die kijk-mij-fashionable-zijn types hebben een zware jeugd gehad en altijd ruzie thuis enz.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Het valt me wel op dat het 2 types vrouwen zijn die zo'n broek dragen.
De soort die jij noemt, van die fashionista's.
En de andere soort zijn van die alternatieve, wereldwinkelhippies die in een kraakpand leven.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:40 schreef Sushimonster het volgende:
Het ergste vind ik als ze hun wenkbrauwen mishandelen. Die dingen omlijnen je gezicht, die horen precies in verhouding te zijn, anders wordt het al snel vreselijk.
http://www.wackyarchives.(...)nibrows-are-bad.html < Voorbeelden
[ afbeelding ]
Je zou maar Megan fox mogen neuken.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:50 schreef iwannabehigh het volgende:
Dit zijn echte vrouwen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad. Of die mensen die de hele tijd roepen: 'het maakt mij niet uit wat anderen van me denken', en als je daar negatief op reageert worden ze boos. Het maakt ze dus wel uit..quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:41 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
die kijk-mij-fashionable-zijn types hebben een zware jeugd gehad en altijd ruzie thuis enz.
oftewel; kijk mij apart zijn zodat ik wat meer aandacht kan krijgen.
ongelofelijke schijkhekel aan.
Mooi meisje welquote:
Wat een wankers in dit topic lol, die lage broeken zijn sexy. Mits er een goede kont in zit.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hun uiterlijk verpesten doen vrouwen wijven met zo'n broek:
[ afbeelding ]
Echt kankerafschuwelijk. Van die zogenaamde fashionable kuthoeren, tyf toch een eind op
.
Euh, m'n klacht is juist daarop gebaseerd. Dat ding zit kankerbaggy, hoe kan een lekkere vrouwenkont daar nou weer mooi in uitkomen? Jeans, oke.. Legging, oke.. MAAR DIT?!?! Jij bent fucking raar, gast.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:45 schreef Jackson5 het volgende:
[..]
Wat een wankers in dit topic lol, die lage broeken zijn sexy. Mits er een goede kont in zit.
JIj bent echt zo'n type met bekende knappe vrouwen op je wallpaper, ik heb medelijden met je maagd-heid.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Euh, m'n klacht is juist daarop gebaseerd. Dat ding zit kankerbaggy, hoe kan een lekkere vrouwenkont daar nou weer mooi in uitkomen? Jeans, oke.. Legging, oke.. MAAR DIT?!?! Jij bent fucking raar, gast.
ruffryder is de player van de club. (no shit)quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:50 schreef Jackson5 het volgende:
[..]
JIj bent echt zo'n type met bekende knappe vrouwen op je wallpaper, ik heb medelijden met je maagd-heid.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:50 schreef Jackson5 het volgende:
[..]
JIj bent echt zo'n type met bekende knappe vrouwen op je wallpaper, ik heb medelijden met je maagd-heid.
Boxquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:53 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
ruffryder is de player van de club. (no shit)
ben het gewoon met 'm eens trouwens; die broeken zijn echt echt echt lelijk.
Nou ok dan blijft het kwestie van mening, degene waarbij ik het gezien heb voldoet niet aan jullie stereotype dus daar zal het wel aan liggen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Box. Dat mensen (een kerel nota bene
!!!) zoiets mooi vinden
.
Dat heb ik tich ook. BETER DAN MJ, de spook.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:50 schreef Jackson5 het volgende:
[..]
True.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:00 schreef Jackson5 het volgende:
Nouja nog altijd beter dan getekende wenkbrauwen
Hoe kan zo'n halve tent tussen vrouwenbenen mooi staan? Het is echt typisch zo'n semi-modieus iets, wat die vrouwen met totaal geen besef van goede smaak waarschijnlijk hebben ontdekt in een 'trendy' magazinequote:Op woensdag 18 mei 2011 21:58 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik vind dat soms ook wel mooi/leuk staan, maar niet als meisjes dikke/stevige benen hebben. Dat past niet bij zo'n broek.
Hmm. Ik vind die broeken van de Zara die de vrouwen tegenwoordig aanhebben niet zo heel erg lelijk. Ligt er maar net aan hoe het wordt gedragen, en wie bij (figuur).quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe kan zo'n halve tent tussen vrouwenbenen mooi staan? Het is echt typisch zo'n semi-modieus iets, wat die vrouwen met totaal geen besef van goede smaak waarschijnlijk hebben ontdekt in een 'trendy' magazine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |