Goed idee, pest Aziaten met hun scherpe gerechten ookquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:46 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
9.1.1. bellen en er aangift van maken.
pest mensen die er niet tegen kunnenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:48 schreef m.k het volgende:
[..]
Goed idee, pest Aziaten met hun scherpe gerechten ook
Vraag met trouwens af hoe dat in de Aziatische landen gaat. Hier voert men babies met kleine lepeltjes, of men dat daar met tandenstokkertjes doet?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:48 schreef m.k het volgende:
[..]
Goed idee, pest Aziaten met hun scherpe gerechten ook
Met de handen, voeten en het gezicht, met zoals in Nederlandquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:50 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Vraag met trouwens af hoe dat in de Aziatische landen gaat. Hier voert men babies met kleine lepeltjes, of men dat daar met tandenstokkertjes doet?
Had een ontstekking in me kaak en een wat andere lichamelijke problemen. Zit dus nu lekker onder de pijnstillers etc.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:50 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Vraag met trouwens af hoe dat in de Aziatische landen gaat. Hier voert men babies met kleine lepeltjes, of men dat daar met tandenstokkertjes doet?
+1 Ben zelf met de sambalpot opgegroeid (grootouders hebben in Java en sumatra gewoond) en voor mij is een ""blauwe" hap dan ook gewoon.quote:
Het is pas 'heet' als je ster morgen brandquote:
Precies. En in een kleine lombok zit meer vitamines dan in een grote sinnasappel dus het is ook nog eens gezond.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:22 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Het is pas 'heet' als je ster morgen brand
Weltrusten, ik ga je voorbeeld volgenquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:26 schreef Thaboel het volgende:
Maar ik ga slapen! Anders kom ik niet aan m', 12uur slaap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaap ze Thaboel, maar 12 uur is dat niet een beetje lang?quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:26 schreef Thaboel het volgende:
Maar ik ga slapen! Anders kom ik niet aan m', 12uur slaap
Gezien mn performance de laatste paar weken zeker wel jaquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:41 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Dat moet een grote uitzondering zijn dat je het hier vermeld.
Die houden we er in, en ik offer me graag op om de designated alcoholic te zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:41 schreef Royyy het volgende:
[..]
Mooi, je weet toch dat de winnaar iedereen hier op een biertje moet trakteren he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |