Goed idee, pest Aziaten met hun scherpe gerechten ookquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:46 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
9.1.1. bellen en er aangift van maken.

pest mensen die er niet tegen kunnenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:48 schreef m.k het volgende:
[..]
Goed idee, pest Aziaten met hun scherpe gerechten ook

Vraag met trouwens af hoe dat in de Aziatische landen gaat. Hier voert men babies met kleine lepeltjes, of men dat daar met tandenstokkertjes doet?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:48 schreef m.k het volgende:
[..]
Goed idee, pest Aziaten met hun scherpe gerechten ook

Met de handen, voeten en het gezicht, met zoals in Nederlandquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:50 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Vraag met trouwens af hoe dat in de Aziatische landen gaat. Hier voert men babies met kleine lepeltjes, of men dat daar met tandenstokkertjes doet?

Had een ontstekking in me kaak en een wat andere lichamelijke problemen. Zit dus nu lekker onder de pijnstillers etc.quote:

quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:50 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Vraag met trouwens af hoe dat in de Aziatische landen gaat. Hier voert men babies met kleine lepeltjes, of men dat daar met tandenstokkertjes doet?

+1 Ben zelf met de sambalpot opgegroeid (grootouders hebben in Java en sumatra gewoond) en voor mij is een ""blauwe" hap dan ook gewoon.quote:

Het is pas 'heet' als je ster morgen brandquote:

Precies. En in een kleine lombok zit meer vitamines dan in een grote sinnasappel dus het is ook nog eens gezond.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:22 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Het is pas 'heet' als je ster morgen brand

Weltrusten, ik ga je voorbeeld volgenquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:26 schreef Thaboel het volgende:
Maar ik ga slapen! Anders kom ik niet aan m', 12uur slaap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Slaap ze Thaboel, maar 12 uur is dat niet een beetje lang?quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:26 schreef Thaboel het volgende:
Maar ik ga slapen! Anders kom ik niet aan m', 12uur slaap

Gezien mn performance de laatste paar weken zeker wel jaquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:41 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Dat moet een grote uitzondering zijn dat je het hier vermeld.

Die houden we er in, en ik offer me graag op om de designated alcoholic te zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:41 schreef Royyy het volgende:
[..]
Mooi, je weet toch dat de winnaar iedereen hier op een biertje moet trakteren he?

Ik wissel wel steeds af tussen designated alcoholic en designated driverquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:47 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Die houden we er in, en ik offer me graag op om de designated alcoholic te zijn.

Dan post ik tegen die tijd wel wat plaatjes van vrouwelijk schoon, de best mogelijke mentale steunquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:52 schreef Druid het volgende:
Eerstvolgende gelegenheid dan biertje voor Sine en Roy. Mentale steun altijd welkom

Zeg dat maar niet tijdens een verkeers controlle. Werden een keer na een avondje stappen tijdens een verkeers controlle aangehouden. De agent vroeg gebruikelijk naar het rijbewijs en de autopapieren, waarop ik antwoorde, heb ik niet. (had mijn rijbewijs op de kazerne laten liggen.) Maat van mij dacht leuk te zijn door daarop te zeggen, luister maar niet naar hem, zegt hij altijd als hij dronken is. (was echter de designated driver en had de hele avond geen druppel alcohol aangeraakt.) Als of dat niet genoeg was moest een andere maat achter in er nog een schrepje bovenop doen en zei, Ik had toch nog zo gezegt dat we niet verzouden komen met een gestolen suburban. En als afsluiter zei nummer 4, jullie moeten je kop houden, straks moeten we nog uitstappen en vinden ze de drugs. Ja we zijn alchend uitgestapt, maar moesten dus wel even 2 uur wachten totdat we een proceesverbaal hadden en onze suv van boven tot onderen was onderzocht.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:50 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ik wissel wel steeds af tussen designated alcoholic en designated driver![]()

Sorry, was even afgeleid door iemand, en keek niet hier op fokquote:Op woensdag 18 mei 2011 01:11 schreef Sine_Pari het volgende:
Heeft Royyy zijn biertje al geincaseerd dat hij aan zijn platpalen is getrokken?
Hier in de buurt staan ze echt altijd op één bepaalde plaats alcoholcontroles te houden, dus ik rijd altijd wel een stukje om als ik daar in het weekend 's nachts langs moet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:00 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet tijdens een verkeers controlle. Werden een keer na een avondje stappen tijdens een verkeers controlle aangehouden. De agent vroeg gebruikelijk naar het rijbewijs en de autopapieren, waarop ik antwoorde, heb ik niet. (had mijn rijbewijs op de kazerne laten liggen.) Maat van mij dacht leuk te zijn door daarop te zeggen, luister maar niet naar hem, zegt hij altijd als hij dronken is. (was echter de designated driver en had de hele avond geen druppel alcohol aangeraakt.) Als of dat niet genoeg was moest een andere maat achter in er nog een schrepje bovenop doen en zei, Ik had toch nog zo gezegt dat we niet verzouden komen met een gestolen suburban. En als afsluiter zei nummer 4, jullie moeten je kop houden, straks moeten we nog uitstappen en vinden ze de drugs. Ja we zijn alchend uitgestapt, maar moesten dus wel even 2 uur wachten totdat we een proceesverbaal hadden en onze suv van boven tot onderen was onderzocht.

Laat me raden, een vrouwelijk persoon?quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:15 schreef Royyy het volgende:
[..]
Sorry, was even afgeleid door iemand, en keek niet hier op fok
[..]
Hier in de buurt staan ze echt altijd op één bepaalde plaats alcoholcontroles te houden, dus ik rijd altijd wel een stukje om als ik daar in het weekend 's nachts langs moet.
Niet dat ik ooit achter het stuur zal gaan zitten als ik wat gedronken heb, maar daar staat altijd zo'n lange rij dan, kost gewoon enorm veel tijd.

En we hebben een winnaar!quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:32 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Laat me raden, een vrouwelijk persoon?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:36 schreef Royyy het volgende:
[..]
En we hebben een winnaar!Juist ik heb nu dus al twee gratis biertjes te pakken. Nu weet ik dat ik die van Druid warschijnlijk binnen korte tijd kan krijgen, maar hoe zit dat met jou Royyy?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Als alles volgens plan gaat, zou dat zomer volgend jaar mogelijk moeten zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:39 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Juist ik heb nu dus al twee gratis biertjes te pakken. Nu weet ik dat ik die van Druid warschijnlijk binnen korte tijd kan krijgen, maar hoe zit dat met jou Royyy?

Naja wat in het vat zit (bier) verzuurt niet zegt men.quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:41 schreef Royyy het volgende:
[..]
Als alles volgens plan gaat, zou dat zomer volgend jaar mogelijk moeten zijn.
Helaas niet op korte termijn dus

Hm, no not today I'm afraid.quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:40 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Evenin' Nibb-it, please, please tell me you won something too.

Loser.quote:

Charlotte, is de bedoeling.quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:46 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Loser.![]()
![]()
Maar waar plan je heen te gaan volgend jaar Royyy? Want het is hier allemaal wat groter kwa afstanden dan in NLD.

Charlotte, NC? Da's hiero om de hoek. Zou ik echter niet doen als ik jou was. Wil je na de stage niet meer terug joh.quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:52 schreef Royyy het volgende:
[..]
Charlotte, is de bedoeling.
Wil een stage gaan doen, en probeer het daar bij een vestiging van het bedrijf waar ik werk te regelen. Ze hadden hier vandaag toevallig de letter of recommendation klaar, dus ga binnenkort maar eens mailen

Haha was het maar zo makkelijk als gewoon niet teruggaanquote:Op woensdag 18 mei 2011 02:00 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Charlotte, NC? Da's hiero om de hoek. Zou ik echter niet doen als ik jou was. Wil je na de stage niet meer terug joh.![]()

Moet je in een hotel zitten?quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:09 schreef Royyy het volgende:
[..]
Haha was het maar zo makkelijk als gewoon niet teruggaan![]()
Bedrijf waar ik werk heeft een stuk of 40 vestigingen in de US, en die in Charlotte is de enige met fatsoenlijke aansluiting op het openbaar vervoer, en met een betaalbaar extended stay hotel in de buurt. Voor de hele periode een auto huren is me namelijk wat te duur, aangezien ik onder de 25 ben komen daar allerlei extra fees bij.

Het zal waarschijnlijk voor ongeveer twee en 'n halve maand zijn, voor zo'n korte periode een appartement of kamer huren is bijna onmogelijk. Heb er wel naar gekeken, maar je hebt overal minimum huurtermijnen van 6 maanden of een jaar, en voor appartementen is vaak een bepaalde credit score nodig, die ik natuurlijk niet heb.quote:

Ik vroeg het even omdat een maat van mij in Charlotte een woning heeft (waar hij niet woont). Misschien dat dat zou kunnen helpen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:20 schreef Royyy het volgende:
[..]
Het zal waarschijnlijk voor ongeveer twee en 'n halve maand zijn, voor zo'n korte periode een appartement of kamer huren is bijna onmogelijk. Heb er wel naar gekeken, maar je hebt overal minimum huurtermijnen van 6 maanden of een jaar, en voor appartementen is vaak een bepaalde credit score nodig, die ik natuurlijk niet heb.
Dus dan is een hotel volgens mij de enige mogelijkheid die overblijft
Bij extended stay hotels heb je toch een eigen klein keukentje enzo, dus dat moet wel te doen zijn voor die tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |