Niet als je donker haar hebt en dan blonde highlightsquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Doe 's voorbeeld dan? Dat ziet er meestal toch normaal uit in plaats van fucking lelijk of vaag?
dit?quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:41 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Niet als je donker haar hebt en dan blonde highlights
quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:45 schreef Captain_Maximum het volgende:
Dat haar ziet er sowieso onverzorgd uit.
Dankjequote:Op woensdag 18 mei 2011 18:41 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Niet als je donker haar hebt en dan blonde highlights
Ik kon zo gauw niets vinden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Echt hè. Pass even een goed voorbeeld dan, in mijn geheugen zijn highlights altijd sappig
.
gods alle jezus nog aan toe dit is echt afschuwelijk.quote:
Ben ik sappig?quote:
Slanke, blonde pookster... Ik zeg doen!quote:
Ik weet niet wat hij bedoelt met sappig, bij sappig denk ik aan een lekkere sappige sinaasappel ofzo.quote:
maar dat word dan een sappige meidquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hij bedoelt met sappig, bij sappig denk ik aan een lekkere sappige sinaasappel ofzo.
Gewoon, sappig. Ook wel juicyquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hij bedoelt met sappig, bij sappig denk ik aan een lekkere sappige sinaasappel ofzo.
wat geil zeg mmmmquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:01 schreef ElectraPlectra het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker kort pittig kapsel!
Ja, ik ben juicy.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gewoon, sappig. Ook wel juicy.
nee daar doe ik niet aanquote:
Ja inderdaad. Het valt me wel op dat het 2 types vrouwen zijn die zo'n broek dragen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hun uiterlijk verpesten doen vrouwen wijven met zo'n broek:
[ afbeelding ]
Echt kankerafschuwelijk. Van die zogenaamde fashionable kuthoeren, tyf toch een eind op
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |