99.9% kans op een vakbaasquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:38 schreef Pumatje het volgende:
[..]
ik was zo enorm opgelucht toen iedereen joelde : KAPPPEERRRRRR! toen een paar van die achterlijke idioten langs ons KL lui gingen lopen. Zoiezo... had ik het vermoeden dat 40% van de aanwezige van de KL kwam aldaar...
stoorde me het meest aan die officier met die oorbellen in.. ik baal achteraf dat ik daar niets van heb gezegt... ben benieuwd hoe die lui er op zijn boot bijlopen.
Maar mensen met paars haar? Hoe kan dat uberhaupt onstaan? Bij ons mag dat gewoon niet, iedereen werkt je zo tegen dat je het uit je hoofd laat.
ik kan het nog mooier vertellen;quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:07 schreef rubje het volgende:
toch raar dat de redacties van de NOS met geen woord over het DH gebeuren repten want ik zag genoeg radio1 en NOS verslagteams rondlopen met camera en microfoons.
Ik heb de organisatie een mail gestuurd om een verklaring voor hun claims te krijgen. Nog geen antwoord natuurlijk.quote:Op zondag 29 mei 2011 11:36 schreef Lightning_NL het volgende:
Was te verwachten. En dan durven de bonden over een succes te praten. Double fail.
Ik denk niet dat het aan de bonden gelegen heeft, maar meer aan de media die alles links heeft laten liggen. Er is in het voortraject genoeg ruchtbaarheid aan gegeven.quote:Op maandag 30 mei 2011 08:08 schreef Lightning_NL het volgende:
Een demonstratie van muziekgroepjes die dreigen gekort te worden in hun subsidies kreeg gisteravond als eerste item bij het rtl nieuws wél uitgebreid de aandacht.
De bonden hebben gewoon opnieuw dik gefaald.
Je bedoelt die rechts-conservatieve partijen die eerder nog zworen om niet verder te bezuinigen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:38 schreef Reuzelbek het volgende:
Was het niet zo dat het Nederlandse Leger en de veteranen altijd als een blok achter rechts-conservatieve partijen stonden?
Ja, die ja....quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:32 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Je bedoelt die rechts-conservatieve partijen die eerder nog zworen om niet verder te bezuinigen?
quote:
Actiedag Defensiepersoneel mislukt
Ze deden hun best. Een mars met 1000 man door Den Haag. Duizenden militairen op de Koekamp waar minister Hillen op een striemend fluitconcert getrakteerd werd toen hij verklaarde “te staan popelen om met de bonden aan de slag te gaan”.
Maar dat was niet genoeg. Voor de tweede keer reed generaal Mladic de Nederlandse krijgsmacht in de wielen. Zijn arrestatie verdrong haast alle overige nieuws, ook dat van het demonstrerend defensiepersoneel.
Het NOS 8-uurjournaal: 20 minuten Mladic, nul seconden defensiepersoneel. Het NRC van die dag op pagina 8 een klein éénkolommertje. Serieuzere aandacht in Trouw de volgende dag, maar wel pas op pagina 13. Telegraaf en Volkskrant? Helemaal niets.
Actie voeren is aandacht trekken voor jouw zaak. En of ze er wat aan kunnen doen of niet, dat is mislukt. Zoals eerder betoogd in dit magazine: de Nederlandse burger wordt niet warm of koud van bezuinigingen en ontslagen bij Defensie. Nu de actiedag mislukt is en het kruit verschoten, kunnen defensiemedewerkers hier maar beter hun conclusies uittrekken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |