelfs daar is rubje aanwezig...... Hij volgt dus echt de users in DEF via de post historie.
die term fruit gebruik ik omdat al al die batons(goeie woord) bij elkaar zoals op deze nep commando/prins vaak zo kleurrijk is dat het op een palet van fruit lijkt. Snappie?quote:Op zondag 29 mei 2011 16:23 schreef AchJa het volgende:
Waar komt die term "fruit" eigenlijk vandaan?
Elke keer als ik dat lees krijg ik moordneigingen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |