Ze zit op de john deer traktor.... Telt dat niet?quote:
Nee, als het nou een McCormick was geweest dan wel.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:05 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ze zit op de john deer traktor.... Telt dat niet?
Als iemand anders een tractor ziet betaal ik een biertje.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:05 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ze zit op de john deer traktor.... Telt dat niet?
RMB=>view image.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als iemand anders een tractor ziet betaal ik een biertje.
Het is een hotlink.
Ja, een standaard kut kont plaatje wat verschijnt als men linken niet echt fijn aan het vinden is.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, als het nou een McCormick was geweest dan wel.
Was ik ook niet, soms Ninja ik gewoon ff door de laatste 3 pagina's van het Def forum heen en maak ik nog ff een postje, puur om te laten weten dat ik nog leef.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:30 schreef Sine_Pari het volgende:
Hallo en tot ziens Braamyo. Wist niet eens dat je ook aanwezig was. Slaap ze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eveneens.quote:
Al gekocht. Zo lezenquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:56 schreef Cobra4 het volgende:
Ik zou die niet kopen. Er klopt al geen reet van wat er op die tekening staat.
Ik denk dat die mannen wel iets anders aan hun hoofd hebben dan wat te vinden van een vent die wat foto's van ze maakt.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:21 schreef rubje het volgende:
@leovanw,aantal specieke vragen:
Ik zie bijna alle commandos met 2 wings op hun dt rondlopen. Is dat een soort standaard traditie vanwege het commando zijn (trots?)of heeft dat meer te maken dat menig actieve commando naast het behalen van zijn standaardwing vaak nog doorgaat om een extra wing erbij te halen?
![]()
Opvolgend:
In dit artikel ben ik benieuwd of er geen op of aanmerkingen komen( ja ik weet dat je toestemming hebt) op het aanwezig zijn bij het afmatten van deze nieuwe lichting cursisten in de ECO. Ik kan mij voorstellen dat de cursisten zoiets hebben van: " worden wij hier afgebeuld,staan een of andere malloot met een camera elke seconde *klik*klik* irritant te doen en word ik tevens met smoel en al op de digitale plaat vastgelegd terwijl ik het misschien helemaal niet wil. "Of geldt dat niet voor hun als in: "Hogerhand bepaalt wel wat wel of niet passend is en cursisten moeten gewoon hun smoel houden." Ik neem aan dat je ook met een telelens? van afstand fotografeert? aangezien de foto's soms erg close lijken alsof je naast hun loopt te fotograferen terwijl zij afgebeuld worden.
![]()
Dat was ut.
Zie wel vaker hoor, dat ze bv hun Duitse of Franse para-wing kunnen halen. Is gewoon wat extra. Hadden we bij LMB ook, velen hadden toendertijd een Duitse wing of Franse. Ik piste net naast de pot en mocht op ;laatste moment niet mee om m'n Franse te halenquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:21 schreef rubje het volgende:
Ik zie bijna alle commandos met 2 wings op hun dt rondlopen. Is dat een soort standaard traditie vanwege het commando zijn (trots?)of heeft dat meer te maken dat menig actieve commando naast het behalen van zijn standaardwing vaak nog doorgaat om een extra wing erbij te halen?
![]()
Met betrekking tot het laatste zou ik me heel goed voor kunnen stellen dat de cursisten wel een herinnering willen aan het volbrengen van de ECO. Vaak is men zo afgemat dat men het zich niet meer kan herinneren (of slechts flarden) en ik denk eerder dat het een soort van "trots" is om te zien hoe kapot men eigenlijk was, maar het tóch heeft voltooid!quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:21 schreef rubje het volgende:
![]()
Opvolgend:
In dit artikel ben ik benieuwd of er geen op of aanmerkingen komen( ja ik weet dat je toestemming hebt) op het aanwezig zijn bij het afmatten van deze nieuwe lichting cursisten in de ECO. Ik kan mij voorstellen dat de cursisten zoiets hebben van: " worden wij hier afgebeuld,staan een of andere malloot met een camera elke seconde *klik*klik* irritant te doen en word ik tevens met smoel en al op de digitale plaat vastgelegd terwijl ik het misschien helemaal niet wil. "Of geldt dat niet voor hun als in: "Hogerhand bepaalt wel wat wel of niet passend is en cursisten moeten gewoon hun smoel houden." Ik neem aan dat je ook met een telelens? van afstand fotografeert? aangezien de foto's soms erg close lijken alsof je naast hun loopt te fotograferen terwijl zij afgebeuld worden.
![]()
Dat was ut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |