Ik heb er meteen maar even een reeks van gemaaktquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:47 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Bedankt voor het openen van een nieuw topic met een mooie OP
Goeie vraagquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik begrijp de populariteit van 30 Rock niet echt. Dan bedoel ik niet dat ik niet begrijp waarom men erop stemt, maar die serie lijkt totaal geen aanhang te hebben op FOK!
De 30 Rock topics lopen voor geen meter (5 seizoenen en we zijn net erg moeizaam begonnen aan topic 2) en in "Ik zoek een goede comedy, suggereer eens iets" topics zie je ook zelden of nooit iemand 30 Rock aanraden. Vanonder welke steen komen al die fans plots vandaan?
1. Ik denk dat het relatief onbekend is in Nederland en 2. ik denk dat de meeste gewoon direct alle seizoenen downloaden en dat er in een week door heen gooien.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik begrijp de populariteit van 30 Rock niet echt. Dan bedoel ik niet dat ik niet begrijp waarom men erop stemt, maar die serie lijkt totaal geen aanhang te hebben op FOK!
De 30 Rock topics lopen voor geen meter (5 seizoenen en we zijn net erg moeizaam begonnen aan topic 2) en in "Ik zoek een goede comedy, suggereer eens iets" topics zie je ook zelden of nooit iemand 30 Rock aanraden. Vanonder welke steen komen al die fans plots vandaan?
quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:51 schreef froebelmeister het volgende:
1 ] Scrubs - Friends
2 ] Blackadder - South Park
3 ] Fawlty Towers - 30 Rock
4 ] The Big Bang Theory - How I Met Your Mother
Bij allemaal de linker. Puur toeval.
quote:Op zondag 29 mei 2011 17:10 schreef Butterfly91 het volgende:
1 ] Scrubs - Friends
2 ] Blackadder - South Park
3 ] Fawlty Towers - 30 Rock
4 ] The Big Bang Theory - How I Met Your Mother
quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
* De Achtste Finales![]()
![]()
![]()
DE UITSLAG
1] Fawlty Towers - Community 23 - 18 minste stemmers; 41
Commentaar geven maar zelf niet stemmenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:25 schreef MacorgaZ het volgende:
The Big Nerd Theory verkiezen boven HIMYM
Stelletje socially awkward Sheldon's hier![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:25 schreef MacorgaZ het volgende:
Geef toe, het enige leuke aan HIMYM is Neil Patrick Harris. Ted Mosby is een van de grootste kneuzen van de televisie - zelfs Sheldon heeft meer ballen dan hem.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:25 schreef MacorgaZ het volgende:
Dat was ik niet van plan, maar je weet het nooit.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
1 ] The Big Bang Theory - Scrubs
2 ] South Park - Fawlty Towers
Niet heel moeilijk ; Big Bang is de enige die nog verdiend te winnen.
@Lonewolf : ga je hierna ook een drama toernooi doen ipv comedy?
Okidokiquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat was ik niet van plan, maar je weet het nooit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |