Die leeellquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:15 schreef leeell het volgende:
[..]
Alexander de Grote, die al die kkbezems onthoofde
Kattenquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:16 schreef Kaasrol het volgende:
Trouwens, kutkat heeft weer mijn bed onder de haren vercrackt.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet leeell bannen, we kunnen niet zonder hem
zo zie je, die posse staat altijd klaarquote:
Pak de oorzaak aan. Vermoord de kat.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:16 schreef Kaasrol het volgende:
Trouwens, kutkat heeft weer mijn bed onder de haren vercrackt. Hoe moet ik dat nou weg krijgen?
Sure, maar ik krijg de indruk dat mijn spullen slechts in bruikleen zijnquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Katten
Kroelen, spinnen, heerlijke beesten
aan die posse heb je niet zoveel als je gewoon doorgaat met dingen als OP's aanpassen en zulksquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:17 schreef leeell het volgende:
[..]
zo zie je, die posse staat altijd klaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Is dat niet zo'n vechthond die kampers enzo hebben?quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:18 schreef yosander het volgende:
3x raden wat ik nu eetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht eigenlijk aan zo'n kots-ding van gisteravond.![]()
3x raden wat ik nu eetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, waar waren we?
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
3x raden wat ik nu eetDat eet ik altijd bij mn examens (L).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3x raden wat ik nu eetDie raffe dingen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
neeeequote:Op woensdag 18 mei 2011 23:18 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n vechthond die kampers enzo hebben?
Als jij gaat, dan ga ik niet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:19 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik ken hier ook niemand![]()
En ga heel misschien naar de meet
in een bakje?quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:19 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Dat eet ik altijd bij mn examens (L).
nee maar hij is wel groter dan mijquote:
Is er een school priester die voor jullie gaat bidden voordat het examen wordt afgenomen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:19 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Kaiquote:
Coolquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:19 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Meetingsquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:20 schreef koekjestrommel1 het volgende:
wat een drukte toch over die meet
Ja, idem.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Meetings
Al ben ik niet de voorstander van, maar ik doe alles om Samuel te kunnen zien in real![]()
En leeell
Nu geen zin in. Zit nog vol van de pannenkoekenquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk aan zo'n kots-ding van gisteravond.
Mooi, ik schrok alquote:
Niet haten. Eierkoekenquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:20 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik vind eierkoeken echt niet te eten trouwens
Je username doet me trouwens denken aan Dido en Aeneas. Wij hebben hier voor CKV het, in de school beruchte, Dildo en Ananas van gemaakt. Klotevak was dat CKV ook.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:19 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
En....?quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Meetings
Al ben ik niet de voorstander van, maar ik doe alles om Samuel te kunnen zien in real![]()
En leeell
Zelfgebakken hoop ik? Opwarmpannenkoeken zijn niet te vreten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:21 schreef yosander het volgende:
[..]
Nu geen zin in. Zit nog vol van de pannenkoeken.
idemquote:
eensquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zelfgebakken hoop ik? Opwarmpannenkoeken zijn niet te vreten.
Kquote:
Aeneas is het thema van het examen Latijn dit jaar. Gokje.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:21 schreef Prulez het volgende:
[..]
Je username doet me trouwens denken aan Dido en Aeneas. Wij hebben hier voor CKV het, in de school beruchte, Dildo en Ananas van gemaakt. Klotevak was dat CKV ook.![]()
Wel een voldoende op gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |