abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 mei 2011 @ 00:25:08 #101
278931 paintmeester
RAMMING SPEED!
pi_97408026
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 13:38 schreef Pumatje het volgende:

[..]

ik was zo enorm opgelucht toen iedereen joelde : KAPPPEERRRRRR! toen een paar van die achterlijke idioten langs ons KL lui gingen lopen. Zoiezo... had ik het vermoeden dat 40% van de aanwezige van de KL kwam aldaar...

stoorde me het meest aan die officier met die oorbellen in.. ik baal achteraf dat ik daar niets van heb gezegt... ben benieuwd hoe die lui er op zijn boot bijlopen.
Maar mensen met paars haar? Hoe kan dat uberhaupt onstaan? Bij ons mag dat gewoon niet, iedereen werkt je zo tegen dat je het uit je hoofd laat.

99.9% kans op een vakbaas :') Je had gewoon er wat van moeten zeggen. ^O^

Ik schijt er zelf ook peuken van die lui. Oorbellen, lange haren en tanden bruin van de shag :r
Die mogen ze als eerste de deur uitschoppen. :W

Paar weken terug kregen we een nieuwe vent op de eenheid. Netjes in DT, schoenen gepoetst en een schoonpetkapje. Maar wel met een paardenstaart en 2 zigeuneroorbellen. 8)7
Zijn gelukkig altijd dezelfde dienstvakken.
How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
pi_97416778
quote:
15s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:07 schreef rubje het volgende:
toch raar dat de redacties van de NOS met geen woord over het DH gebeuren repten want ik zag genoeg radio1 en NOS verslagteams rondlopen met camera en microfoons. :Y
ik kan het nog mooier vertellen;

NOS teletekst gequote op de frontpage als nieuws omdat ik vond dat er veel teweinig over in het nieuws kwam...
Wat denk je? Werd genegeerd!
  zaterdag 28 mei 2011 @ 14:06:26 #103
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_97418783
door wie?
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  zaterdag 28 mei 2011 @ 14:50:19 #104
326628 Pietje28
Het is zo simpel allemaal...
pi_97420045
Ach ja is niks nieuws toch onder de zon?
Nederland geeft geen ene hol om zijn leger, de meeste Nederlanders hebben het vrij hoog in de bol en denken geen leger nodig te hebben.
De enige generatie die nog oorlog heeft meegemaakt is achter in de 80 op zijn minst en zitten in een bejaardentehuis.

Wat onze landgenoten echter niet snappen is dat het leger zorg draagt voor de NLse positie in de wereld. En dat zonder deze positie onze economie weleens een goed eindje verder terug kan zakken. Wij leven hier immers van de in en de export (vrij dom dus om dan een in ons zelfgekeerd landje te willen worden wat zoveel landgenoten van ons bepleiten).

Militairen zijn in dit land goed genoeg om ver weg in een onbekend land te sterven maar hier in NL moeten ze dan niet verwachten dat ze enige vorm van status hebben. Laat staan dat er respect vol met het leger om word gegaan.

Wat dat betreft kunnen wij nog heel veel leren van de amerikanen, die hebben in ieder geval nog wel enige vorm van respect en fatsoen tegenover degene die hun leven wagen voor hun land.
pi_97426781
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 14:06 schreef Pumatje het volgende:
door wie?
Enige wat er stond;

Niet geplaatst...

Geen commentaar bij
  zondag 29 mei 2011 @ 10:15:44 #106
278931 paintmeester
RAMMING SPEED!
pi_97449235
Het is vrijwel niet in het nieuws geweest. :{
How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
pi_97450728
Was te verwachten. En dan durven de bonden over een succes te praten. Double fail.
  zondag 29 mei 2011 @ 11:39:18 #108
168091 Cobra4
mr. Dkut
pi_97450778
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 11:36 schreef Lightning_NL het volgende:
Was te verwachten. En dan durven de bonden over een succes te praten. Double fail.
Ik heb de organisatie een mail gestuurd om een verklaring voor hun claims te krijgen. Nog geen antwoord natuurlijk. :')
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  zondag 29 mei 2011 @ 18:28:17 #109
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_97463820
stond wel op pagina 2 van volkskrant van vrijdag..27mei.

redelijk oke stukje..
pi_97485530
Een demonstratie van muziekgroepjes die dreigen gekort te worden in hun subsidies kreeg gisteravond als eerste item bij het rtl nieuws wél uitgebreid de aandacht.

De bonden hebben gewoon opnieuw dik gefaald.
  maandag 30 mei 2011 @ 09:28:31 #111
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_97486570
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 08:08 schreef Lightning_NL het volgende:
Een demonstratie van muziekgroepjes die dreigen gekort te worden in hun subsidies kreeg gisteravond als eerste item bij het rtl nieuws wél uitgebreid de aandacht.

De bonden hebben gewoon opnieuw dik gefaald.
Ik denk niet dat het aan de bonden gelegen heeft, maar meer aan de media die alles links heeft laten liggen. Er is in het voortraject genoeg ruchtbaarheid aan gegeven.
  maandag 30 mei 2011 @ 09:50:59 #112
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_97487043
I agree...

vind het merkwaardig... De overheid heeft de media niet onder controle, maar de media is weer zo links als wat valt op..vooral TV. Radio is over het algemeen meer geintresseerd in Defensie..er is op Radio 1 en Bnr enorm veel aandacht besteed aan defensie onderwerpen.

Ook kranten over het algemeen redelijk wat, helaas veel van de Telegraaf, niet mijn favoriete krant. an menog goed herinneren toen ik op oefening ging in Beverloo ( Tanks op de A2 ) het voorpagina nieuws was van het Brabants Dagblad.

De TV, vooral publieke omroepen doen het erg slecht..
pi_97494642
Dus je suggereert dat men de subsidies flink inkort als straf? })
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_97822464
Was het niet zo dat het Nederlandse Leger en de veteranen altijd als een blok achter rechts-conservatieve partijen stonden?
"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed"
  dinsdag 7 juni 2011 @ 16:32:57 #115
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_97843324
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 00:38 schreef Reuzelbek het volgende:
Was het niet zo dat het Nederlandse Leger en de veteranen altijd als een blok achter rechts-conservatieve partijen stonden?
Je bedoelt die rechts-conservatieve partijen die eerder nog zworen om niet verder te bezuinigen?
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:05:32 #116
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_97844910
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:32 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Je bedoelt die rechts-conservatieve partijen die eerder nog zworen om niet verder te bezuinigen?
Ja, die ja.... :')
Doe ik dus ook nooit meer.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_97939047
En volgens de site Dienstplichtig Soldaat wordt nu ook vanuit het militaire Kamp toegegeven dat de demonstratie 1 grote teleurstelling is geworden mede dankij het Mladic gebeuren. :{

quote:

Actiedag Defensiepersoneel mislukt

Ze deden hun best. Een mars met 1000 man door Den Haag. Duizenden militairen op de Koekamp waar minister Hillen op een striemend fluitconcert getrakteerd werd toen hij verklaarde “te staan popelen om met de bonden aan de slag te gaan”.

Maar dat was niet genoeg. Voor de tweede keer reed generaal Mladic de Nederlandse krijgsmacht in de wielen. Zijn arrestatie verdrong haast alle overige nieuws, ook dat van het demonstrerend defensiepersoneel.
Het NOS 8-uurjournaal: 20 minuten Mladic, nul seconden defensiepersoneel. Het NRC van die dag op pagina 8 een klein éénkolommertje. Serieuzere aandacht in Trouw de volgende dag, maar wel pas op pagina 13. Telegraaf en Volkskrant? Helemaal niets.

Actie voeren is aandacht trekken voor jouw zaak. En of ze er wat aan kunnen doen of niet, dat is mislukt. Zoals eerder betoogd in dit magazine: de Nederlandse burger wordt niet warm of koud van bezuinigingen en ontslagen bij Defensie. Nu de actiedag mislukt is en het kruit verschoten, kunnen defensiemedewerkers hier maar beter hun conclusies uittrekken
.
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')