incest ditdatquote:
incest dit dat maar met mij is alles goedquote:
2de leeell, dat overleeft niemand.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:55 schreef leeell het volgende:
tweelingen vind ik altijd zorgelijk, zou er niet aan moeten denken dat er een 2de mij is...
dan niet hoorquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:56 schreef Trollface. het volgende:
[..]
incest dit dat maar met mij is alles goed
Zie hoe de kwaliteit in dezer SC gestegen is ook.quote:
quote:
spammen in SCquote:
48 denkquote:
Jammer.quote:
Kan je niet meer zien.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:57 schreef Citizen_Kane het volgende:
Voor hoelang? En in welk topic kan ik dat zien?
Ga jij je examens nou maar lerenquote:
Ben ik bezig.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:58 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ga jij je examens nou maar leren
Is wel handig eigenlijk.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:58 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
hopelijk rest ce. misschien slagen ze dan nog wel
Daar doe je lang over.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:58 schreef leeell het volgende:
maar ik ga even computer switchen, tot over 30 min
30 minuten overdoen om van pc te switchen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:58 schreef leeell het volgende:
maar ik ga even computer switchen, tot over 30 min
Dan weten wij wel wat deze knul gaat doenquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
30 minuten overdoen om van pc te switchen.
Wie ben jijquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:00 schreef zuurkoolmetprei het volgende:
[..]
Dan weten wij wel wat deze knul gaat doen
Jij bent een vieze oude man.quote:
ewahquote:
Sorry mattie ik moet wel haten jwz is G-code zy is myn exxxxquote:
Heb je nou nog geen genoeg fapmateriaal?quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:05 schreef Trollface. het volgende:
Ik heb nog steeds geen picas van Chai.
Mijn computer is clean.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb je nou nog geen genoeg fapmateriaal?
Daar bevindt zich slechts mijn pyjama.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Pyjamaquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:06 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Daar bevindt zich slechts mijn pyjama.
Naaktslapersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |