людей, которые используют Google, недалеко от манжеты здесь. эмо. ядquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:48 schreef Gideon_92 het volgende:
Google перевод всех пользователей здесь. Реальный боссы знают русский язык, и питьевые нужды оригинальная водка России
dacht het nietquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Per cijfer heb je toch maar max. 2 compensatiepunten?!
Je kan hem toch nog herkansen?quote:
Wie gaat nu ook een 10 staan voor een vak?quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:50 schreef Citizen_Kane het volgende:
Een 7 is één compensatiepunt, een 8 twee, een 9 drie en een tien ook drie.
dat welquote:
mwoah niemand denkquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik geen 3 staan met de cijfers die ik heb.
Voor Duits ook niet?quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik geen 3 staan met de cijfers die ik heb.
Iemand die een genie is. Maar aan vier compensatiepunten heb je toch niks, volgens mij.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wie gaat nu ook een 10 staan voor een vak?
Bazen weten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:52 schreef Etsu het volgende:
Wil ik een 3 staan voor Engels of eco, moet ik een -1,8 halen.
-3.5quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:52 schreef Etsu het volgende:
Wil ik een 3 staan voor Engels of eco, moet ik een -1,8 halen.
BaasD was nooit heden tijd.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben de nieuwe baas, BaasD is verleden tijd.
hoelang zal die weg zijn?quote:
Huh, dat is toch juist niet motiverend, of bedoelde je dat ook.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:50 schreef Citizen_Kane het volgende:
Een 7 is één compensatiepunt, een 8 twee, een 9 drie en een tien ook drie.
Mijn tweelingzus probeerde mij te motiveren om harder te leren door te zeggen dat alles boven de zeven ook telt als één compensatiepunt![]()
Is ie weg?quote:
ja check profiel maarquote:
Ja inderdaad maar ik denk dat ze ermee bedoelde dat ik gewoon voor elk vak een voldoende moet gaan proberen te halen in plaats van denken dat ik het met maar één of twee compensatiepunten wel haal.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh, dat is toch juist niet motiverend, of bedoelde je dat ook.
Prima neukmateriaal.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:55 schreef leeell het volgende:
tweelingen vind ik altijd zorgelijk, zou er niet aan moeten denken dat er een 2de mij is...
quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:54 schreef Etsu het volgende:
Sowieso: waarom zeggen 'tweelingzus'?Met 'zus' verandert het verhaaltje niet.
incest ditdatquote:
incest dit dat maar met mij is alles goedquote:
2de leeell, dat overleeft niemand.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:55 schreef leeell het volgende:
tweelingen vind ik altijd zorgelijk, zou er niet aan moeten denken dat er een 2de mij is...
dan niet hoorquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:56 schreef Trollface. het volgende:
[..]
incest dit dat maar met mij is alles goed
Zie hoe de kwaliteit in dezer SC gestegen is ook.quote:
quote:
spammen in SCquote:
48 denkquote:
Jammer.quote:
Kan je niet meer zien.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:57 schreef Citizen_Kane het volgende:
Voor hoelang? En in welk topic kan ik dat zien?
Ga jij je examens nou maar lerenquote:
Ben ik bezig.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:58 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ga jij je examens nou maar leren
Is wel handig eigenlijk.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:58 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
hopelijk rest ce. misschien slagen ze dan nog wel
Daar doe je lang over.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:58 schreef leeell het volgende:
maar ik ga even computer switchen, tot over 30 min
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |