abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97012765
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2011 23:03 schreef Cobra4 het volgende:
Da's heul geen boerendochter. Da's spam.
Ze zit op de john deer traktor.... Telt dat niet?
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  woensdag 18 mei 2011 @ 23:07:31 #52
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_97012931
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 23:05 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Ze zit op de john deer traktor.... Telt dat niet?
Als iemand anders een tractor ziet betaal ik een biertje.

Het is een hotlink. ;)
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_97012980
hotlink?
  woensdag 18 mei 2011 @ 23:10:17 #55
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_97013087
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 23:09 schreef Thaboel het volgende:
hotlink?
Ja, een standaard kut kont plaatje wat verschijnt als men linken niet echt fijn aan het vinden is.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_97013628
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 23:07 schreef AchJa het volgende:

[..]

Nee, als het nou een McCormick was geweest dan wel.
pi_97014421
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 00:30 schreef Sine_Pari het volgende:
Hallo en tot ziens Braamyo. Wist niet eens dat je ook aanwezig was. Slaap ze
Was ik ook niet, soms Ninja ik gewoon ff door de laatste 3 pagina's van het Def forum heen en maak ik nog ff een postje, puur om te laten weten dat ik nog leef.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_97015539
rustig?
  donderdag 19 mei 2011 @ 00:33:56 #60
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_97016415
:O :W
pi_97017295
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 00:33 schreef Nibb-it het volgende:
:O :W
Eveneens. :Z
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
pi_97017497
Truste dan maar
pi_97023135
Mogguh. :W
  donderdag 19 mei 2011 @ 11:35:04 #64
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_97024900
Moggel!
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  donderdag 19 mei 2011 @ 12:04:19 #65
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_97026127
c_/
pi_97028472
Mogge
pi_97029785
Boekleestijd:

Blood Sugar Sex Magik
pi_97030010
Ik zou die niet kopen. Er klopt al geen reet van wat er op die tekening staat.
pi_97030912
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 13:56 schreef Cobra4 het volgende:
Ik zou die niet kopen. Er klopt al geen reet van wat er op die tekening staat.
Al gekocht. Zo lezen :)
Blood Sugar Sex Magik
pi_97033197
@leovanw,aantal specieke vragen:

Ik zie bijna alle commandos met 2 wings op hun dt rondlopen. Is dat een soort standaard traditie vanwege het commando zijn (trots? :? )of heeft dat meer te maken dat menig actieve commando naast het behalen van zijn standaardwing vaak nog doorgaat om een extra wing erbij te halen? :?

Opvolgend:

In dit artikel ben ik benieuwd of er geen op of aanmerkingen komen( ja ik weet dat je toestemming hebt) op het aanwezig zijn bij het afmatten van deze nieuwe lichting cursisten in de ECO. Ik kan mij voorstellen dat de cursisten zoiets hebben van: " worden wij hier afgebeuld,staan een of andere malloot met een camera elke seconde *klik*klik* irritant te doen en word ik tevens met smoel en al op de digitale plaat vastgelegd terwijl ik het misschien helemaal niet wil. " :{ Of geldt dat niet voor hun als in: "Hogerhand bepaalt wel wat wel of niet passend is en cursisten moeten gewoon hun smoel houden." Ik neem aan dat je ook met een telelens? van afstand fotografeert? aangezien de foto's soms erg close lijken alsof je naast hun loopt te fotograferen terwijl zij afgebeuld worden. :)

Dat was ut. :s)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  donderdag 19 mei 2011 @ 15:52:55 #71
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_97034561
Thuus!!! Heerlijke rustige werkdag gehad :)
Bij de toko ff wat ingeslagen, petehbonen, petjilsaus, rode- en groene rawit, rode-en groene lombom, abon, gedroogde zoute gebakken visjes, sereh, etc :)
Vandaag dus ook lekker sambal goreng peteh eten, soto madura en gebakken kip (met tamarinde-marinade) _O_ :Y)
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  donderdag 19 mei 2011 @ 16:20:12 #72
278931 paintmeester
RAMMING SPEED!
pi_97035649
quote:
6s.gif Op donderdag 19 mei 2011 15:21 schreef rubje het volgende:

Ik zie bijna alle commandos met 2 wings op hun dt rondlopen. Is dat een soort standaard traditie vanwege het commando zijn (trots? :? )of heeft dat meer te maken dat menig actieve commando naast het behalen van zijn standaardwing vaak nog doorgaat om een extra wing erbij te halen? :?

Opvolgend:

In dit artikel ben ik benieuwd of er geen op of aanmerkingen komen( ja ik weet dat je toestemming hebt) op het aanwezig zijn bij het afmatten van deze nieuwe lichting cursisten in de ECO. Ik kan mij voorstellen dat de cursisten zoiets hebben van: " worden wij hier afgebeuld,staan een of andere malloot met een camera elke seconde *klik*klik* irritant te doen en word ik tevens met smoel en al op de digitale plaat vastgelegd terwijl ik het misschien helemaal niet wil. " :{ Of geldt dat niet voor hun als in: "Hogerhand bepaalt wel wat wel of niet passend is en cursisten moeten gewoon hun smoel houden." Ik neem aan dat je ook met een telelens? van afstand fotografeert? aangezien de foto's soms erg close lijken alsof je naast hun loopt te fotograferen terwijl zij afgebeuld worden. :)

Ik denk dat die mannen wel iets anders aan hun hoofd hebben dan wat te vinden van een vent die wat foto's van ze maakt. :Y

Cursisten moeten gewoon hun "smoel houden" en zich focussen op het halen van de opleiding. Denk dat bij de meeste het niet eens opkomt om er iets van te zeggen.
How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
  donderdag 19 mei 2011 @ 16:48:51 #73
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_97036815
quote:

Zie wel vaker hoor, dat ze bv hun Duitse of Franse para-wing kunnen halen. Is gewoon wat extra. Hadden we bij LMB ook, velen hadden toendertijd een Duitse wing of Franse. Ik piste net naast de pot en mocht op ;laatste moment niet mee om m'n Franse te halen :')
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  donderdag 19 mei 2011 @ 18:31:13 #74
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_97040557
quote:

Opvolgend:

Met betrekking tot het laatste zou ik me heel goed voor kunnen stellen dat de cursisten wel een herinnering willen aan het volbrengen van de ECO. Vaak is men zo afgemat dat men het zich niet meer kan herinneren (of slechts flarden) en ik denk eerder dat het een soort van "trots" is om te zien hoe kapot men eigenlijk was, maar het tóch heeft voltooid!
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_97040681
wat lotusss zegt, ik heb wel eens ergens gelezen dat sommigen het een mooier moment vonden, dan hun bruiloft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')