Ik ga nog wel klagen hoor... ookal heb ik het goed gemaaktquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:04 schreef Flitskikker het volgende:
Maar meer klagen voor Wiskunde dus. Ik wil een 6
ff downquote:
Ik heb zelf wel geklaagd hoor, als je soms het tegenstelde dacht...quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:06 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ik ga nog wel klagen hoor... ookal heb ik het goed gemaakt. Altijd ook jammer die mensen die zo zitten van; ah anderen klagen vast wel.. pfff.
Nee ik bedoelde niet jou hoor maar m'n klasgenoten bij Nederlands...quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:07 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik heb zelf wel geklaagd hoor, als je soms het tegenstelde dacht...
ik denk over het algemeen niet veelquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan niet zonder FOK!, wat denk je dan?
weer een update tevensquote:
toch wel camel ?!!!!quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:09 schreef Etsu het volgende:
M'n broertje is buiten roken, ik kan hem vanaf hier zien.
shag negerquote:
wat, kom hier danquote:
Wel tussen sigarenmerkenquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:11 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik vraag me af of iemand die rookt verschil merkt tussen sigarettenmerken?
Ik vind van niet, maar ene is wel sterker dan andere.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:11 schreef DidoCarthago het volgende:
Omdat ze niet willen dat we mooie cijfers hebbenquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:12 schreef Citizen_Kane het volgende:
Waarom is het trouwens uberhaupt zo dat de norm onder 1,0 kan zijn
als een examen beremakkelijk of tijgermoeilijk is... Dan is het fijn dat het cijfer wordt gecompenseerd.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:12 schreef Citizen_Kane het volgende:
ja natuurlijk manquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:11 schreef DidoCarthago het volgende:
ik ookquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:12 schreef Ezell het volgende:
Verdomme, ik ben nog steeds aan het soggen..
Sigarenquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:12 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Wel tussen sigarenmerken
Hoi ik ben nieuw op dit forum en ik vind je liefquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:12 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Omdat ze niet willen dat we mooie cijfers hebben.
Ik wilde vanavond een heel economie examen maken..quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:12 schreef Ezell het volgende:
Ik las soppenquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:12 schreef Ezell het volgende:
Ik heb nooit camel geproefd.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:13 schreef leeell het volgende:
camel is trouwens erg verschillend ten opzichte van andere merken
quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:13 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Hoi ik ben nieuw op dit forum en ik vind je lief
wat ga je doen dan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij hebt je ook niet ingeschreven voor een opleiding me loting.
TV kijkenquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:14 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik ga TV kijken (ja TV-kijken)
Ik irriteer jullie later nog wel eens
natuurlijkquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb nooit camel geproefd.
Als ik naar meet ga, mag ik er wel eentje van jou he?
Vandaar dat je niet op PM reageerde.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik ook.
Omdat ik 1 keer kanker gebruikte._______
Kan 'k er iets aan doen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik ook.
Omdat ik 1 keer kanker gebruikte._______
Of eentje delen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb nooit camel geproefd.
Als ik naar meet ga, mag ik er wel eentje van jou he?
Hopelijk Journalistiek in Utrecht.quote:
Ik ga ook loting doen. Ik voel met je mee.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hopelijk Journalistiek in Utrecht.
------
Dit berichtje stond al een tijdje te wachten, haha. Eindelijk kan ik op invoeren klikken.
oeh, moordende competitie in die sectorquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hopelijk Journalistiek in Utrecht.
------
Dit berichtje stond al een tijdje te wachten, haha. Eindelijk kan ik op invoeren klikken.
arm schaapquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:44 schreef Etsu het volgende:
Die chat was echt dom trouwens. Mij teveel mensen.
* Etsu is autistisch
Loten is stom, vooral als je de decentrale selectie hebt verprutst...quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga ook loting doen. Ik voel met je mee.
Ik heb niet eens decentrale selectie gehad.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Loten is stom, vooral als je de decentrale selectie hebt verprutst...
Ezell wil tenminste iets bereiken in dr leven, in tegenstelling tot jou.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:45 schreef Citizen_Kane het volgende:
Journalistiek![]()
Beter doe je dat niet, gouden tip.
Een paar mensen die ik ken en veel anderen stoppen met die opleiding. HU.
Journalistiek![]()
nu heb ik zin tot zoquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:13 schreef leeell het volgende:
camel is trouwens erg verschillend ten opzichte van andere merken
ik ook tot zoquote:
Journalistiekquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ezell wil tenminste iets bereiken in dr leven, in tegenstelling tot jou.
Alsof ik een ander opleiding ga kiezen, alleen omdat andere mensen het aanraden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:45 schreef Citizen_Kane het volgende:
Journalistiek![]()
Beter doe je dat niet, gouden tip.
Een paar mensen die ik ken en veel anderen stoppen met die opleiding. HU.
Journalistiek![]()
idd, zeker op internetquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alsof ik een ander opleiding ga kiezen, alleen omdat andere mensen het aanraden.
Wat is je plan B?quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alsof ik een ander opleiding ga kiezen, alleen omdat andere mensen het aanraden.
Ja, is goed.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een jaartje werken en dan nogmaals meedoen. Hopelijk haal ik de decentrale selectie dan wel. Wat is de jouwe?quote:
Tussenjaar.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:47 schreef Citizen_Kane het volgende:
Financial Services Management, of ik neem een tussenjaar.
Heb me nog niet eens aangemeld maar er is geen loting.
Leuk! haha tijd zat nog met aanmelden tochquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:47 schreef Citizen_Kane het volgende:
Financial Services Management, of ik neem een tussenjaar.
Heb me nog niet eens aangemeld maar er is geen loting.
Ik wil echt geen jaar werken/reizen oid, ik wil iets te doen hebben. Dus ik dacht om certificaten voor wisB/wisD/filosofie/informatica te halen. En dan jaar daarop weer mee doen met loting. En ondertussen rijbewijs halen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een jaartje werken en dan nogmaals meedoen. Hopelijk haal ik de decentrale selectie dan wel. Wat is de jouwe?
Dat laatste is wel zo ja..quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tussenjaar.
Zou ik echt niet doen, want straks ben je teveel gehecht aan je sigaren en op je reet zitten, en ga je nooit meer van je leven studeren.
Arme schat.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:50 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Geen hol op TC, Jersey shore, iets met nazi's, iets met survivallen, iets met spin city en friends en heel veel reclame
Je wilt geen jaar reizen of werken maar iets te doen hebben?...quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil echt geen jaar werken/reizen oid, ik wil iets te doen hebben. Dus ik dacht om certificaten voor wisB/wisD/filosofie/informatica te halen. En dan jaar daarop weer mee doen met loting. En ondertussen rijbewijs halen.
Sigaren liefhebber?quote:
Ben je dan niet bang dat je te weinig motivatie zal hebben? Je hebt je diploma dan al, dus er geen is 'druk'.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil echt geen jaar werken/reizen oid, ik wil iets te doen hebben. Dus ik dacht om certificaten voor wisB/wisD/filosofie/informatica te halen. En dan jaar daarop weer mee doen met loting. En ondertussen rijbewijs halen.
Qua studie dan hé.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:50 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Je wilt geen jaar reizen of werken maar iets te doen hebben?...
Oh nazi hunters op natgeoquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:50 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Geen hol op TC, Jersey shore, iets met nazi's, iets met survivallen, iets met spin city en friends en heel veel reclame
Spin Cityquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:50 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Kan, maar ik ga niet niks doen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ben je dan niet bang dat je te weinig motivatie zal hebben? Je hebt je diploma dan al, dus er geen is 'druk'.
Sigaren rook je toch niet als jongere.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:51 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Sigaren liefhebber?![]()
Maar ik wil graag als (stock)broker werken en mijn uiteindelijke ambitie/doel/droom is om CEO van een succesvolle multinational bedrijf worden
Ja die dingen jaquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:51 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Oh nazi hunters op natgeo. Jersey shore is toch ook best oke als je je verveelt?!
Sowieso fulltime werken.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:51 schreef leeell het volgende:
Jaar fulltime werken hou ik geen 4 weken vol
heyhey niet haten op leiden,quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:51 schreef Dastan het volgende:
[..]
Sigaren rook je toch niet als jongere.Of Leidse corpsballen met hun dikke.
Omhooggevallen.
Werken sowiezoquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:51 schreef leeell het volgende:
quote:
en datquote:
Oké, dat zou ik dus echt niet kunnen. Havo is al saai genoeg.quote:
Ik ben benieuwd hoe je dat na je studie gaat doen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:51 schreef leeell het volgende:
van Canada naar Chiliquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:52 schreef Etsu het volgende:
Tenzij een van de FOK!kers met mij willen reizen volgend jaar
jij bent toch niet zo jaquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:52 schreef leeell het volgende:
[..]
heyhey niet haten op leiden,
tevens altijd sigaren roken is wel faal ja
Na je studie ben je wat ouder en wijzer. Maar leeell, ben idd benieuwd.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oké, dat zou ik dus echt niet kunnen. Havo is al saai genoeg.
[..]
Ik ben benieuwd hoe je dat na je studie gaat doen.
dan heb ik een"echte baan" nu werk ik in de glasbouw, oftewel erg zwaar werkquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Nee kerel. Caraïbisch gebied + Australië.quote:
Dat is toch 4 jaar later, en dan doe je wat je leuk vindt toch?quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:52 schreef leeell het volgende:
[..]
heyhey niet haten op leiden,
tevens altijd sigaren roken is wel faal ja
Volgens de wet mag ik het doen en in combinatie met goede drank is het heerlijk. Sigaren -> sigaretten omdat het meer om smaak dan nicotine gaat.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:51 schreef Dastan het volgende:
[..]
Sigaren rook je toch niet als jongere.Of Leidse corpsballen met hun dikke.
Omhooggevallen.
Kom in Leiden chillingsquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:54 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik volgend jaar ga doen
of dat jaquote:
Ja, zeer mooi. Wil ik echt eens naar toe.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:54 schreef leeell het volgende:
[..]
of dat ja
zag fucking mooi stuk over siberie op nat geo eergister
Watdanquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:54 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik heb echt een lijst me alle studies waar ik lekker dingen weg kan gaan kruizen ;D
succesquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:55 schreef Ezell het volgende:
Ik was net zo braaf Duits aan het oefenen, maar dat heeft Fok! nu verpest. Ik ga nog even wat nuttigs proberen te doen. Veel succes morgen!
Zet 'm op.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:55 schreef Ezell het volgende:
Ik was net zo braaf Duits aan het oefenen, maar dat heeft Fok! nu verpest. Ik ga nog even wat nuttigs proberen te doen. Veel succes morgen!
Weet je hoe duur die landen zijn?quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:55 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Zweden Noorwegen e.d. zijn zeer aan te raden, mits in de zomer
Gatver... maar wie weet wat er allemaal in sigaren zitquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:55 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik heb jullie sigaren-haters gedisst![]()
Ook:
[ afbeelding ]
Je rookt nagellak
Ik rook stoffen die ook in nagellak voorkomen. Dat is heel wat anders.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:55 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik heb jullie sigaren-haters gedisst![]()
Ook:
[ afbeelding ]
Je rookt nagellak
Zeg maar gerust 3x.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:56 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ja, supermarkt is gewoon 2x zo duur
100% tabak, ik rook overigens zonder filter en tik geen 2 pakjes per dag weg om aan mijn 'verslaving' te voldoenquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:56 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Gatver... maar wie weet wat er allemaal in sigaren zit.
Werken in Egypte.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:01 schreef Kaasrol het volgende:
Trouwens wie wil reizen: er zijn organizaties waarmee je met een groep licht vrijwilligerswerk doet in bijv. Egypte.
2 dagen werken, rest van de week is eigenlijk vakantie en je hebt er al onderdak en eten. Als je geen geld hebt is het ideaal lijkt me
en wodkaquote:
Bijvoorbeeld. Kan net zo goed Rusland of Canada zijn hoorquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Werken in Egypte.
Je gaat toch niet werken in die hitte man
Wat is daar te beleven?quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:03 schreef DidoCarthago het volgende:
Of hoog in de bergen in Oostenrijk!!
Joosterd regelt. Hij heeft centjes.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:03 schreef leeell het volgende:
nieuw punt op de agenda voor de meet
veel wodka 14.gif
De meet begint steeds interessanter te worden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:03 schreef leeell het volgende:
nieuw punt op de agenda voor de meet
veel wodka 14.gif
Een jaar lang?quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:04 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Niks.. lekker rustig naar de berggeiten kijken.
Lijkt me wel wat.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:04 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Niks.. lekker rustig naar de berggeiten kijken.
wodka en camel kan ik regelenquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
De meet begint steeds interessanter te worden.
Originele OP teruggezet. Je verpest het zo behoorlijk voor jezelf en je mede EXA'ersquote:
Wat stond er?quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Originele OP teruggezet. Je verpest het zo behoorlijk voor jezelf en je mede EXA'ers
och, het was onschuldig, iedereen gedraagt zichquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Originele OP teruggezet. Je verpest het zo behoorlijk voor jezelf en je mede EXA'ers
Jammer dat ik dat gemist heb.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Over hoe sexy jij bent en hoe hard leeell faalt![]()
Lekker modernistisch.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:07 schreef leeell het volgende:
beetje rebellie tegen de gevestigde orde, is toch geheel in stylo van EXA
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:06 schreef leeell het volgende:
[..]
och, het was onschuldig, iedereen gedraagt zich
Post-modernistisch met een mengeltje van non-conformistischquote:
ik heb telepathisch contact met Dastanquote:
Moddereterquote:
Dat zeker. Gisteravond nog. Ik zweer dat ik jouw aanwezigheid voelde.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:07 schreef leeell het volgende:
[..]
ik heb telepathisch contact met Dastan
je gaat gewoonquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee.Ik ken niemand hier.
Maar ik ga misschien (!!) naar de meet![]()
Ik ken anders ook niemand hier hoorquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee.Ik ken niemand hier.
Haal misschien maar weg.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee.Ik ken niemand hier.
Coolquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee.Ik ken niemand hier.
Ja, dat moeten we inderdaad doen. Anders komt het er niet van.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:10 schreef leeell het volgende:
maar we moeten toch even datum gaan prikken, 10 of 11 juni ofzo?
samequote:Op woensdag 18 mei 2011 23:11 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, dat moeten we inderdaad doen. Anders komt het er niet van.
Ik kan alle vrij- en zaterdagen.
Achterhoek, juni (10/11)quote:
waar woonde je ook alweer?quote:
Rogierquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mattie
gaan we elkaar leren kennen.
Wats je naam?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
booohhh lekker dichtbijquote:
Bijlmerquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:13 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Rogier
Jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je de behoefte hebt; je mag me aanraken.![]()
Hoe heet jij eigenlijkquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:14 schreef leeell het volgende:
Oscar, Rogier , wat een corpsballen hierzo
ja best welquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:14 schreef leeell het volgende:
jaaaquote:
nee, ik ben een beschaafde jongemanquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben jij een tokkie?
OEEH MAG IK JE AANRAKEN?![]()
Ik doe anders gewoon havo hoorquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:14 schreef leeell het volgende:
niet tokkiequote:
Alexander de Grote, die al die kkbezems onthoofdequote:
ja da welquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:15 schreef leeell het volgende:
[..]
Alexander de Grote, die al die kkbezems onthoofde
Die leeellquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:15 schreef leeell het volgende:
[..]
Alexander de Grote, die al die kkbezems onthoofde
Kattenquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:16 schreef Kaasrol het volgende:
Trouwens, kutkat heeft weer mijn bed onder de haren vercrackt.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet leeell bannen, we kunnen niet zonder hem
zo zie je, die posse staat altijd klaarquote:
Pak de oorzaak aan. Vermoord de kat.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:16 schreef Kaasrol het volgende:
Trouwens, kutkat heeft weer mijn bed onder de haren vercrackt. Hoe moet ik dat nou weg krijgen?
Sure, maar ik krijg de indruk dat mijn spullen slechts in bruikleen zijnquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Katten
Kroelen, spinnen, heerlijke beesten
aan die posse heb je niet zoveel als je gewoon doorgaat met dingen als OP's aanpassen en zulksquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:17 schreef leeell het volgende:
[..]
zo zie je, die posse staat altijd klaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Is dat niet zo'n vechthond die kampers enzo hebben?quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:18 schreef yosander het volgende:
3x raden wat ik nu eetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht eigenlijk aan zo'n kots-ding van gisteravond.![]()
3x raden wat ik nu eetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, waar waren we?
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
3x raden wat ik nu eetDat eet ik altijd bij mn examens (L).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3x raden wat ik nu eetDie raffe dingen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
neeeequote:Op woensdag 18 mei 2011 23:18 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n vechthond die kampers enzo hebben?
Als jij gaat, dan ga ik niet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:19 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik ken hier ook niemand![]()
En ga heel misschien naar de meet
in een bakje?quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:19 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Dat eet ik altijd bij mn examens (L).
nee maar hij is wel groter dan mijquote:
Is er een school priester die voor jullie gaat bidden voordat het examen wordt afgenomen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:19 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Kaiquote:
Coolquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:19 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Meetingsquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:20 schreef koekjestrommel1 het volgende:
wat een drukte toch over die meet
Ja, idem.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Meetings
Al ben ik niet de voorstander van, maar ik doe alles om Samuel te kunnen zien in real![]()
En leeell
Nu geen zin in. Zit nog vol van de pannenkoekenquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk aan zo'n kots-ding van gisteravond.
Mooi, ik schrok alquote:
Niet haten. Eierkoekenquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:20 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik vind eierkoeken echt niet te eten trouwens
Je username doet me trouwens denken aan Dido en Aeneas. Wij hebben hier voor CKV het, in de school beruchte, Dildo en Ananas van gemaakt. Klotevak was dat CKV ook.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:19 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
En....?quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Meetings
Al ben ik niet de voorstander van, maar ik doe alles om Samuel te kunnen zien in real![]()
En leeell
Zelfgebakken hoop ik? Opwarmpannenkoeken zijn niet te vreten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:21 schreef yosander het volgende:
[..]
Nu geen zin in. Zit nog vol van de pannenkoeken.
idemquote:
eensquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zelfgebakken hoop ik? Opwarmpannenkoeken zijn niet te vreten.
Kquote:
Aeneas is het thema van het examen Latijn dit jaar. Gokje.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:21 schreef Prulez het volgende:
[..]
Je username doet me trouwens denken aan Dido en Aeneas. Wij hebben hier voor CKV het, in de school beruchte, Dildo en Ananas van gemaakt. Klotevak was dat CKV ook.![]()
Wel een voldoende op gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |