abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97040215
Er is weer vanalles moois voorbij gekomen (en die deken, wat issie lekker groot!), wat gaan jullie snel! Zit nu die link te bekijken, hoe leuk O+
pi_97041162
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 16:54 schreef MissN het volgende:
Wie heeft er eigenlijk een gebroken haaknaald? Heb ik iets gemist?
ik :D
die krengen van de lidl zijn niet zo stevig :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_97044730
***WIE OH WIE***

wie was het die iets aan het haken was met blauw/groen zoiets wol van de wibra, ze had een foto`tje geplaatst maar de wol was niet meer te krijgen bij de wibra. was in mijn wolkisten aan het neuzen vandaag en kwam nog een paar bollen tegen van die kleur, dus wil degene me een pm sturen of weet iemand anders wie ik bedoel attendeer haar daar dan even op, dan kan ze weer verder.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  donderdag 19 mei 2011 @ 20:42:51 #64
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_97047179
Ooooh die pony is gaaf!!! En dat groenzwartpaarse kusseninwording is ook super. Ik had ooit ook een stuk stof achter mijn bed hangen, stond erg leuk altijd :Y
Teigetje en Iejoor zijn ook goed gelukt trouwens.
pi_97050158
Bloemetje voor mijn oma is af! Foto niet denderend, ik neem volgende week nieuwe :-) En nu hopen dat mijn oma er ook blij mee is, duurt wel nog even eer ik het kan afgeven hoor (ze woont 100km verder dus ik ga er niet zomaar even langs)

Het volgende project weet ik nog niet wat ik ga doen, moet nog even zien in al mijn favorieten en patronen ;-)
pi_97053353
Oww wat leuk die bloemen!! Alle andere dingen trouwens ook weer:D
Ben weer verder aan het haken aan mn topje... maar zit op een "dood" punt :S:S
  donderdag 19 mei 2011 @ 22:42:26 #67
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_97054557
Leuke bloemen zeg _O_

Ik heb een muisje voor de poezen gehaakt, ben benieuwd of ze ermee gaan spelen :D

Aan een koordje met belletjes aan de krabpaal :P
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  vrijdag 20 mei 2011 @ 09:35:26 #68
1762 YPPY
Yppiaans
pi_97064169
Wat veel moois is er weer langsgekomen! Deze keer ga ik niet nog drie topics terug, maar wel speciaal compliment voor de pony en voor Miriam, omdat het zo herkenbaar is hoe je bezig bent. O+

We zijn twee weken op vakantie geweest en ik heb veel gehaakt aan een granny tas van lucy. Natuurlijk weer met aangepast patroon, want ik kwam weer niet uit. :X Foto's komen nog.

Trui vroeg om een betere foto van het dekentje. Is dit wat?

Hij is inmiddels bij de vriendin die vijf weken te vroeg beviel en ze is er erg blij mee. Van de restjes maak ik een mini lucy tas, maar die hoeft pas af als d'r dochtertje 1 jaar wordt. Fjew. ;)
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_97064615
It was me Toverheks! ik heb je al gepmd!
haken is cool
pi_97064632
Ik ben gister trouwens begonnen aan een lucybag voor mezelf! :) met wibra roze, wibra barbie en wibra rood..hihi lekker fel!
haken is cool
  vrijdag 20 mei 2011 @ 11:09:44 #71
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_97067026
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 22:42 schreef Muck het volgende:
Leuke bloemen zeg _O_

Ik heb een muisje voor de poezen gehaakt, ben benieuwd of ze ermee gaan spelen :D
[ afbeelding ]

Aan een koordje met belletjes aan de krabpaal :P
[ afbeelding ]
Halen ze die oogjes er niet meteen vanaf?
Ik borduur er altijd een paar oogjes op voor de katten (nou ja borduren, het is meer dikke draad zwart driemaal over/bij elkaar afhechten, draadje wegwerken en klaar).

Mijn katten kauwen op alles, eentje staat er om bekend om zelfs batterijen zo goed als door midden te bijten!

edit: bedankt iedereen voor de complimenten op de pony.
klerkje
  vrijdag 20 mei 2011 @ 11:24:51 #72
112545 Muck
pi_97067507
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 11:09 schreef Spiegelei het volgende:

[..]

Halen ze die oogjes er niet meteen vanaf?
Ik borduur er altijd een paar oogjes op voor de katten (nou ja borduren, het is meer dikke draad zwart driemaal over/bij elkaar afhechten, draadje wegwerken en klaar).

Mijn katten kauwen op alles, eentje staat er om bekend om zelfs batterijen zo goed als door midden te bijten!

edit: bedankt iedereen voor de complimenten op de pony.
het zijn veiligheidsoogjes, dus ik ga er van uit dat ze die er niet zomaar vanaf krijgen
  vrijdag 20 mei 2011 @ 11:38:58 #73
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_97068018
Oh ik dacht dat het van die opplak oogjes waren! Maar het zijn dus veiligheidsoogjes, nee dan neem ik ook niet aan dat ze dat er snel afknagen nee.
klerkje
  vrijdag 20 mei 2011 @ 12:55:15 #74
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_97070776
zeker mooi yppy! O+

stefanie, leuk kado voor je oma!

en muck, ik dacht ook dat 't plakoogjes waren. maar een superlief muisje zeg! bijna jammer dat de katten er mee mogen ravotten. ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door trui op 20-05-2011 13:43:10 ]
in de haak.
pi_97072612
Mooie deken! _O_
  vrijdag 20 mei 2011 @ 13:42:27 #76
112545 Muck
pi_97072738
Ik zou niet durven met deze terrorist in de buurt :D

pi_97072770
Mijn kat wil alleen maar op schoot als ik aan het haken ben, dat is best lastig :P
  vrijdag 20 mei 2011 @ 13:44:06 #78
112545 Muck
pi_97072809
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 13:43 schreef crochetwitch het volgende:
Mijn kat wil alleen maar op schoot als ik aan het haken ben, dat is best lastig :P
We hebben ze pas sinds gistermiddag, dus ze zijn nog niet zo van het op schoot klimmen, maar ze wennen gelukkig snel :)
pi_97073310
Weer heel veel leuke dingen gezien, poezen speeltjes, dekens, een bloemetje voor de oma die heel ver woont, vlindertje, winnie de pooh zen vrienden (heel mooi gedaan), een pony een mooie tas, en een poef geloof ik. Echt allemaal heel mooi gemaakt.

Gisteren en vandaag nog een lekkernijtje afgewerkt alleen kan het niet opgegeten worden:

Morgen is het zover, dan staan we op het marktje, ik ben een beetje benieuwd maar niet zenuwachtig, ik hoop gewoon dat ik IETS verkoop. En natuurlijk dat men vriendin ook iets verkoopt. We zullen er niet rijk van worden maar het zou best toch al leuk zijn dat we enkel "woows, o schattig, mama kijk, enz" te horen krijgen.

We merken toch dat er nog veel te doen is voor morgen, prijzen, kaartjes voor onze blogs knippen, kleine afwerkingen enz enz.

Spannend. We maken zeker enkele foto's. En ik houd jullie op de hoogte.
Only Heroes live forever.
blog
  vrijdag 20 mei 2011 @ 14:22:54 #80
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_97074608
Katten en haakwerk, het blijft uitkijken. Ineens kan dat bolletje weer ontzettend interessant zijn en zitten ze er in het ergste geval met zijn drieën achteraan.

De shawl vordert gestaag. De eerste toeren gingen een stuk vlotter natuurlijk. Kleuren komen niet helemaal goed overeen met de realiteit, maar dat ligt aan mijn phoon.

Weet nog niet hoe breed ik hem maak, wil echt een flinke omslagdoek overhouden.

Verder ben ik nog bezig met wat breiwerkjes en een tas haken, maar dat schiet niet zo heel erg op als ik had gehoopt.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje QuendaŠ of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 20 mei 2011 @ 15:18:41 #81
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_97076975
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 09:51 schreef MissN het volgende:
It was me Toverheks! ik heb je al gepmd!
inmiddels pm terug :Y
pi_97077782
*O* *O* Ooooooh, wat is het toch fijn wanneer je eindelijk een hobby hebt gevonden die je echt leuk vindt en zelfs een beetje aan verslaafd bent! Maar oooooh, wat is het slecht voor m'n portemonnee. -O- -O-
Ik mocht van mezelf volgende week pas wat kopen (vakantiegeld! :P ), maar ja...ik ben toch even naar de markt geweest en daar hadden ze Scheepjes Softfun en ik kon de verleiding natuurlijk niet weerstaan. Zie hier mijn 'buit' van vandaag:

Links de Softfun; paars voor een Lavender Bunny en jeans en wit voor een Totoro. Die groen gemeleerde vond ik gewoon mooi. :P Denk dat dat een hoesje wordt voor m'm haaknaaldenkoker. Daarnaast fijne katoentjes van de Wibra, van alle kleuren wat, heb ik nog geen doel voor. En dan gemeleerd dik katoen voor pannenlappen. :D

En verder moest ik 'natúúrlijk' nog wat kleine dingetjes hebben als spelden, naalden, stukjes vilt en oogjes en kraaltjes voor de afwerking. Heb nog een setje grappige plakoogjes gevonden bij het Kruidvat voor maar 69 cent. Én, als klap op de vuurpijl: het eerste boekje van Ana Paula Rimoli voor maar 4,99 bij Boekenvoordeel! (Heb hem overal alleen nog maar gezien voor 14,95, dus dat is best een koopje. Toch? O-) ) Dus voorlopig kan ik wel vooruit met alles. Ik ga volgende nog wel een starterspakketje bij Echtstudio bestellen ('Vrolijke beestjes haken') en dan is het afgelopen met geld uitgeven.

Nou, genoeg opgeschept :P , nu even op jullie reageren.
Sanne, wat een prachtige shawl wordt dat!
En wat een snoezig gebakje Redostrike. :) Succes morgen met de verkoop! ^O^

En over katten en haakwerk geproken, die van mij kunnen me ook niet met rust laten als ik met die draadjes bezig ben... 8)7 Ik heb tegenwoordig (wat is tegenwoordig als je nog maar een paar weken haakt.. :P ) m'n bolletjes in een plastic tasje naast me op de bank liggen. Draadje door een hengsel en haken maar! Zo rollen de bolletjes makkelijker af, de draden blijven wat meer zonder kattenhaar én de katten gaan niet meer met de bolletjes ravotten. ^O^

[ Bericht 1% gewijzigd door Kniertje22 op 20-05-2011 15:49:17 ]
  vrijdag 20 mei 2011 @ 16:07:51 #83
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_97078805
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 09:35 schreef YPPY het volgende:
Wat veel moois is er weer langsgekomen! Deze keer ga ik niet nog drie topics terug, maar wel speciaal compliment voor de pony en voor Miriam, omdat het zo herkenbaar is hoe je bezig bent. O+

:D, thanks
  vrijdag 20 mei 2011 @ 16:09:30 #84
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_97078879
wat wordt je omslagdoek mooi, sanne!

fijne buit, knier! mooie kleur paars is dat!

succes morgen redostrike & vriendin. :)

ik heb (op verzoek) nog een padmaatje gemaakt:

[ Bericht 14% gewijzigd door trui op 20-05-2011 17:25:44 ]
in de haak.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 16:11:23 #85
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_97078967
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 15:42 schreef Kniertje22 het volgende:
*O* *O* Ooooooh, wat is het toch fijn wanneer je eindelijk een hobby hebt gevonden die je echt leuk vindt en zelfs een beetje aan verslaafd bent! Maar oooooh, wat is het slecht voor m'n portemonnee. -O- -O-
Ik mocht van mezelf volgende week pas wat kopen (vakantiegeld! :P ), maar ja...ik ben toch even naar de markt geweest en daar hadden ze Scheepjes Softfun en ik kon de verleiding natuurlijk niet weerstaan. Zie hier mijn 'buit' van vandaag:
[ afbeelding ]
Links de Softfun; paars voor een Lavender Bunny en jeans en wit voor een Totoro. Die groen gemeleerde vond ik gewoon mooi. :P Denk dat dat een hoesje wordt voor m'm haaknaaldenkoker. Daarnaast fijne katoentjes van de Wibra, van alle kleuren wat, heb ik nog geen doel voor. En dan gemeleerd dik katoen voor pannenlappen. :D

En verder moest ik 'natúúrlijk' nog wat kleine dingetjes hebben als spelden, naalden, stukjes vilt en oogjes en kraaltjes voor de afwerking. Heb nog een setje grappige plakoogjes gevonden bij het Kruidvat voor maar 69 cent. Én, als klap op de vuurpijl: het eerste boekje van Ana Paula Rimoli voor maar 4,99 bij Boekenvoordeel! (Heb hem overal alleen nog maar gezien voor 14,95, dus dat is best een koopje. Toch? O-) ) Dus voorlopig kan ik wel vooruit met alles. Ik ga volgende nog wel een starterspakketje bij Echtstudio bestellen ('Vrolijke beestjes haken') en dan is het afgelopen met geld uitgeven.

Nou, genoeg opgeschept :P , nu even op jullie reageren.
Sanne, wat een prachtige shawl wordt dat!
En wat een snoezig gebakje Redostrike. :) Succes morgen met de verkoop! ^O^

En over katten en haakwerk geproken, die van mij kunnen me ook niet met rust laten als ik met die draadjes bezig ben... 8)7 Ik heb tegenwoordig (wat is tegenwoordig als je nog maar een paar weken haakt.. :P ) m'n bolletjes in een plastic tasje naast me op de bank liggen. Draadje door een hengsel en haken maar! Zo rollen de bolletjes makkelijker af, de draden blijven wat meer zonder kattenhaar én de katten gaan niet meer met de bolletjes ravotten. ^O^
Mooie kleurtjes maar wat lees ik heeft de Wibra er nu 1.69 van gemaakt van dat katoen, ze waren toch altijd 1.49 dus gelijk 2 dubbeltjes er boven op
pi_97080044
wat een leuke dingen weer!!!!! Ik heb weer megaveel inspiratie!
Die padma is echt leuk! En de omslagdoek is echt heel mooi! En natuurlijk de pony en ik heb nog veel meer gezien.

Ik heb een kleine broche gefröbeld voor een collega:

vrijdag 20 mei 2011 @ 16:34:46 #87
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_97080110
mooi annelotje!
in de haak.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 16:35:36 #88
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_97080138
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 16:33 schreef annelotje het volgende:
wat een leuke dingen weer!!!!! Ik heb weer megaveel inspiratie!
Die padma is echt leuk! En de omslagdoek is echt heel mooi! En natuurlijk de pony en ik heb nog veel meer gezien.

Ik heb een kleine broche gefröbeld voor een collega:

[ afbeelding ]
mooi
pi_97080529
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 16:11 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Mooie kleurtjes maar wat lees ik heeft de Wibra er nu 1.69 van gemaakt van dat katoen, ze waren toch altijd 1.49 dus gelijk 2 dubbeltjes er boven op
Ja, 1,69 inderdaad. :Y Ik weet niet hoeveel het eerst kostte, dit was de eerste keer dat ik wat haalde daar. En het is niet eens zo mooi als ik dacht... ;( Het lijkt meer op borduurgaren, zo splijt het.

Wat een ontzettend schattig Padmaatje Trui! O+ Die zet ik meteen op m'n 'to-do'-lijstje.
Mooi gedaan, Annelotje! ^O^
  vrijdag 20 mei 2011 @ 16:48:53 #90
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_97080792
dat splijten kan heel vervelend zijn maar 't is vaak ook een kwestie van even wennen. als je eenmaal de slag te pakken hebt valt 't vaak wel weer mee. gewoon wat extra opletten, en een niet te kleine naald gebruiken.
in de haak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')