Ongesteldheid mein jongquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:12 schreef Snuf. het volgende:
En o ja er was ook een meisje die ging 2 keer plassen in die 100 minuten dat ik er zat wtf man
kroelen doe je maar met de katquote:
1.70quote:
bij ons zijn ze bruinigquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:13 schreef Snuf. het volgende:
En de blaadjes waren te wit manVER-SCHRIK-KE-LIJK
Zwarte blaadjes met witte lettersquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:13 schreef Snuf. het volgende:
En de blaadjes waren te wit manVER-SCHRIK-KE-LIJK
17quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
O, dat is niet heel groot, nee. Hoe oud ben je?
Nee man, zwarte blaadjes met zwarte letters of witte blaadjes met witte letters, niets meer, niets minder.quote:
bohh valt nog wel mee dan 7 cm'squote:
Minstens 1 meter 98quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe lang is een reus in jouw ogen dan mein jong?
met mijquote:
O ik dacht dat de regering inmiddels alle mensen van boven 2 meter had geliquideerd? Maar ze zijn nog niet bij jou geweest dus?quote:
Nee, ik sta voor vrijdag in de planning.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:18 schreef Snuf. het volgende:
[..]
O ik dacht dat de regering inmiddels alle mensen van boven 2 meter had geliquideerd? Maar ze zijn nog niet bij jou geweest dus?
Even fototje zoeken dan, brbquote:
leuk. wel met gezicht.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:19 schreef Prulez het volgende:
[..]
Nee, ik sta voor vrijdag in de planning.
[..]
Even fototje zoeken dan, brb
Na het maken van de examens wel last van nekpijn. En rug; tsja; moet goed op mijn houding letten.quote:
HAHAHAHAHHA OOOOO JE BENT ME ER EENTJE QUOTES VERANDEREN HI HAHAHHAquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:19 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja uhhh niet iedereen is hier homsexueel
jaquote:
jij wel tog snuff, wat was dat vannagt dan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:19 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja uhhh niet iedereen is hier homsexueel
quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:20 schreef Dastan het volgende:
[..]
HAHAHAHAHHA OOOOO JE BENT ME ER EENTJE
[..]
ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |