SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:05 schreef Snuf. het volgende:
WEER DIE KUT ETSUUUUUUULoveyoutooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
komt wel, komt welquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
ik had een gruwelijke tt, maar ik was te laat gvd
niet herkenbaarquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:05 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat zei ik ook tegen mijn vriendin maar het lukte niet man
Snuf.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:06 schreef Snuf. het volgende:
Sowieso mijn naam in de TT trekt mensen aan omdat ik baas ben.
Morgen, vrijdag, maandag, dinsdag, woensdag en donderdag (2x) #fmlquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:08 schreef Prulez het volgende:
Dus... wanneer hebben jullie weer examens? Ik ben tot maandag vrij
Ik heb geen examens.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:08 schreef Prulez het volgende:
Dus... wanneer hebben jullie weer examens? Ik ben tot maandag vrij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Morgen, vrijdag, maandag, dinsdag, en donderdag (2x) #fml (wtf het is hier geen twitter Etsu)
Ja maar ja.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:09 schreef Dastan het volgende:
vak klachten kandidaten
Nederlands 9379 40936
Dit waren er eerst meer?
Klachten waren dan niet bevestigdquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:09 schreef Dastan het volgende:
vak klachten kandidaten
Nederlands 9379 40936
Dit waren er eerst meer?
ja kloptquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:09 schreef Dastan het volgende:
vak klachten kandidaten
Nederlands 9379 40936
Dit waren er eerst meer?
Er lopen kneuzen rond die hun klacht niet bevestigen of ´wadjfse´ invullenquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:09 schreef Dastan het volgende:
vak klachten kandidaten
Nederlands 9379 40936
Dit waren er eerst meer?
Ik heb hem bevestigd na 36 uur ofzoquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er lopen kneuzen rond die hun klacht niet bevestigen of ´wadjfse´ invullen
Snuf. is daar zeker een voorbeeld van, nietwaar?
quote:
Ja dus? Goede klacht tochquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:10 schreef Dastan het volgende:
Snuf. is zo'n iemand die klachten instuurt als 'ik had sjans met de jongedame van de receptie en kon mij niet concentreren.'
Snuf is wel baasquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:10 schreef Dastan het volgende:
Snuf. is zo'n iemand die klachten instuurt als 'ik had sjans met de jongedame van de receptie en kon mij niet concentreren.'
MOET JE FERDUR KEIKEN DAN JE NEUS LANG ISZZZquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik zag die meeltje toch niet bezem hij zat in SPEM
Ik mocht zowaar zelf een plek kiezen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:11 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb geklaagd omdat er een dikkertje zat vlak naast mij en hij keek heel de tijd naar mij. Het was een surveillant
neequote:
Ongesteldheid mein jongquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:12 schreef Snuf. het volgende:
En o ja er was ook een meisje die ging 2 keer plassen in die 100 minuten dat ik er zat wtf man
kroelen doe je maar met de katquote:
1.70quote:
bij ons zijn ze bruinigquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:13 schreef Snuf. het volgende:
En de blaadjes waren te wit manVER-SCHRIK-KE-LIJK
Zwarte blaadjes met witte lettersquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:13 schreef Snuf. het volgende:
En de blaadjes waren te wit manVER-SCHRIK-KE-LIJK
17quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
O, dat is niet heel groot, nee. Hoe oud ben je?
Nee man, zwarte blaadjes met zwarte letters of witte blaadjes met witte letters, niets meer, niets minder.quote:
bohh valt nog wel mee dan 7 cm'squote:
Minstens 1 meter 98quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe lang is een reus in jouw ogen dan mein jong?
met mijquote:
O ik dacht dat de regering inmiddels alle mensen van boven 2 meter had geliquideerd? Maar ze zijn nog niet bij jou geweest dus?quote:
Nee, ik sta voor vrijdag in de planning.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:18 schreef Snuf. het volgende:
[..]
O ik dacht dat de regering inmiddels alle mensen van boven 2 meter had geliquideerd? Maar ze zijn nog niet bij jou geweest dus?
Even fototje zoeken dan, brbquote:
leuk. wel met gezicht.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:19 schreef Prulez het volgende:
[..]
Nee, ik sta voor vrijdag in de planning.
[..]
Even fototje zoeken dan, brb
Na het maken van de examens wel last van nekpijn. En rug; tsja; moet goed op mijn houding letten.quote:
HAHAHAHAHHA OOOOO JE BENT ME ER EENTJE QUOTES VERANDEREN HI HAHAHHAquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:19 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja uhhh niet iedereen is hier homsexueel
jaquote:
jij wel tog snuff, wat was dat vannagt dan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:19 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja uhhh niet iedereen is hier homsexueel
quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:20 schreef Dastan het volgende:
[..]
HAHAHAHAHHA OOOOO JE BENT ME ER EENTJE
[..]
ja
Ga naar beneden dan.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:21 schreef Prulez het volgende:
Ik heb trouwens geen geschikte foto's, excuses
Meeste foto's staan op de PC beneden, vandaarEn ik ben geen fotomens
Jammer. Had mijnquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:21 schreef Prulez het volgende:
Ik heb trouwens geen geschikte foto's, excuses
Meeste foto's staan op de PC beneden, vandaarEn ik ben geen fotomens
De meeste dromen zijn bedrogquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij wel tog snuff, wat was dat vannagt dan?
quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
De meeste dromen zijn bedrogAl mn dromen in 1 klap weg, je wordt bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent die met die roze panty?quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:24 schreef Prulez het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb iedereen zonder rode neus ook maar even een rode neus gegeven.
(En voordat je het vraagt; foto van de helpers bij een onderbouwfeest op school)
Ik doe het je niet na.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:24 schreef Prulez het volgende:
[ afbeelding ]
(En voordat je het vraagt; foto van de helpers bij een onderbouwfeest op school)
quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Al mn dromen in 1 klap weg, je wordt bedankt.
lueken hoet hor waar hebbie die gekogt/???quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:24 schreef Prulez het volgende:
[ afbeelding ]
Mexico. Ja, echt waar.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
lueken hoet hor waar hebbie die gekogt/???
Retorische vraagquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:26 schreef strontboer het volgende:
Waarom gaan meisjes altijd door de knieën als ze op de foto moeten
Zodat ze kleiner lijken en dus hun tieten groterquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:26 schreef strontboer het volgende:
Omdat de stijve piemels van de jongons anders in hun billen prikkenquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:26 schreef strontboer het volgende:
Handschoenen, mondkapje, schorten, en alles. Ik wil geen besmetting oplopen, wat denk je wel niet.quote:
oke nee dat klinkt op zich wel okequote:Op woensdag 18 mei 2011 21:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Handschoenen, mondkapje, schorten, en alles. Ik wil geen besmetting oplopen, wat denk je wel niet.
Platliggenquote:M(oeilijk) & O(nbegrijpelijk)!!!
HAVO M&O
Naam: jekentmetochniet
soo heeeeey!!!!
ik heb nog nooit zo'n pauper toets gezien!!!! en onze docent maar roeptoeteren "dit en dat zal er zeker in voor komen!!" MY ASS!!!!Stockdividend?? NIKS van gezien!! maandenlang aandelensommen geoefend!!niks van gezien!!!
EN DAN NOG EEN DOCENT DIE EEN KANKER HARDE BOUT LIET!! WTF?!?!?!?!? potverdikie, ik ga runescapen...
quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:27 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Zodat ze kleiner lijken en dus hun tieten groter
Ik denk dat ze gewoon fucking dik zijn en door het gewicht hun benen doorzakkenquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:27 schreef Dastan het volgende:
[..]
Omdat de stijve piemels van de jongons anders in hun billen prikken
Je weet wel veel van meisjes af, ben je er zelf een?quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:28 schreef strontboer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik denk dat ze gewoon fucking dik zijn en door het gewicht hun benen doorzakken
Nee, maar m'n zusje welquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je weet wel veel van meisjes af, ben je er zelf een?
Dat zou ik maar niet te vaak zeggen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat ook, ja, maar WK/EK waar Nederland in speelt
Man, vorige x waren ze 2de, wat doe je kleinerend over ons kikkerlandje. Ga niet haten, anders ga je maar lekker verhuizen.quote:
Aan dat zinnetje herkent men zemmeltjes.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Man, vorige x waren ze 2de, wat doe je kleinerend over ons kikkerlandje. Ga niet haten, anders ga je maar lekker verhuizen.
Wrm mot jj dt wete????quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
heb jij geëxperimenteerd met je broertje?
Hè, bah. Wat een vunzige suggestie.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
heb jij geëxperimenteerd met je broertje?
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[ [url=http://i825.photobucket.com/albums/zz176/robyarr/Cant-tell-if-troll-or-just-stupid.jpg http://bit.ly/jL1mlS]afbeelding[/url] ]
LEKKER VOOR JEquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:33 schreef Snuf. het volgende:
WTF NU MOET IK EEN PLAATJE UIT MIJN LIJSTJE HALEN
quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hem kleineren, hem uitschelden, hem uitlachen, da's alles wat ik doe.
Scheikundeproefjes met sperma? Wat ben je ook voor een smerig persoontjequote:Op woensdag 18 mei 2011 21:34 schreef Dastan het volgende:
Ik bedoelde gewoon scheikundeproefjes, rare jongons.
Onder de microscoop. Heel interessant.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Scheikundeproefjes met sperma? Wat ben je ook voor een smerig persoontje![]()
![]()
Impliceren dat je al sperma produceert.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Onder de microscoop. Heel interessant.
quote:
ROEPTOETERENquote:M(oeilijk) & O(nbegrijpelijk)!!!
HAVO M&O
Naam: jekentmetochniet
soo heeeeey!!!!
ik heb nog nooit zo'n pauper toets gezien!!!! en onze docent maar roeptoeteren "dit en dat zal er zeker in voor komen!!" MY ASS!!!!Stockdividend?? NIKS van gezien!! maandenlang aandelensommen geoefend!!niks van gezien!!!
EN DAN NOG EEN DOCENT DIE EEN KANKER HARDE BOUT LIET!! WTF?!?!?!?!? potverdikie, ik ga runescapen...
ik ben anders al zeventienquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat je al sperma produceert.
Kleine kindjes produceren nog heul geen sperma.
zwembad in tuin jwz!quote:
ik ookquote:
zuid limburg!quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:39 schreef Snuf. het volgende:
In welk deel van het lant woon jij dat je een tuin hebt?
12 bij 4 meterquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:42 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
f0k j0u a kkpoephoofd ik pak je met knivi dit dat gekocht van www.pipashop.nl dit dat
Doe dan, mein freund.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:43 schreef Citizen_Kane het volgende:
Haterzzzzz ik moet nu eigenlijk wiskunde leren maar neeeeeeeee
quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:44 schreef ThaTim het volgende:
Charles Foster doet niet aan wiskunde, hij doet aan winning.
Amen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:45 schreef Snuf. het volgende:
Kitizijn keen is zo een jongen die we later achter een vrachtwagen zien hangen groene en zwarte vuilnisbakjens oppikkend.
wijnquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:46 schreef Dastan het volgende:
Ik ga aan de wijn (homo) en uitrusten. De groenten.
Verlaat me niet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:46 schreef Dastan het volgende:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:46 schreef Dastan het volgende:
Witte droge/zoete wijnquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:46 schreef Dastan het volgende:
Nee rode wijn uiteraard. Dat is nog wel mannelijkquote:
adiktetquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
We hebben alleen nog maar wijn.En ik snak naar alcohol.
Doei
GAY.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee rode wijn uiteraard. Dat is nog wel mannelijk
handdoekje omquote:
rode wijn is dan wel weer beterquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
We hebben alleen nog maar wijn.En ik snak naar alcohol.
Doei
broquote:
Respekt v00r dese boiiquote:
hoezo dat?!quote:
ik ga me nu omkleden!!quote:
...quote:
jaquote:
klaar!!quote:
doe ik niet aanquote:
dis mn nieuwe lookquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:51 schreef Dastan het volgende:
[..]
Doe eens een andere standaard pi. Je lijkt zo bot zo.
ahàquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:52 schreef Dastan het volgende:
Ja ik zit op FOK!mobiel dus gaat niet zo snel.
M'n leraar legt een grote druk op m'n schouders, hij doet het erom.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lukt je wel.Jij een 10, ik een 1, alles op z'n tijd.
ik zit achter de pc!quote:
jmrquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:55 schreef ThaTim het volgende:
ik bedoelde dus dat ik zodadelijk niet meer zal posten
haterquote:
Ik ga je missen mijn mattiequote:Op woensdag 18 mei 2011 21:55 schreef ThaTim het volgende:
ik bedoelde dus dat ik zodadelijk niet meer zal posten
DASTANquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:56 schreef Flitskikker het volgende:
Niemand die nog meer Wiskunde verpest heeft?
al goedquote:
Ik hoor van iedereen dat het makkelijk was.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:56 schreef Flitskikker het volgende:
Ja ikquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:56 schreef Flitskikker het volgende:
Genoeg, was ook gewoon een butje-examen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:56 schreef Flitskikker het volgende:
Lolwut?!quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik hoor van iedereen dat het makkelijk was.
Dat is waar.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:58 schreef koekjestrommel1 het volgende:
je wiskunde leraar is ook een butje
Ik weet ook niet, ik ben maar een simpele wiskunde A-er.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:58 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Lolwut?!
Ik vond hem niet gemakkelijk, maar heb veel goed gegokt!
Ik.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:56 schreef Flitskikker het volgende:
Dat bedoel ik dus..quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik hoor van iedereen dat het makkelijk was.
Simpele zieltjesquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet ook niet, ik ben maar een simpele wiskunde A-er.
simpele wis a'ersquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet ook niet, ik ben maar een simpele wiskunde A-er.
Nee jullie SC'en gewoon gedachteloos verder.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:59 schreef ThaTim het volgende:
iets wat niet gedaan mag worden gaat nu gedaan worden
ah die chaiquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee jullie SC'en gewoon gedachteloos verder.
jullie welquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee jullie SC'en gewoon gedachteloos verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |