Ik ga nog wel klagen hoor... ookal heb ik het goed gemaaktquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:04 schreef Flitskikker het volgende:
Maar meer klagen voor Wiskunde dus. Ik wil een 6
ff downquote:
Ik heb zelf wel geklaagd hoor, als je soms het tegenstelde dacht...quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:06 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ik ga nog wel klagen hoor... ookal heb ik het goed gemaakt. Altijd ook jammer die mensen die zo zitten van; ah anderen klagen vast wel.. pfff.
Nee ik bedoelde niet jou hoor maar m'n klasgenoten bij Nederlands...quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:07 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik heb zelf wel geklaagd hoor, als je soms het tegenstelde dacht...
ik denk over het algemeen niet veelquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan niet zonder FOK!, wat denk je dan?
weer een update tevensquote:
toch wel camel ?!!!!quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:09 schreef Etsu het volgende:
M'n broertje is buiten roken, ik kan hem vanaf hier zien.
shag negerquote:
wat, kom hier danquote:
Wel tussen sigarenmerkenquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:11 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik vraag me af of iemand die rookt verschil merkt tussen sigarettenmerken?
Ik vind van niet, maar ene is wel sterker dan andere.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:11 schreef DidoCarthago het volgende:
Omdat ze niet willen dat we mooie cijfers hebbenquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:12 schreef Citizen_Kane het volgende:
Waarom is het trouwens uberhaupt zo dat de norm onder 1,0 kan zijn
als een examen beremakkelijk of tijgermoeilijk is... Dan is het fijn dat het cijfer wordt gecompenseerd.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:12 schreef Citizen_Kane het volgende:
ja natuurlijk manquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:11 schreef DidoCarthago het volgende:
ik ookquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:12 schreef Ezell het volgende:
Verdomme, ik ben nog steeds aan het soggen..
Sigarenquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:12 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Wel tussen sigarenmerken
Hoi ik ben nieuw op dit forum en ik vind je liefquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:12 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Omdat ze niet willen dat we mooie cijfers hebben.
Ik wilde vanavond een heel economie examen maken..quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:12 schreef Ezell het volgende:
Ik las soppenquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:12 schreef Ezell het volgende:
Ik heb nooit camel geproefd.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:13 schreef leeell het volgende:
camel is trouwens erg verschillend ten opzichte van andere merken
quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:13 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Hoi ik ben nieuw op dit forum en ik vind je lief
wat ga je doen dan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij hebt je ook niet ingeschreven voor een opleiding me loting.
TV kijkenquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:14 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik ga TV kijken (ja TV-kijken)
Ik irriteer jullie later nog wel eens
natuurlijkquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb nooit camel geproefd.
Als ik naar meet ga, mag ik er wel eentje van jou he?
Vandaar dat je niet op PM reageerde.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik ook.
Omdat ik 1 keer kanker gebruikte._______
Kan 'k er iets aan doen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik ook.
Omdat ik 1 keer kanker gebruikte._______
Of eentje delen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb nooit camel geproefd.
Als ik naar meet ga, mag ik er wel eentje van jou he?
Hopelijk Journalistiek in Utrecht.quote:
Ik ga ook loting doen. Ik voel met je mee.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hopelijk Journalistiek in Utrecht.
------
Dit berichtje stond al een tijdje te wachten, haha. Eindelijk kan ik op invoeren klikken.
oeh, moordende competitie in die sectorquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hopelijk Journalistiek in Utrecht.
------
Dit berichtje stond al een tijdje te wachten, haha. Eindelijk kan ik op invoeren klikken.
arm schaapquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:44 schreef Etsu het volgende:
Die chat was echt dom trouwens. Mij teveel mensen.
* Etsu is autistisch
Loten is stom, vooral als je de decentrale selectie hebt verprutst...quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga ook loting doen. Ik voel met je mee.
Ik heb niet eens decentrale selectie gehad.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Loten is stom, vooral als je de decentrale selectie hebt verprutst...
Ezell wil tenminste iets bereiken in dr leven, in tegenstelling tot jou.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:45 schreef Citizen_Kane het volgende:
Journalistiek![]()
Beter doe je dat niet, gouden tip.
Een paar mensen die ik ken en veel anderen stoppen met die opleiding. HU.
Journalistiek![]()
nu heb ik zin tot zoquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:13 schreef leeell het volgende:
camel is trouwens erg verschillend ten opzichte van andere merken
ik ook tot zoquote:
Journalistiekquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ezell wil tenminste iets bereiken in dr leven, in tegenstelling tot jou.
Alsof ik een ander opleiding ga kiezen, alleen omdat andere mensen het aanraden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:45 schreef Citizen_Kane het volgende:
Journalistiek![]()
Beter doe je dat niet, gouden tip.
Een paar mensen die ik ken en veel anderen stoppen met die opleiding. HU.
Journalistiek![]()
idd, zeker op internetquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alsof ik een ander opleiding ga kiezen, alleen omdat andere mensen het aanraden.
Wat is je plan B?quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alsof ik een ander opleiding ga kiezen, alleen omdat andere mensen het aanraden.
Ja, is goed.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een jaartje werken en dan nogmaals meedoen. Hopelijk haal ik de decentrale selectie dan wel. Wat is de jouwe?quote:
Tussenjaar.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:47 schreef Citizen_Kane het volgende:
Financial Services Management, of ik neem een tussenjaar.
Heb me nog niet eens aangemeld maar er is geen loting.
Leuk! haha tijd zat nog met aanmelden tochquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:47 schreef Citizen_Kane het volgende:
Financial Services Management, of ik neem een tussenjaar.
Heb me nog niet eens aangemeld maar er is geen loting.
Ik wil echt geen jaar werken/reizen oid, ik wil iets te doen hebben. Dus ik dacht om certificaten voor wisB/wisD/filosofie/informatica te halen. En dan jaar daarop weer mee doen met loting. En ondertussen rijbewijs halen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een jaartje werken en dan nogmaals meedoen. Hopelijk haal ik de decentrale selectie dan wel. Wat is de jouwe?
Dat laatste is wel zo ja..quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tussenjaar.
Zou ik echt niet doen, want straks ben je teveel gehecht aan je sigaren en op je reet zitten, en ga je nooit meer van je leven studeren.
Arme schat.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:50 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Geen hol op TC, Jersey shore, iets met nazi's, iets met survivallen, iets met spin city en friends en heel veel reclame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |