ikquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:54 schreef MissN het volgende:
Wie heeft er eigenlijk een gebroken haaknaald? Heb ik iets gemist?
Halen ze die oogjes er niet meteen vanaf?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:42 schreef Muck het volgende:
Leuke bloemen zeg
Ik heb een muisje voor de poezen gehaakt, ben benieuwd of ze ermee gaan spelen
[ afbeelding ]
Aan een koordje met belletjes aan de krabpaal
[ afbeelding ]
het zijn veiligheidsoogjes, dus ik ga er van uit dat ze die er niet zomaar vanaf krijgenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:09 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Halen ze die oogjes er niet meteen vanaf?
Ik borduur er altijd een paar oogjes op voor de katten (nou ja borduren, het is meer dikke draad zwart driemaal over/bij elkaar afhechten, draadje wegwerken en klaar).
Mijn katten kauwen op alles, eentje staat er om bekend om zelfs batterijen zo goed als door midden te bijten!
edit: bedankt iedereen voor de complimenten op de pony.
We hebben ze pas sinds gistermiddag, dus ze zijn nog niet zo van het op schoot klimmen, maar ze wennen gelukkig snelquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:43 schreef crochetwitch het volgende:
Mijn kat wil alleen maar op schoot als ik aan het haken ben, dat is best lastig
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:35 schreef YPPY het volgende:
Wat veel moois is er weer langsgekomen! Deze keer ga ik niet nog drie topics terug, maar wel speciaal compliment voor de pony en voor Miriam, omdat het zo herkenbaar is hoe je bezig bent.
Mooie kleurtjes maar wat lees ik heeft de Wibra er nu 1.69 van gemaakt van dat katoen, ze waren toch altijd 1.49 dus gelijk 2 dubbeltjes er boven opquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:42 schreef Kniertje22 het volgende:
![]()
Ooooooh, wat is het toch fijn wanneer je eindelijk een hobby hebt gevonden die je echt leuk vindt en zelfs een beetje aan verslaafd bent! Maar oooooh, wat is het slecht voor m'n portemonnee.
![]()
![]()
Ik mocht van mezelf volgende week pas wat kopen (vakantiegeld!), maar ja...ik ben toch even naar de markt geweest en daar hadden ze Scheepjes Softfun en ik kon de verleiding natuurlijk niet weerstaan. Zie hier mijn 'buit' van vandaag:
[ afbeelding ]
Links de Softfun; paars voor een Lavender Bunny en jeans en wit voor een Totoro. Die groen gemeleerde vond ik gewoon mooi.Denk dat dat een hoesje wordt voor m'm haaknaaldenkoker. Daarnaast fijne katoentjes van de Wibra, van alle kleuren wat, heb ik nog geen doel voor. En dan gemeleerd dik katoen voor pannenlappen.
![]()
En verder moest ik 'natúúrlijk' nog wat kleine dingetjes hebben als spelden, naalden, stukjes vilt en oogjes en kraaltjes voor de afwerking. Heb nog een setje grappige plakoogjes gevonden bij het Kruidvat voor maar 69 cent. Én, als klap op de vuurpijl: het eerste boekje van Ana Paula Rimoli voor maar 4,99 bij Boekenvoordeel! (Heb hem overal alleen nog maar gezien voor 14,95, dus dat is best een koopje. Toch?) Dus voorlopig kan ik wel vooruit met alles. Ik ga volgende nog wel een starterspakketje bij Echtstudio bestellen ('Vrolijke beestjes haken') en dan is het afgelopen met geld uitgeven.
Nou, genoeg opgeschept, nu even op jullie reageren.
Sanne, wat een prachtige shawl wordt dat!
En wat een snoezig gebakje Redostrike.Succes morgen met de verkoop!
![]()
En over katten en haakwerk geproken, die van mij kunnen me ook niet met rust laten als ik met die draadjes bezig ben...Ik heb tegenwoordig (wat is tegenwoordig als je nog maar een paar weken haakt..
) m'n bolletjes in een plastic tasje naast me op de bank liggen. Draadje door een hengsel en haken maar! Zo rollen de bolletjes makkelijker af, de draden blijven wat meer zonder kattenhaar én de katten gaan niet meer met de bolletjes ravotten.
mooiquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:33 schreef annelotje het volgende:
wat een leuke dingen weer!!!!! Ik heb weer megaveel inspiratie!
Die padma is echt leuk! En de omslagdoek is echt heel mooi! En natuurlijk de pony en ik heb nog veel meer gezien.
Ik heb een kleine broche gefröbeld voor een collega:
[ afbeelding ]
Ja, 1,69 inderdaad.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Mooie kleurtjes maar wat lees ik heeft de Wibra er nu 1.69 van gemaakt van dat katoen, ze waren toch altijd 1.49 dus gelijk 2 dubbeltjes er boven op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |